Pablo Gómez-Pando

Pablo Gómez-Pando

프로필 사진

Pablo Gómez-Pando

참여 작품

Ama
Diego
A portrait of the myth of maternity around the story of Pepa and her daughter, who are evicted from their home and forced to wander for a place to live with no support network.
Los inocentes
아디오스
Nando
마약 카르텔의 일원인 ‘후안’은 수감 도중 어린 딸의 첫 성찬식을 위해 외출을 허락받지만 그날 밤, 불의의 사고로 딸을 잃게 된다. ‘후안’은 다른 조직인 ‘포르투나’가 딸의 죽음과 연관이 있다는 사실을 알아내고 보스와 그의 아들을 처단한다. 하지만 새로운 증인이 나타나며 그들이 범인이 아니라는 사실이 밝혀지고 상황은 돌이킬 수 없는 방향으로 흘러가는데… 카르텔 간의 전쟁, 그리고 이를 막으려는 경찰의 추적 속에서 세상을 향한 아버지의 가장 슬픈 복수극이 펼쳐진다!
Violeta Doesn't Take the Elevator
Mateo
Violeta is in her early twenties and is doomed to spend the summer in Madrid doing an internship in a publishing house. During those weeks, she will make new friends, and she will make decisions, some good, some bad. And, above all, she will learn that failure is more an art than a tragedy.
Parking
Adrian is a young poet who decides to leave Romania and go live to Spain. He wants to change his life, earn some money and learn Spanish. Upon arriving in Cordoba, he works at a car dealership that sells both old and new cars. During the day he hides in a small caravan in the parking lot of the car dealership. One day, Adrian finds a package with a CD and poster for a tour of one flamenco / jazz band. He is enchanted by the music and by the picture of Maria, who plays a bass guitar in the band. They both meet after a concert on the beach, where they begin their relationship full of passion, problems and surprises.
천사들이 잠든 밤
Operador 112
끔찍하게 피곤한 하루. 딸의 생일이라 서둘러 가던 그는 졸음운전을 하다 한 여자를 치고 만다. 그 장면을 목격한 여자의 친구는 오해를 하고, 길고 긴 밤이 시작된다.
Ama
Exnovio
테드: 미다스 황금손의 비밀
Sailor (voice)
고고학자 세라 라브로프는 손에 닿는 것은 무엇이든 금으로 바꾸었다는 전설의 왕 미다스의 목걸이의 존재를 증명하는 파피루스를 발견하고, 태드는 이 발표회에 참석하기 위해 라스베이거스로 향한다. 그러나 이 보물을 손에 넣어 영원한 부를 거머쥐려는 한 사악한 부자가 세라를 납치하면서 행복한 만남은 무산되고 만다. 앵무새 벨조니, 애완견 제프와 함께 세라를 구하기 위해 전 세계를 여행하며 새로운 친구와 악당을 만나는 테드의 이야기!
The Pedal Push Car
Pablito
During Holy Week of 59 in the tragicomic social landscape of Franco's Spain, takes place the sentimental chronicle of a nine years old boy: Pablito. Pablito wants the pedal car he sees in a shop near his home. His family -middle class with bad luck - silently suffers the pressure of the other part of the family- middle class with good luck and best influences. The desire of the car and the hope to get it encourage his parents to take the child, piggy bank in hand, through a strange journey to the colorful and surprisingly familiar world full of lies and blackmail. Pablito emotionally survives in that environment thanks to his ability to get from his imagination the answers that parents and teachers do not give him. And that way, Pablito will create his own happy ending.