A group of friends in New York, working away at their PCs and laptops, keep in touch exclusively by phone and fax. They are all too busy to meet face to face. Gale plays matchmaker, by phone, to Jerry and Barbara who, in turn, hit it off beautifully – via phone and fax. Martin gets a telephone call from someone he's never met. It's Denise, with some extraordinary news. Tapping away at his computer all the while, he develops a sort of friendship with Denise – via phone. And so it goes as the friends, tap, tap, tapping away, share news, hopes, and dreams – via phone and fax. Finally Gale has an unfortunate encounter with a phone, Denise has some more news for Martin, and Frank plans a gala New Year's Eve party, but will he answer the door?
7명이나 되는 누나들한테 들들 볶이며 자란 배리. 비행 마일리지를 경품으로 준다는 푸딩을 사모으는 것이 유일한 낙인 그는 어느 날 아침 거리에 내동댕이 쳐진 낡은 풍금을 발견하곤 사무실에 가져다 놓는다. 그리고 바로 그날, 뜻하지 않게 신비로운 여인 레나를 만나게 된다. 오래 전부터 당신을 사랑해 왔다고, 당신과 키스하고 싶다고 말하는 레나와 순식간에 사랑에 빠지는 배리. 하지만 일생에 단 한번 올까 말까한 가슴벅찬 사랑을 방해하는 것이 있다. 다름아닌 외로움에 지쳐 폰 섹스를 걸었다가 알게 된 악덕업체 일당, 일명 매트리스 맨. 배리와 레나가 꿈결 같은여행에서 돌아오던 날, 특별한 손님들이 그들을 기다리는데...
영화는 마약을 매개로 만나게 된 스파이더, 로스, 그리고 쿡이라 불리는 사나이 세 사람이 벌이는 이야기이다. 이들은 마약을 통해 만났지만 특별히 그와 관련한 직업에 종사하는 것도 아니며, '화이트 트래쉬(백인 쓰레기)'의 모습을 보여주는 캐릭터들이다.
감독은 이들 세 사람과 그들의 주변 인물들의 행태를 통해 아메리카의 어두운 측면을 살펴나간다. 약을 제조하며 3류 모텔에서 레슬링 중계나 보는 쿡, 가끔 스트립 클럽에서 일하는 그의 연인 니키, 그리고 폰섹스나 하며 떠벌리기나 하는 스파이더와 별 생각없는 그의 연인 쿠키, 지저분하며 할 일없이 여기저기 빈둥거리다가 여자를 꼬시고 그 여자에게 기이한 집착을 보이는 로스. 이들은 모두 어딘가 한 군데 이상 부족하며 상실한 채로 살고 있는 인물들이다.
두 커플이 모래 사장에서 섹스를 하면서 상대방의 섹스 장면을 호기심 어린 눈빛으로 훔쳐보고, 창녀촌에 들어가서 자기의 와이프를 발견하고 색다른 섹스를 즐기며, 낯선 남자에게 자신의 비밀스러운 곳을 보여주는 등 성에 대한 호기심의 실체를 노골적으로 보여준다.
"너무 밝히는 게 죄인가요?" 호르몬 분비가 절정에 이른 사춘기 소녀 ‘알마’는 해보고 싶은 게 너무나도 많다. ‘알마’가 짝사랑하는 학교 최고 킹카 ‘아르투르’와는 친해질 기미가 보이지 않고, 머리 끝까지 차오른 성적 판타지를 해소하기 위해 ‘쎄끈남’과의 폰팅에 빠졌다가 엄마에게 들키는 굴욕을 당하기도 한다. 게다가 파티에서 마주친 ‘아르투르’와 벌어진 야릇한 해프닝(?)으로 학교에서 ‘색녀 알마’로 불리며 왕따를 당하고 마는데…알마를 변태 취급하며 폰팅 전화비를 청구하는 엄마와 자신을 본체만체 하는 절친들… “아~ 이 답답한 촌구석을 떠버릴 거야!
A desperate socialite seeks her missing husband, troubled by bad investments and debts, with help from a private eye and the high-priced call girl hubby had been seeing.
In order to make some much-needed cash for himself, 65-year-old Portuguese prison inmate Eugenio impersonates a young woman and begins a romantic correspondence with a lonely Portuguese truck-driver living in Boston, convincing him that her tragic life has culminated in financial dire straits so he will send money. At first Eugenio's sister Idalina assists him in creating the character of Maria da Luz. Touched by her sweetness and apparent loving nature, the trucker willingly sends her money. When Idalina starts fearing they will be caught, she backs out of her arrangement with Eugenio who then convinces his young cellmate Vasco to help write the letters and even sends a picture of himself at age seven to "prove" that Maria has a young son. As prison life exacts an increasingly heavy toll upon Eugenio's health, his feminine alter-ego helps sustain him.