/g6nwGv9w0AUBNkjY8TBMW8cxI8Z.jpg

Ο Στρίγγλος Που Έγινε Αρνάκι (1967)

장르 : 코미디

상영시간 : 1시간 20분

연출 : Alekos Sakellarios

시놉시스

Leonidas Petrohilos (Lambros Konstantaras), a widower with three master unruly children, Kimon (Paul Liaros), Andreas (Thanassis Papadopoulos) and dad (Vangelis Ioannidis), still loves his first wife and refuses to remarry. His friend Xenophon (Stavros Xenidis) recommends Mary's (Maro Kondou) atychisasa a lady who needs to work. Leonidas hires Mary as housekeeper and serenity comes home. But until Leonidas understand that it is intended for rigged plot has good bite on the plate ...

출연진

Labros Konstadaras
Labros Konstadaras
Leonidas Petroheilos
Maro Kodou
Maro Kodou
Mary Hatzithoma / Mrs. Konstantinidou
Stavros Xenidis
Stavros Xenidis
Xenofon
Pavlos Liaros
Pavlos Liaros
Kimon Petroheilos
Thanos Papadopoulos
Thanos Papadopoulos
Andreas Petroheilos
Vangelis Ioannidis
Vangelis Ioannidis
Babis Petroheilos
Mitsi Konstadara
Mitsi Konstadara
Despoina Anifantouli
Kostas Papahristos
Kostas Papahristos
Navy Officer
Nikos Tsoukalas
Nikos Tsoukalas
Navy Officer
Giorgos Kyriakidis
Giorgos Kyriakidis
Navy Cadet
Vasilis Georgiadis
Vasilis Georgiadis
Navy Cadet
Giorgos Salahas
Giorgos Salahas
Navy Cadet

제작진

Alekos Sakellarios
Alekos Sakellarios
Director
Giorgos Katsaros
Giorgos Katsaros
Music
Alekos Sakellarios
Alekos Sakellarios
Writer
Christos Giannakopoulos
Christos Giannakopoulos
Writer
Vasilis Vasileiadis
Vasilis Vasileiadis
Director of Photography
Petros Kapouralis
Petros Kapouralis
Set Decoration
Dimitris Georgiou
Dimitris Georgiou
Sound Recordist
Ilias Psaradakis
Ilias Psaradakis
Makeup Artist
Spiros Gogonis
Spiros Gogonis
Still Photographer
Angelos Roussos
Angelos Roussos
Script
Markos Dalezios
Markos Dalezios
Boom Operator
Kostas Petridis
Kostas Petridis
Dolly Grip
Kostas Lyhnaras
Kostas Lyhnaras
Assistant Director
Andreas Andreadakis
Andreas Andreadakis
Editor
Pantelis Filippides
Pantelis Filippides
Production Director

비슷한 영화

내 이름은 던스턴
마제스틱 호텔의 지배인 로버트 그랜트(제이슨 알렉산더 분)는 수많은 호텔 손님과 직원들, 말썽꾸러기 두 아들, 그리고 깐깐하기로 유명한 상사 두브로 여사(페이 더나웨이 분)까지 능숙하게 다뤄왔고, 이제까지 그가 해결 못한 사건은 없었다. 오랑우탄 던스턴이 호텔에 나타나기전까지는 말이다. 던스턴은 교활한 보석 도둑 러트리지(루퍼트 에버렛 분)에게 잡혀 부하 노릇을 하고 있는 오랑우탄이다. 악당 러트리지에게 괴로움을 당하고 있는 던스턴을 본 지배인의 개구장이 막내 아들 카일(에릭 로이드 분)은 불쌍한 던스턴을 돕기로 결심한다. 던스턴이 러트리지에게서 달아나면서부터 오랑우탄과 인디애나 존스를 추적하기 위한 한바탕 대소동이 대리석과 마호가니로 장식된 최고급 호텔에서 벌어진다. 던스턴 때문에 별 5개의 특급 호텔이 급기야 서커스장으로 변한 것이다. 호텔 직원과 손님들은 카일과 던스턴의 도망 작전에 계속 골탕을 먹게 되고, 여기에 던스턴을 잡으려고 동물 보호소에서 출동한 라팔지(폴 레벤스 분)까지 합세해 좌충우돌 오랑우탄 던스턴을 잡기위한 대소동이 일어나는데...
아더 크리스마스
광활한 북극, 거대한 빙산 아래 1,000년의 역사를 이어온 산타 왕국. 할아버지의 할아버지 때부터 이어져 내려온 산타의 임무는 바로 크리스마스 이브 단 하루 동안 전세계로 20억 개의 선물을 배달하는 것. 하지만 올 겨울, 실수로 한 아이의 선물이 배달되지 못하는 사고가 벌어지고, 산타 가족의 막내 ‘아더’가 이 사실을 알게 된다. ‘크리스마스 아침이 오기 전 마지막 선물을 배달하라!’ 는 미션아래, 눈과 사슴 알러지, 고소공포증까지 가진 ‘허당 산타’ 아더와 은퇴한 지 오래지만 여전히 팔팔한 ‘왕산타’ 할배, 그리고 160만 요정군단 중 최정예 ‘포장의 달인’ 브라이오니의 선물 배달 미션 임파서블이 시작 되는데…
빌리 엘리어트
영국 북부 탄광촌에 사는 11살 소년 빌리. 매일 복싱을 배우러 가는 체육관에서 우연히 발레 수업을 보게 된 그는 토슈즈를 신은 여학생들 뒤에서 동작을 따라한다. 그에게 재능을 발견한 발레 선생님 윌킨슨 부인은 빌리에게 특별 수업을 해주고 로얄발레학교의 오디션을 보라고 권유한다. 발레는 여자들이나 하는 거라며 반대하는 아버지 몰래 신나게 춤을 추던 어느 날, 빌리는 불쑥 체육관에 찾아온 아버지와 맞닥뜨리게 되는데...
열두 명의 웬수들
5세부터 22세까지 무려 12명의 자식을 둔 아빠 톰(스티브 마틴)과 엄마 케이트(보니 헌트)는 분명 이 시대의 천연기념물. 하루라도 사고를 치지 않으면 손에 가시가 돋는 문제적 가족의 맏딸 노라(파이퍼 페라보)는 취업과 함께 딴 살림을 차려 나간다. 현재 그녀와 동거 중인 남자친구 행크(애쉬튼 커쳐)는 단 한번의 CF 출연으로 이미 파파라치의 타깃이 되고 있다는 착각에 빠져 살지만, 노라에게는 그마저 사랑스럽다. 하지만, 노라를 제외한 열한명의 동생들에게는 똘똘 뭉쳐 싸워야 할 ‘공동의 적’이기도 하다. 한편, 아빠의 전근과 함께 시카고로 이사온 이들에게 행크의 방문 소식이 전해지자 열한명의 웬수들은 그를 골탕먹일 치밀한 계획을 세운다. 애들 보기를 마귀보듯 하고 폼생폼사에 목숨거는 행크는 무시무시한 계획이 자기를 기다리는 줄 꿈에도 생각하지 못한채, 우아하게 차에서 내리는데...
컴 투 대디: 30년만의 재회
나름 성공한 음악가 노발. 아버지가 없이 자란 그에게 갑자기 아버지로부터의 초대장이 온다. 30여 년 간 가족을 버린 아버지에 대한 궁금증과 원망을 품고 그를 만나러 간 외딴집. 하지만 뭔가 수상한 분위기를 감지하게 되고 집안 곳곳에 숨겨진 피의 흔적들을 발견하게 된다.
내니 맥피: 우리 유모는 마법사
세드릭 브라운 (콜린 퍼스 분)은 아내를 일찍 여의고, 올망졸망한 일곱 아이를 키우는 홀아비 아빠다. 그는 너무 많은 아이들을 키우느라 재정상태도 일찍이 바닥나서, 그나마 아내의 부자 고모인 아델라이드 백작부인으로부터 받는 원조가 없다면 거리로 나앉게 될 상황에 놓여있다. 그렇게 되면 사랑하는 아이들과도 생이별을 해야 할 판. 그런데 아델라이드 고모는 세드릭이 혼자 애들을 키우는 걸 못마땅해 하며, 한 달 안에 재혼을 하지 않으면 원조를 끊겠다고 압력을 넣어온다. 하는 수 없이 세드릭은 평판이 안 좋은 퀴클리란 여자와 맘에도 없는 결혼을 서두른다.  한편 아빠의 속사정을 모른 채, 그가 자신들한텐 신경도 안 쓰고 새장가들 생각만 한다고 여긴 아이들은 보모들이 오는 족족 쫓아내고, 일부러 심한 말썽을 피워 아빠의 관심을 끌려고 한다. 그런데 더 이상 어디서 유모를 구해볼 도리가 없게 된 그들 집에 신비한 힘을 가진 “맥피”(엠마 톰슨분)가 홀연히 나타나는데..
세이프 헤이븐
비밀스런 과거를 가진 케이티(줄리안 허프)가 작은 해안마을 사우스포트에 발길을 멈춘다. 정체를 숨기고 마음을 닫는 케이티. 상처가 있는 알렉스(조쉬 더하멜)의 따뜻한 배려와 자상함에 서서히 이끌린다. 솔직한 성격의 이웃 조(코비 스멀더스)는 머뭇거리는 케이티와 알렉스가 다가설 수 있게 용기를 준다. 다시 없을 것 같았던 가슴 두근거리는 감정이 조금씩 스며들고 깊어지는 순간, 케이티의 감춰진 과거의 그림자가 모습을 드러낸다. 위협받는 사랑… 부서지는 행복… 그들을 기다리는 또 다른 비밀… 다시 사랑할 수 있을까?
괴물의 아이
괴물의 손에 길러진 인간 소년 X 인간을 제자로 삼은 괴물 너무도 달랐던 그들이 만들어가는 하나의 세상! 갈 곳을 잃고 시부야의 뒷골목을 배회하던 9살 소년 ‘렌’은 인간 세계로 나온 괴물 ‘쿠마테츠’와 마주치게 되고, 그를 쫓다 우연히 괴물의 세계에 발을 들이게 된다. ‘쿠마테츠’에게 ‘큐타’라는 새로운 이름을 얻게 된 소년은 그의 스승을 자처한 ‘쿠마테츠’와 함께 기묘한 동거를 시작하지만 너무도 다른 그들은 사사건건 부딪힌다. 함께하는 시간이 쌓여갈수록 둘은 서로를 진심으로 아끼며 변해가고, 진정한 가족의 정을 나누게 된다. 하지만 어느 새 훌쩍 커버린 ‘큐타’가 인간 세계에 관심을 갖게 되면서 예상치 못한 사건들이 벌어지기 시작하는데……
Casper: A Spirited Beginning
A prequel to the first animated/live-action Casper feature, Casper: A Spirited Beginning introduces the friendliest ghost you'll ever know and explains how Casper met and befriended the other ghouls at Applegate Manor. After being stranded, Casper meets young Chris Carson, a lonely kid who decides to teach Casper how to be a proper ghost
댄 인 러브
좌충우돌 사춘기 세 딸을 키우는 ‘댄’(스티브 카렐)은 나홀로 행복한(?) 가정꾸리기에 정신 없는 4년 차 싱글 대디이다. 지역 신문에서 가정 상담 전문 칼럼을 쓰며 독자들에게 이런 저런 충고(!)를 하고 있는 그이지만 정작 자신의 인생은 꼬여만 간다. 큰딸 제인은 자동차 운전에 목을 매고, 둘째 카라는 실없는 놈과 연애질로 하루도 편할 날이 없다. 딸들의 연애는 진짜 사랑이 아닌, 반항심에 불과하다며 오히려 더 과잉보호를 하던 어느 날, 우연히 만난 매력적이고 아름다운 여인 ‘마리’(줄리엣 비노쉬)를 보고 참으로 오랜만에 두근거리는 사랑의 감정에 사로 잡히고 마는데… 하지만 사랑의 설렘을 만끽할 틈도 없이 천청벽력 같은 소식을 듣게 되는데, 그것은 바로 마리가 댄의 카리스마 꽃미남 동생 미치의 여자친구 라는 것!! 받아 들일 수 없는 현실과 달리 댄의 불꽃은 쉽게 꺼지지 않고, 마리 또한 댄의 순수한 매력에 조금씩 빠져들게 되는데.. 그러던 중 댄과 마리 둘만의 달콤한 키스 장면을 극성맞은 딸들에게 들켜 버리고, 아빠의 사랑을 반대하는 철부지 세 딸의 강력 철통 반대와 복수심에 불타는 동생의 배신감, 그리고 가족들은 패닉 상태의 쇼크에 빠지고 만다! 항상 가족이 우선이었던 댄은 이 모든 불행의 난관을 깨고서 진정한 사랑을 이룰 수 있을까?!
대장 부리바
폴란드가 터키의 침공을 받자, 폴란드에 인접한 기마족 코사크는 폴란드와의 동맹국으로서 전쟁에 참여한다. 하지만 폴란드가 배신하자, 코사크족은 대초원을 되찾기 위한 재기와 복수를 다짐한다. 이들 중 한 사람인 용맹한 용사 타라스 부리바는 이즈음 아들 안드레이를 낳고 용감한 용사로 키우려한다. 청년으로 성장한 안드레이는 아버지의 뜻에 따라 학문을 배우기 위해 동생과 폴란드의 학교에 들어간다. 코사크라는 이유로 많은 배척을 받던 안드레이는 폴란드의 귀족 처녀 나탈리아를 보고 한 눈에 반한다. 두 사람이 사랑하는 사이가 되자, 이를 시기한 나탈리아의 애인인 알렉스 대위를 살해하게 되고 안드레이와 그의 동생은 탈출을 감행하여 2년만에 초원의 집으로 돌아온다. 타라스는 폴란드 제국과의 동맹 협정으로 전쟁을 반대하고 있는 족장 니콜라스를 물리치고 진군한다. 마침내 폴란드와 코사크와의 대규모 전쟁이 시작되는데, 타라스가 지휘하는 코사크는 폴란드군을 제압하고 드브르 성을 포위한다. 부상을 치료한 안드레이는 성안에 있는 나탈리아를 만나기 위해 어둠을 틈타 성안에 잠입하여 안드레이와 재회하지만, 결국 함께 잡히고 만다. 나탈리아가 화형에 처할 위기를 맞자 안드레이는 그녀를 구할 조건으로 성밖의 소떼를 끌고 올 것을 약속한다. 하지만 아버지 타라스와 마주친 안드레이는 결국 총을 맞고 쓰러진다. 이때 폴란드군은 총공격을 감행하자, 코사크는 이를 무찌르고 큰 희생 끝에 승리한다. 나탈리아는 들판에 쓰러져 있는 안드레이의 시신을 발견하고는 슬퍼한다.
해피 어게인
가슴 속에 각기 다른 아픔을 지니고 살아간느 빌, 카린, 웨스, 레이시. 외면해왔던 아픔과 마주해야 하는 그 순간, 서로의 존재는 특별한 위로가 된다. 다시 찾아오는 새로운 내일! 우리, 해피 어게인!
맬리시우스
A widower and two of his sons become infatuated by their beautiful housekeeper, and all three set out to seduce her using their own unique methods.
신사협정
촉망받는 작가 필립은 ‘스미스 주간지’로부터 스카우트 제의를 받고 뉴욕으로 온다. 편집장 미니피는 필립을 매우 신뢰하며 새롭게 기획하고 있는 "반 유태주의 연재" 기사를 그가 맡아주기를 희망한다. 유태인에 대한 사회 전반적인 인식이 좋지 못한 상황에서 유태인들을 옹호하는 글을 연재한다는 것이 모험인 것은 알고 있지만 필립은 그 일을 맡기로 한다. 한편 미니피의 집에서 그의 조카인 캐시를 만난 필립은 한눈에 그녀에게 사로잡히고 둘은 곧 사랑하는 사이가 된다. 한편 글의 구상이 떠오르지 않던 차에 그는 결국 자신이 유태인의 입장에서 글을 쓰기로 결심한다. 어머니와 캐시, 그리고 편집장, 친한 유태인 친구 데이브를 제외한 모든 사람들에게 자신이 유태인이라고 속이고 사람들의 반응을 보면서 직접 체험한 경험을 글로 적어나간다. 유능한 작가임에도 불구하고 유태인에 대한 크고 작은 멸시와 부당함을 피부로 느낀 그는 점점 이 일에 빠져들어 간다. 그러나 그런 필립에게 불만이 쌓여가는 캐시와 학교 친구들로부터 유태인이라고 놀림 당하는 아들 톰을 보자 그는 당초 6개월로 예정했던 기간을 8주로 마감하고 글을 발표한다. "나는 8주동안 유태인이었다"라는 제목의 글은 사람들에게 큰 반향을 일으키는데...
Chance at Romance
Samantha Hart is delighted when her online "Chance at Romance" to photographer Heath Madsen eventually results in Heath sending her a first class ticket to visit. Upon arriving for what she expects to be a romantic weekend, however, she learns her online relationship with the widowed photographer was actually manufactured a matchmaking twelve year-old. Sam is anxious to end her trip as quickly as possible, but a nasty bout of weather extends her stay through the end of the week.
Deliver by Christmas
Bakery owner Molly meets Josh, a widower who recently moved to town with his young son, but she is also charmed by a mysterious client whom she’s never met in person and she doesn’t realize that they’re the same man.
Christmas at Graceland: Home for the Holidays
World-traveler Harper returns to Memphis and meets wealthy widower Owen who hires her to au pair for the holidays. As they prepare for a joint event at Graceland, their feelings grow for each other. Harper realizes she enjoys living near family and must decide if Memphis will be her forever home.
농부의 아내
아내가 죽고 딸도 결혼하자 농부(농장주) 스윗랜드(제임스 토마스)는 새로운 신붓감을 찾기 위해 농촌 내의 주변 여인들을 물색한다. 하녀 민타(릴리안 홀 데이비스)와 4명의 여인을 후보 리스트에 올리고 한 명 한 명 찾아가 청혼을 하려 하지만 모두가 스윗랜드의 마음에 들지 않고 오히려 그런 과정에서 큰 곤혹을 당하게 된다. 그가 낙담하여 집에 돌아와 자신의 신세를 한탄하려는 순간 수년간 그와 그의 죽은 아내를 헌신적으로 봉양해 왔던 하녀 민타가 있었음을 깨닫게 된다. 그리고 연약하지만 강한 미인인 그녀는 이미 그를 연모해 왔었다.
Christmas Ever After
Popular romance novelist Izzi Simmons spends every Christmas at her favorite snowy bed & breakfast, but this year, she's faced with an impending deadline and a severe case of writer's block. Luckily, inspiration strikes in the unlikely form of the B&B's new owner Matt, who bears an uncanny resemblance to the handsome hero from Izzi's novels. As both partake in the lodge's annual itinerary of Christmas activities, Izzi's writer's block is cured and the first pages of her and Matt's own love story may just be beginning.
Midway to Heaven
Years after his wife Kate died, Ned Stevens still cringes at the thought of dating other women. After all, why would he start dating again when he still has to look out for his daughter Liz? But when Liz comes home for a visit from college, she brings a surprise guest who will throw Ned for a loop. Can Ned ever accept that his little girl has fallen in love with David, a practically perfect know-it-all who drives Ned crazy?

추천 영화

Alice in the Navy
Aliki is in love with someone who serves his duty in the greek navy. Wanting to see him, she disguises as a navy soldier and gets aboard her lover's ship. Things get more complicated when she comes accross the ship's captain; her father!
Ρόδα Τσάντα Και Κοπάνα
A major hit in the Greek cinemas at the time, this comedy by Omiros Efstratiadis is about a bunch of teenagers who make things difficult for their teachers.
Throbs at the Desk
Lisa is a student, pretending the sick not to go to school. Her parents are worried about her health and call the doctor to examine her. He realizes her lies but he covers her. Soon, they fall in love and eventually get married. However, after the honeymoon she begins to yearn school and her classmates and she returns to it without saying anything to her husband. Soon, her husband begins to suspect her because of her frequent absences from home and her secret meetings with the professor seem to confirm his suspicions.
I Neraida Kai to Palikari
Fourtounakis’ daughter, Katerinio, is forced to get engaged with a brutal Cretan, Skandalakis. But the return of Manousos Vrontakis from Athens and his flirtation with the girl leads to a great romance, without them knowing that they belong to families who are longstanding enemies.
Ο Άνθρωπος που Έσπαγε Πλάκα
Lambros Konstantaras performs a wealthy gossip that has never worked, and all he has to do is make fun and jokes to others. But when he suddenly finds himself in the street, he realizes that life is not just fun and is forced to look for a job. In the end, it turns out he had not lost his fortune as it was an idea his father had invented shortly before he died to be
Τρελός είμαι ότι θέλω κάνω
After numerous fruitless attempts to get a job, an outspoken unemployed Greek, Michalis Vidas, is eventually taken in for a psychological evaluation by an unlucky twist of fate. However, pretty soon, things will take an unexpected turn for the better, when a precious positive assessment of his mental state lands him a job at a pasta factory on the brink of bankruptcy, and a place in the heart of the charming co-owner, Lola. Now, who would have thought that adding just a dash of folly could open doors for the young man?
My Daughter, the Socialist
Liza falls in love with one of her father's employees. Her socialistic ideas about employment drive her to collide with her father and the sociopolitical status of the time.
Kamikazi, agapi mou
Stathis loves bikes, Rena wants to dance all the time and Aleksis goes crazy for rock music. They are three crazy siblings. One of them, Stathis, doesn't seem capable to keep a job and when he loses his girlfriend, his mother decides to give him what he loves the most, a motorcycle!
The Lady and the Tramp
Rena’s father insists on marrying her off to the son of a shipowner. Rena, however, doesn’t even want to hear about it, so she runs away and disguises herself as a boy named Pipis. As such, she meets a poor fisherman, Lefteris, and helps him on his way to Ioannina.
Μοντέρνα Σταχτοπούτα
Katerina, a poor girl, finds a job as a secretary and falls in love with her boss on a trip to Rome.
A Matter of Earnestness
Minister Andreas Mavrogialouros (Labros Konstadaras) visits the village of his electoral district, Platanias for the inauguration of a maternity hospital. After an accident, he finds his voters' dissatisfaction and the scams of his partners. He, therefore, decides to step down from the government and bring order to his life, starting from his wife and his daughter.
The Countess of Corfu
A businnesman, Sotiris Karelis, is presented to the piano teacher and twice a widow, Antzolina, and asks her to sell her mansion in order to convert it into a hotel. The same time, an Italian music group arrive in Corfu, which has been abandoned by Alinda Ritsi singer. Antzolina is persuaded not only to host her home but also to replace the singer. However, there is a lot of confusion because the singer of the group Alinda Ritsi comes in Corfu with her fiancée, and everyone is starting to look for their real identities.
Merikoi to Protimoun Kryo...
Lakis (Dinos Iliopoulos) has to make sure that his three sisters are married before he can marry his beloved Lela (Martha Karagianni). While at the beach, Eva (Zoe Laskari) and Maria (Hloi Liaskou) will meet Kleopas (Costas Voutsas) and Giorgos (Vagelis Voulgaridis) with whom they will start dating. But Rena (Rena Vlahopoulou) has a secret relationship with Thodoros (Giannis Vogiatzis) for 10 years.
Ο τρελός τα 'χει 400
A wretch employee wins a lot of money in the lottery and loses his mind. When he comes out of the mental hospital, he finds out that things at his home have changed radically.
Maiden's Cheek
A young lean teacher is hired as a philologist at a private girls' school and is confronted with the spoiled girls. A beautiful schoolgirl, Liza Papastavrou, is constantly harassing the newcomer and he undertakes to comply with it. Lisa tries to avenge the professor with a few mischief..
Jack of All Trades, Master of None
Thanasis Vengos plays a poor young man that comes to Athens looking for a job. We watch as he tries many different jobs; druggist, photographer, even wrestling referee. The result is always hilarious and explosive!
Yie mou... Yie mou...
A widow wants to remarry, but as often as he tries to flirt with younger women he faces the rivalry of his own son.
A Crazy Family
Mika is a young woman living in a crazy ... family. Her mother, Pasta Flora, is alienated, her little sister is uncontrollable, and her father is a good, but cowardly, man. She's engaged to Mikis but the day before their wedding she goes to Venice and marries Andreas, who, after meeting her family, he undertakes to make sense of them.
Jenny Jenny
Jenny Skoutari, a student and the daughter of a party local commander Kosmas Skoutaris, gets use to visit the private library of - her father's political rival - the shipowner Miltos Kassandris. Kassandris prepares his nephew - and a childhood friend of Jenny - Nikos Mantas, as a candidate for the next election. Mantas' rival has a lead, and is backed by Skoutaris, who is facing financial problems. So Kassandris decides to force Jenny to marry his nephew with a fake marriage, while at the same time financially breaks down her father in order to secure the election of his nephew. This marriage, however, will lead to unexpected situations between the couple..
Κοινωνία Ώρα Μηδέν
A formerly heroic air force pilot, now an alcoholic loser with a failed marriage, is appointed by his older brother in the Ministry of Commerce to investigate a tragic plane crash that killed 28 people. As he goes through the motions in an alcoholic daze, he gradually comes to realize that the wreck was due to criminal negligence and failure to follow mandatory safety regulations.