Max, controversial and cult filmmaker, go into crisis after knowing the diagnosis about your photophobia, that points to possible blindness. Trans- developed, undertakes a complete overhaul of their artistic, philosophical and affective postures, projecting them on the film he makes.
Associate Producer
Max, controversial and cult filmmaker, go into crisis after knowing the diagnosis about your photophobia, that points to possible blindness. Trans- developed, undertakes a complete overhaul of their artistic, philosophical and affective postures, projecting them on the film he makes.
Director
It addresses the theme of modern slave labor in Brazil - the last country to abolish slavery - under its various facets (social, economic, political, etc.). The documentary sheds light on the practices of enticement and trafficking in human beings and exposes the precarious working conditions in the countryside and in the city resulting from the migratory dynamics driven by false promises of life improvement. Slave-like work, although illegal, now generates billions of $ 150 billion annually in the world, losing only to that of trafficking in drugs and arms, and is three times more profitable than in the period of legal traffic .
Screenplay
In Lisbon, Marcelo writes a novel, using the life of his own wife, Beatriz, as the main inspiration to the story. The creative process of the book takes a dangerous path, ultimately compromising the love they feel for each other.
Director
In Lisbon, Marcelo writes a novel, using the life of his own wife, Beatriz, as the main inspiration to the story. The creative process of the book takes a dangerous path, ultimately compromising the love they feel for each other.
Producer
Producer
Himself (archive footage)
Director
Ex-drug dealer is forced to go back to business by a corrupt policeman. He must go to Colombia and bring back some cocaine, but discovers the whole thing is a set up. He then devises a suicidal plan for revenge.
Co-Producer
자선 경기 참석차 리오로 가던 킥복싱 선수 데이빗 슬로안(David Sloan: 사샤 미첼 분)과 그의 트레이너이자 정신적 스승인 지안(Xian: 데니스 찬 분)은 고아 마르코스(Marcos: 노아 베르두주코 분)와 이자벨라(Isabella: 알레테아 미란다 분)와 친구가 된다. 경기는 잘 진행되지만 아르헨티나 선수 에릭 마틴(Martine: 이안 잭클린 분)은 데이빗의 정신을 교란시키려고 반칙을 하며 소란을 피운다. 시합 후 마틴의 메니저 레인(Lane: 리차드 코마 분)은 데이빗을 파티에 초대한다. 소녀들을 팔아 매음굴을 운영하는 레인은 이자벨라를 보자 납치한다. 마르코스는 데이빗에게 도움을 청하고 경찰에 가지만 경찰은 무관심하다. 수없이 많은 소녀들이 납치되고 있기 때문이다. 이자벨라를 찾는 과정에서 싸움이 생기고, 데이빗과 지안은 감옥에 갇힌다. 레인은 돈을 써서 두 사람을 풀어준다. 그리고는 제안을 한다. 시합에 지면 돈을 주겠다는 것이다. 이를 거절한 데이빗은 이자벨라를 찾아 거물급 브랑코에게 간다. 브랑코의 집에 진입하려고 싸움을 하지만 오페라에 가고 없었다. 브랑코 부부를 위협해서 이자벨라를 납치한 것이 레인임을 알게된다. 데이빗은 레인을 찾아가지만 이미 정보를 듣고 데이빗은 함정에 빠진다. 레인은 데이빗에게 훈련을 시켜서 힘을 빼 시합에 지도록 하려는 것이다. 시합은 다가오고 데이빗은 녹초가 되어 싸울 수가 없다. 지안이 약초로 치료해 주어 데이빗의 힘은 되살아난다. 잠시의 고전뒤 데이빗은 마틴을 때려 눕힌다. 빈털털이가 된 레인은 마지막으로 이자벨을 데리고 도망가려 한다. 그러나 데이빗은 그녀를 구해내고 레인에게 상금을 주기로 한다. 후에 레인의 집에 가서 다른 소녀들을 구해내지만 레인의 총부리에 마주서게 된다. 하지만 레인은 자기의 부하에게 당하고 데이빗은 상금을 소녀들과 마르코스 이자벨라 남매에게 주고는 미국으로 돌아간다.
Executive Producer
In Rio de Janeiro's bohemian district called Lapa, during the '40s, a stylish and popular scoundrel exploits a cabaret singer, and earns his living by means of petty swindles. But then he meets Ludmila, the cabaret owner's daughter, who wants to get rich smuggling goods in times of war.
Director
With Brasilia as a setting, the film tries to recreate the political environment in Brazil when civilians were able to found new political parties, after 10 years of strict military rules. In the midst of a nationwide crisis, a group of politicians found an opposition party to the military regime, triggering violent denunciation against multinationals operating in the country. The explorer of the Seesaw deposit, United Mining, an American multinational that is being accused of several irregularities, sees in the internal struggle that divides the opposition party its only chance to silence the nationalist campaign that denounces it. Thus, a game is developed that ends up leading the characters to a tragic plot of corruption and fear.
Production Manager
Follows a rich family, composed of 4 people, during a trip in which they all start getting disposed of their material goods, personal histories, and maybe even their lives.