Muharrem Bayrak

Muharrem Bayrak

프로필 사진

Muharrem Bayrak
Muharrem Bayrak

참여 작품

In the Shadows
It is near future story in Anatolia. There is no indication of time and place, an post-apocalyptic world that ruled over by primitive technology. Zait, a loyal mine worker who works for a mine factory which is managed by unknowns, declares war against the factory.
How Did You Know The Deceased?
An imam talks at a burial ceremony in the town. As the burial proceeds, it is understood that there is no one at the funeral and everyone participates in the funeral via live broadcast. The main idea of ​​the film is the change of the shape of the funerals which are very important especially in Anatolia, in the digitalizing world. The film asks, “Will the funeral ceremonies, the most crowded meetings in Turkey, be defeated by the digital world?”
Prangalı Yarim
Sabri
트러블 메이트
Ahmet
이슬람계 최대 명절이 다가오건만 이 남자의 삶은 막막하기만 하다. 직장에서 잘린 와중에 여자 친구의 가족을 만나러 가야 하는데 문제만 첩첩산중. 게다가 여행 동행이란 녀석이 보통 말썽이 아닐 수 없으니. 목적지에 갈 수나 있으려나.
바스킨
Yavuz
어느 한 식당. 경찰들이 저속한 음담패설을 주고 받으며 식사를 하고 있다. 도중에 야부즈(무하렘 바이락 Muharrem Bayrak)는 그곳의 종업원과 시비가 붙는다. 대략의 정리를 마치고 이동하는 차안, 한통의 무전은 근방의 위치로 지원요청을 알린다. 경찰들은 지원이 온 곳으로 출동하게된다. 이동 중 세이피가 잠깐 한 눈을 판 사이 차량은 '어떤 것'과 부딪히고는 도랑으로 떨어지고만다. 그 사이 아르다(고르켐 카사이)는 꿈 속에서 렘지(에르군 쿠유주 - Ergun Kuyucu)와 대화를 하게된다. 어린시절 이야기를 하는 아르다는 친구가 '죽기전 무서워 할까봐 미리 나타난' 이야기를 한다. 그 이야기를 들은 렘지는 아르다에 '보이지 않는 것'의 정체에 관해 이야기를 한다. 그리고 정신이 깨어난 아르다는 자신들이 사고난 위치가 지원요청이 들어온 곳이라는 것을 알게된다. 잠시 후 그곳이 '옛 경찰서' 지역임을 알게된 그들은 지원요청에 따라 그 건물에 들어서게 되고, 엄청난 것들을 발견하게 되는데...
A Strange Man
Driver
Andy is an autistic man who lives with his mother. His situation is watching films regularly and confusing real occasions with movie scenes. One day, he misses the school bus. He decides to reach the school by himself and catch Ms. Sun's class. On the road he is obliged to struggle with daily circumstances.
Baskın
Yavuz
Police summoned to an apartment building make a horrifying discovery.
The Long Way Home
Çoban Ali
Inhospitable at the best of times, the snow-covered mountainscapes of Eastern Anatolia constituted a fatal frontier for many war exiles after the battle of Sarikamish in 1915, and provides a canvas laced with beauty and threat for this bone-chilling survival yarn, the superb debut feature of Alphan Eşeli. Starting out with three characters – a refugee mother and daughter and their grizzled guide – the film traces their daunting trek across this barren terrain to safety, with the Russians encroaching and other stragglers, including a pair of wounded, frostbitten Ottoman soldiers, all orbiting the same burnt-out village they find in their path. Puncturing its aura of ghostly impasse with some shocking narrative reversals, and constantly prickling with the mutual dread of strangers in gruelling extremes, the movie stakes out hugely credible ground next to established Eastern Front war classics (In the Fog, Come and See) while remaining thoroughly its own beast. (Source: LFF programme)
브레이브 솔져스
Mami
1990년 터키 남동쪽의 카라발 군사 검문소에서 총격전이 벌어지고 그로 인해 병사들은 검문소를 지키기 위해 감시 초소를 만든다. 메테 사령관과 그의 40명의 부하들이 검문소를 지키며 서로의 가족과 연인에 대해 이야기를 하기 시작하고, 군인 생활에 대한 이야기를 하며 그들이 얼마나 힘든지에 대해 토로한다. 그러던 중, 메테 사령관은 무전을 통해 반란군으로부터 위협을 받게 되는데…