Deputado Audileyson (voz)
아버지가 모는 택시 안에서 태어난 우노는 차와 소통할 수 있는 능력을 얻게 된다. 비유가 아니라, 진짜로 우노는 차와 대화를 나눈다. 15년 이상된 차를 금지하는 정부의 정책으로 아버지의 택시 회사가 위기에 처하자, 농사의 꿈을 접고 아버지를 돕는다. 차와 대화할 수 있는 우노의 초능력과 삼촌의 노력은 성공하지만, 자의식을 얻게 된 택시들은 점점 우노의 통제를 벗어나기 시작한다.
Executive Producer
아버지가 모는 택시 안에서 태어난 우노는 차와 소통할 수 있는 능력을 얻게 된다. 비유가 아니라, 진짜로 우노는 차와 대화를 나눈다. 15년 이상된 차를 금지하는 정부의 정책으로 아버지의 택시 회사가 위기에 처하자, 농사의 꿈을 접고 아버지를 돕는다. 차와 대화할 수 있는 우노의 초능력과 삼촌의 노력은 성공하지만, 자의식을 얻게 된 택시들은 점점 우노의 통제를 벗어나기 시작한다.
Assistant Director
아버지가 모는 택시 안에서 태어난 우노는 차와 소통할 수 있는 능력을 얻게 된다. 비유가 아니라, 진짜로 우노는 차와 대화를 나눈다. 15년 이상된 차를 금지하는 정부의 정책으로 아버지의 택시 회사가 위기에 처하자, 농사의 꿈을 접고 아버지를 돕는다. 차와 대화할 수 있는 우노의 초능력과 삼촌의 노력은 성공하지만, 자의식을 얻게 된 택시들은 점점 우노의 통제를 벗어나기 시작한다.
Producer
아버지가 모는 택시 안에서 태어난 우노는 차와 소통할 수 있는 능력을 얻게 된다. 비유가 아니라, 진짜로 우노는 차와 대화를 나눈다. 15년 이상된 차를 금지하는 정부의 정책으로 아버지의 택시 회사가 위기에 처하자, 농사의 꿈을 접고 아버지를 돕는다. 차와 대화할 수 있는 우노의 초능력과 삼촌의 노력은 성공하지만, 자의식을 얻게 된 택시들은 점점 우노의 통제를 벗어나기 시작한다.
Screenplay
아버지가 모는 택시 안에서 태어난 우노는 차와 소통할 수 있는 능력을 얻게 된다. 비유가 아니라, 진짜로 우노는 차와 대화를 나눈다. 15년 이상된 차를 금지하는 정부의 정책으로 아버지의 택시 회사가 위기에 처하자, 농사의 꿈을 접고 아버지를 돕는다. 차와 대화할 수 있는 우노의 초능력과 삼촌의 노력은 성공하지만, 자의식을 얻게 된 택시들은 점점 우노의 통제를 벗어나기 시작한다.
Director
Road movie through Peru, Buenos Aires, São Tomé das Letras, Recife and São Paulo, but with no defined destination. It records the lifestyle of those who live free in the world, nomads in the sub-continent of Latin America.
Writer
Bethânia returns to her land, where the family’s old sugar mill was built, the Wanderley Mill. Between photographs, fantastic creatures, bills to pay and workers claiming their rights to the land, Bethânia faces herself in a present where both the past and the future look menacing.
Director
Bethânia returns to her land, where the family’s old sugar mill was built, the Wanderley Mill. Between photographs, fantastic creatures, bills to pay and workers claiming their rights to the land, Bethânia faces herself in a present where both the past and the future look menacing.
Director
Screenplay
When the Netuno Circus returns to Fernando de Noronha, it brings back a young man with a turbulent past. Pedro is now Zolah, the human cannonball. When secrets surface, bizarre family reunions rival the circus performances.
Producer
Shelly, a young dancer who dreams of becoming a singer, and Jaqueline, an experienced singer who has had some successes and bitter the decline of her career, are partners in a brash band in a scenario that It mixes the romanticism and the sensuality of the Brazilian periphery. Inserted in the universe of show business, between nightclubs and local TV shows, they discover that everything is disposable, like success, love and other human relations. Together, they seem to form a single trajectory of life, where Shelly represents the past of Jaqueline, while this figure like the probable future of the colleague.
Writer
Shelly, a young dancer who dreams of becoming a singer, and Jaqueline, an experienced singer who has had some successes and bitter the decline of her career, are partners in a brash band in a scenario that It mixes the romanticism and the sensuality of the Brazilian periphery. Inserted in the universe of show business, between nightclubs and local TV shows, they discover that everything is disposable, like success, love and other human relations. Together, they seem to form a single trajectory of life, where Shelly represents the past of Jaqueline, while this figure like the probable future of the colleague.
Executive Producer
A quasi-musical approach on contemporary urban life that reflects Brazilian society and many others throughout the world, this documentary describes at the same time a place, a city and a country. The real place, a neighborhood in Recife, encompasses all of the Brazilian way of life, highlighting a reality that is before us but often goes unnoticed
Screenplay
A quasi-musical approach on contemporary urban life that reflects Brazilian society and many others throughout the world, this documentary describes at the same time a place, a city and a country. The real place, a neighborhood in Recife, encompasses all of the Brazilian way of life, highlighting a reality that is before us but often goes unnoticed
Director
A quasi-musical approach on contemporary urban life that reflects Brazilian society and many others throughout the world, this documentary describes at the same time a place, a city and a country. The real place, a neighborhood in Recife, encompasses all of the Brazilian way of life, highlighting a reality that is before us but often goes unnoticed
Script
Director
Writer
Executive Producer
Writer
Weatherman from a TV network goes back to his hometown, Vale da Rocha, a place in Northeast Brazil, devastated by the drought. He is forced to face the geographic elements and his own memories.