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Honeymooner has trouble adapting to the idea of consummating her marriage.
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Six hundred year old witch butts heads with a scholar over the possession of a rare ancient grimoire and then discovers that his daughter's fiance is the reincarnation of her first boyfriend.
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Three cowboy party-boys, posing as highway bandits, meet three women who want to reform them.
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Thieves break into a scientist's laboratory to steal a secret formula, and in the process they kill his daughter. Enraged, he develops a formula that will turn an extremely ugly woman into a spectacular beauty, and then uses the woman to take his revenge on those responsible for his daughter's murder.
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Women connected with a female-run employment agency and a women-only boarding house bond together in mutual support.
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안드레스는 소유자들의 대표로 돈이 아주 많고 욕심이 많은 사람이다.
자신이 가지고 있는 소유지의 임차인들을 내쫓기 위해 노력하는데 그 임차인들 중 카르멜로라 하는 임차인 대표 격이라 할 수 있는 자가 가장 문제였다. 그래서 브루토라고 하는 도살장에서 일을 하고 있는 힘이 아주 세고 강한 자를 시켜서 임차인 대표들을 제거하려고 하는데, 이 과정에서 미케의 아버지가 살인을 당한다. 미케는 이런 과정도 모르고, 브루토와의 관계가 점점 깊어 가는데, 파로마라는 안드레스 사장의 부인은 브루토의 남성적인 매력에 빠져들게 되고, 미케와의 관계를 질투한 그녀는 자신과의 있었던 일과, 브루토가 미케의 아버지를 죽였다는 사실을 미케에게 말하게 된다. 이 과정에서 브루토는 점점 다시 짐승의 본능을 나타내게 되고...
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After indulging in an affair with a man (a friend of the family) she truly loves, a woman returns to her young son and husband for good, and loses contact with the man. Her husband is unaware of the affair. Twenty years later, there is news that the friend has died and left all of his money to the younger son in the family, which leads us to question this younger son's biological origin.
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Pedro Muñoz is a womanizer that does not escape one until Irene Garza arrives and makes him to see his luck, while the aunt of her tries to separate them.
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Evangelina murders her lover Alberto. In prison she meets Dora, Alberto's girlfriend, who was deprived of her freedom for his illicit business. An interesting story is about to be woven.
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The story of a girl of questionable mental stability who escapes from incarceration and ends up at a plantation where she disrupts a working family's daily routines and chemistry.
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<황금 시대>와 <빵 없는 대지> 이후에 루이스 부뉴엘은 잠정적으로 영화를 만들지 않았다. 오랜 침묵 끝에 멕시코에서 만든 이 작품은 부뉴엘 자신이 시나리오를 쓰고 연출과 편집을 했기에 그의 예술적 자유와 사유가 가득 묻어있는 작품이다. 한달 만에 저예산으로 제작된 이 영화는 대도시 외곽의 청소년 탈선 문제를 잔혹하게 다루고 있지만 본질적으로 이 작품의 주제는 사랑 받지 못한 아이들에 관한 슬픈 이야기이다. 잔혹함을 통해 부뉴엘은 역설적으로 부패하지 않는 인간의 존엄성을 그려낸다. 그래서 이 영화는 처연한 아름다움을 풍긴다. 앙드레 바쟁은 이 영화의 미덕이 잔인함 속에서 아름다움을 찾아내고, 데카당스한 가운데 인간의 존엄성에 대한 숭고한 인내를 보여줌으로써 잔혹함을 사랑과 열정의 행위로 변형시키는데 있다고 지적했다. 바쟁은 또한 이 영화가 ‘사랑에 관한 영화이며 사랑을 필요로 하는 영화’라고 말했다.