Jasper Verhorevoort

참여 작품

Other, Like Me
Editor
Hull, England, 1970. In a run-down commune in a tough port city, a group of social misfits - mostly working class, mostly self-educated - adopted new identities and began making simple street theater under the name COUM Transmissions. Their playful performances gradually gave way to work that dealt openly with sex, pornography, and violence. COUM lived on the edges of society, surviving on meager resources, finding fellowship with others marginalized by the mainstream. At the core of the group were two artists, Genesis Breyer P-Orridge and Cosey Fanni Tutti. As their work evolved, Cosey embarked on a career modeling for pornographic magazines, which she claimed for herself as a conceptual artwork, using it to forge a specific position in relationship to 1970s feminism. In performances, Genesis pushed himself to extremes, testing the limits of the human body.
프랑켄슈타인의 군대
Editor
세계 2차 대전이 끝나가는 무렵, 대대 병력의 러시아 군대가 적의 진영에서 길을 잃고 만다. 폐허가 되어버린 마을에 도착한 군인들은 미치광이 박사가 만들어낸 프랑켄슈타인 군대의 공격을 받는다. 그들은 살아남기 위해 인간의 육체와 고철로 기워진 불멸의 군대와 맞서 싸우기 시작한다. 그래픽 노블 작가이자 아트 디렉터인 리차드 라포스트의 기상천외한 ‘괴물군대(!)’를 기대하시라. (2013년 제17회 부천국제판타스틱영화제)