생일날 문자 이별 통보도 모자라 엿 같은 미션을 남기고 떠난 CIA 구남친 덕에 오드리와 절친 모건은 국제적인 범죄에 연루된다. 얼떨결에 스파이가 되어버린 이들이 유럽 전역을 누비는 가운데, 정체를 알 수 없는 영국 요원들이 접근하고 최정예 킬러까지 따라붙으며 두 절친의 입담과 액션이 터지기 시작하는데… 올여름, 이들의 근본 없는 액션이 당신을 깨운다!
In Rhea (1982), Askevold elaborates on his interest in allusion and implication, using images that seem to be fragments of a larger narrative to suggest, rather than tell, a story. This piece consists of a series of close-up shots of numerous people, each stating a name or phrase. The shots gesture towards the type of staged reaction shot, often used in soap operas or made-for-TV movies, interrupting the linearity of the story.