Matt Klammer

참여 작품

Bronx, New York, Novembre 2019
Camera Operator
Cornflower
Cinematography
In light of recent events, a young man must take action to protect his little sister from a tragic truth.
웰컴 더 스트레인저
Cinematography
한적한 숲에 자리한 대저택에 머물던 에단(케일럽 랜드리 존스)에게로 연락이 끊겼던 남매 앨리스(애비 리)와 연인 미스티(라일리 코프)가 오게 되면서 이상한 일들이 벌어지는데...
Death House
Director of Photography
During an exclusive tour, a power breakdown inside a secret prison known as the Death House sends two agents fighting through a labyrinth of horrors while being pursued by a ruthless army of roaming inmates. As they fight to escape, the agents push toward the lowest depths of the facility where they learn a supernatural group of evil beings is their only chance for survival.
A Two-Faced Charade: The Story Revealed
Director of Photography
A man, desperate to make his true love fall for him, turns into a psychopath for her.
새크라멘트
Camera Operator
미국 인디펜던트의 악동으로 불리는 티 웨스트의 는 몰래카메라 스타일을 도입한 페이크 다큐멘터리이자 파운드 푸티지 필름이다. 나 등의 선례들과 이 영화의 차이가 있다면 설정부터 현실 속에서 벌어졌음직한 사건을 통해 개연성을 강조한다는 점이다. 영화는 '에덴 패리쉬'라는 폐쇄적 생활 공동체에서 벌어지는 광신적 의식을 따라간다. ‘바이스’라는 매체에 소속된 혈기방장한 젊은 저널리스트 세 명이 에덴 패리쉬를 취재하는 과정에서 주민들에게 '아버지'로 불리는 존재와 섬뜩한 공동체의 비밀이 드러난다. ‘살아도 하나, 죽어도 하나’를 외치는 에덴 패리쉬의 풍경은 숱한 이상적 공동체가 표방했던 이데아를 떠올리게 한다. 빈민과 흑인, 여성, 노인 등 하층민들의 약한 마음을 파고든 종교집단의 광기와 패악성은 모골이 송연한 공포를 안겨준다. 포토저널리즘과 밀교주의, 유토피아에 대한 갈망, 인류 역사에 대한 장광설이 두서없이 섞이는 카오스를 연출하면서 장르적인 쾌감을 주는 작품이다. (장병원) [제15회 전주국제영화제]
Love & I Had A Fight
Cinematography
'Love & I Had A Fight' follows James on his self-medicated, suicidal journey induced by a series of failed relationships. Over the course of 24 hours, James goes on a hallucinogenic trip that brings him face-to-face with the moments that broke his heart, his soul, and ultimately his will to live.
Seven Hundred Fifty-Six
Cinematography
Leah is caught off guard when her busy day gets an unexpected shift.