Andrew Hasse

참여 작품

클로브히치 킬러
Editor
10년 전, 미제 연쇄살인사건이 일어났던 마을에서 살고 있는 타일러는 우연히 아버지의 차 안에서 이상한 사진을 발견한다. 사진을 계기로 아버지를 연쇄살인범으로 의심하기 시작한 타일러는 마을 괴짜인 캐시와 증거를 찾아다니게 된다. 점점 증거가 쏙아져 나오는 상황에서 타일러는 이를 아버지에게 들키게 되는데…
Being 97
Director
Herbert Fingarette once argued that there was no reason to fear death. At 97, his own mortality began to haunt him, and he had to rethink everything.
Creative Control
Editor
Smooth advertising executive David is in a relationship with yoga teacher Juliette. Then his eye is caught by Sophie, the girlfriend of his best friend Wim, a fashion photographer. Things get completely out of hand during a campaign for augmented reality-glasses, for which David designs an avatar of the coveted Sophie.
캅 카
Editor
집에서 가출한 트래비스(제임스 프리드리슨-잭슨 분)와 해리슨(헤이즈 웰포드 분)은 하릴없이 들판을 걷다가 숲속 공터에 비어있는 경찰차를 발견한다. 두아이는 호기심에 경찰차를 타고 장난을 치다 자동차키를 찾아내자 차를 몰고 출발해 버린다. 운전도 할줄 몰라 헤매던 두 아이는 어느새 도로에서 속력을 내게 되고, 이를 본 한 여자가 신고하지만 꼬마들이 경찰차를 훔쳐 탔다는 말을 아무도 귀담아 듣지 않는다. 한편 경찰차를 잠시 세워두고 사체를 묻고 돌아 온 경찰차 주인 보안관 미치( 케빈 베이컨 분)는 차가 없어진 걸 알고 사색이 된다. 낡은 세단을 훔쳐 타고 경찰차의 행방을 쫓던 미치는 아이 둘이 경찰차를 타고 있다는 정보를 힘겹게 입수한 다. 숨가쁘게 자신의 범죄흔적을 뒤처리 한 미치는 상황실과의 무전을 차단하고 몰래 아이들에게 무전을 시작한다. 그 사이 아이들은 트렁크를 열게 되고 그 속에서 묶여있는 피투성이의 남자를 발견한다. 아무것도 모르는 채 남자를 풀어준 아이들은 오히려 뒷자리에 갇혀 남자의 명령에 따라 움직이게 된다. 남자는 아이들을 시켜 미치를 불러들이고 멀찍이 떨어진 곳에 숨어서 총을 겨냥한 채 미치가 나타나기만을 기다리는데…
The Invisible Dog
Producer
Henry really wants a dog. Because of Mom’s allergies, they can’t get one, so Dad brings home an “invisible dog” (an empty cage).
My Friend Friedrich
Director
My Friend Friedrich opens on awkward, bespectacled Columbia student Nate having a heart to heart on the phone with his mother. Then, in a philosophy class, he almost succeeds in landing a date by lobbing an illustrated invitation at his love interest, Emma. All goes awry when a taller, more confident, bespectacled Columbia student cuts him off at the knees. So far, so very New York student film, but a conceit arrives to distinguish this story of Ivy League dating woes: the ghost of Friedrich Nietzsche appears before Nate to guide him towards self-actualization.