Margery Withers

출생 : 1905-10-23, Patagonia, Argentina

사망 : 1999-09-06

참여 작품

Onegin
In the opulent St. Petersburg of the Empire period, Eugene Onegin is a jaded but dashing aristocrat - a man often lacking in empathy, who suffers from restlessness, melancholy and, finally, regret. Through his best friend Lensky, Onegin is introduced to the young Tatiana. A passionate and virtuous girl, she soon falls hopelessly under the spell of the aloof newcomer and professes her love for him
너의 폭풍 속으로
러시아에서 미국에 대한 꿈을 안고 고향을 떠나 먼 길에 오른 얀코(뱅상 페레)는 폭풍을 만나 이민선이 난파되어 모두 죽고 혼자만 살아 남는다. 미국의 작은 해안 마을에 떠밀려 온 얀코는 말도 통하지 않는 이국 땅에서 추위와 기아에 헤매다 스미스의 농장을 발견하고 그곳을 찾는다. 정신병자로 오인돼 죽을 지경에 이르는 스미스 농장에서 일하는 에이미(레이첼 와이즈)의 그리움으로 목숨을 건지게 되고, 지주 스와퍼의 집에서 정원사로 일하게 된다. 스와퍼의 친구인 의사 케네 박사는 얀코에게 호의를 베풀어 영어를 체스를 가르쳐 주고 두 사람은 친구가 되는데...
비밀과 거짓말
Elderly Lady
런던에 사는 젊고 지적인 흑인 여성 호텐스는 양어머니의 장례식 이후, 자신의 생모를 찾고 싶어진다. 자신의 입양기록을 보게 된 호텐스는 자신의 친어머니가 흑인이 아닌 백인임을 알고 혼란스러움을 느끼지만 용기를 내어 전화를 건다. 한편, 공장 노동자로 가슴 속에 한과 미련을 품고 살아가는 그녀의 생모 신시아는 딸 록산느와 사이가 좋지 않고 그녀의 삶엔 오로지 한숨뿐이다. 남자들은 모두 그녀를 떠나갔으며 자신을 희생하면서 어렵게 키운 남동생 모리스 마저도 연락을 자주 하지 않는다. 마침내 호텐스와 신시아 모녀의 만남도 이루어지고, 갑작스런 모리스의 제안으로 마련된 록산느의 생일파티에서 가족 모두가 조우하게 되는데...
In The Cold Light Of Day
Old Mother
It is the late 1930s and some British households still eagerly await the arrival of electricity. When a pylon is erected in the garden, Morris's mother can't wait to show off her Swedish lumbago belt and toaster. But Morris is gripped by a deeper passion that will change his life - one that will not be illuminated for 50 years.
Memento Mori
Grannie Barnacle
Several elderly friends and acquaintances in 1950s London are disturbed to receive mysterious telephone calls predicting their impending deaths...
The Trial of Klaus Barbie
Benguigui
Decades after the end of World War II, escaped war criminal Klaus Barbie is brought to justice.
The Evacuees
Grandma Miller
The experiences of two young Jewish boys evacuated from Manchester to Blackpool during the Blitz.
Killing Time
Douglas Willetts is a shrew of a man in his mid-40s, barely able to communicate and renting a bedroom in a typically working-class two up-two down. Only he has a bit of a past. For Douglas, every day is just a question of getting through it as painlessly as possible – and that usually means retreating to his bedroom. Is it in order to escape the mundanities of the present? Or to ruminate on his past?