Varhan Orchestrovič Bauer

Varhan Orchestrovič Bauer

출생 : 1969-01-21, Prague, Czechoslovakia [now Czech Republic]

프로필 사진

Varhan Orchestrovič Bauer

참여 작품

Musíme se sejít
어게인스트 더 와일드
Original Music Composer
잭과 그의 여동생 한나와 그들의 헌신적인 개, 치누크와 함께 아빠가 일하는 곳으로 여행을 떠난다. 그들은 작은 비행기가 엔진에 문제가 생격 추락하고 만다. 그들은 숲이 울창한 곳에 추락하여 구조가 힘든 상황이다. 더군다나 조종사는 정신을 잃어 아무것도 할 수 없는 상태이다. 잭과 한나는 치누크와 함께 구조대를 찾으러 길을 나선다. 아빠와 엄마는 구조대와 함께 아이들을 찾지만 어려움에 처한다. 잭과 한나는 길을 잃고 위험한 동물인 곰을 만나 부상을 당한다. 큰 위기에 처할 때쯤 그들의 애견인 치누크가 곰을 쫒아내고 아이들은 위기를 모면한다. 다시 부모님을 찾기위해 떠난 아이들은 또다른 위험을 만나는데…
고야의 유령
Original Music Composer
궁중화가 고야의 아름다운 모델이자 영원한 뮤즈 이네스는 부당한 누명을 쓰고 종교재판소에 갇히게 된다. 이네스의 아버지인 부유한 상인 토마스는 딸을 구하기 위해 성당 재건 비용 기부 등 백방으로 노력한다. 이를 구실로 고야와 로렌조 신부를 집에 초대한다. 이네스가 부당한 심문에 자백 한 사실을 듣게 되고, 토마스는 어이없는 강변을 늘어놓는 로렌조를 심문한다. 로렌조에게 종교재판소를 모독하는 강제 고백의 고해문서를 받아낸 그는 심문의 고통은 이성을 마비시키고 허위고백을 할 수 있다는 것을 증명하려 한다.
The Shutka Book of Records
Original Music Composer
A documentary about bizarre residents of Shutka, a Macedonian village built on the former city dump area. Shutka, where everyone is the champion of something. This film is a celebration of the culture, humor, spirit, oddities and idiosyncrasies of the Roma, one of the world's poorest and most persecuted peoples. Ultimately we are instructed in the celebration of life despite any and all circumstances - everyone is of value here.
Czech Dream
Original Music Composer
Two students from the Czech Film Academy commission a leading advertising agency to organize a huge campaign for the opening of a new supermarket named Czech Dream. The supermarket however does not exist and is not meant to. The advertising campaign includes radio and television ads, posters, flyers with photos of fake Czech Dream products, a promotional song, an internet site, and ads in newspapers and magazines. Will people believe in it and show up for the grand opening?
Czech Dream
Varhan Orchestrovič Bauer
Two students from the Czech Film Academy commission a leading advertising agency to organize a huge campaign for the opening of a new supermarket named Czech Dream. The supermarket however does not exist and is not meant to. The advertising campaign includes radio and television ads, posters, flyers with photos of fake Czech Dream products, a promotional song, an internet site, and ads in newspapers and magazines. Will people believe in it and show up for the grand opening?
Eliška Likes It Hot
Original Music Composer