Coral Aiken

참여 작품

앨리스, 달링
Line Producer
앨리스는 어릴 적 친구 테스, 소피와 와인 바에서 만나 저녁을 먹는다. 소피는 테스의 생일을 축하하기 위해 주말에 별장으로 여행을 가자고 제안한다. 남자친구 사이먼의 전화를 받은 앨리스는 불안한 눈빛으로 집으로 돌아간다. 앨리스는 테스와 소피를 좋아하지 않는 사이먼의 눈치를 보며 콜린의 판매 일 때문에 주말에 출장을 가야 한다고 거짓말한다. 사이먼은 테스의 별장에 있는 앨리스에게 빨리 돌아오라고 문자를 보낸다. 앨리스는 사이먼의 압력과 친구의 우정 사이에서 내적 갈등을 겪는다. 앨리스가 사이먼으로부터 심각한 정신적 학대를 받고 있었다는 사실이 드러난다. 마음대로 앨리스의 이메일을 열어본 사이먼은 집으로 오라고 압박한다. 테스는 앨리스가 집으로 가는 걸 막기 위해 그녀의 휴대폰과 지갑을 숨긴다. 테스와 소피는 앨리스가 사이먼에게 심리 지배(가스라이팅)되고 있음을 알게 되는데...
Succor
Producer
An endearing friendship drama about comforting heartache and the perils of online dating.
우리가 이별 뒤에 알게 되는 것들
Line Producer
갑자기 이별과 마주한 네 여자, 이해할 수 없지만 어쩌다 같이 사는 그녀들의 인생 드라마. 괜찮아... 있는 그대로. 우리가 이별 뒤에 알게 되는 것들...
화이트 라이
Line Producer
케이티 아네슨은 자신이 암 환자라고 사람들에게 거짓말을 한다. 케이티가 암에 걸렸다는 소식과 그녀가 벌인 모금 행사 때문에 그녀는 캠퍼스에서 유명 인사가 된다. 한편 그녀는 일주일 내로 의료 기록 사본을 제출하지 않으면 모금 행사가 취소될 수 있다는 걸 알게 된다.
Titanium
Producer
A promising young figure skater in 1990s Turkey has to overcome the self-doubt that is jeopardizing her performance.
Rape Card
Producer
Rape Card is a cautionary tale set in a chilling dystopian future where rape is legal. Frances tries to control her fate by planning her own assault, and targets a young boy who just got his rape card.
Helltown
Producer
In 1974, President Ford ordered the evacuation of Boston, OH. Theories as to why included the cover up of a mutation-causing chemical spill; extreme paranormal activity; and Boston being taken over by a satanic cult. But what really happened in Helltown?
The Weatherman and the Shadowboxer
Line Producer
This short animation presents the haunting story of two brothers who share the scars, though not the memories, of an untold history that has driven them to existential extremes.
Big Muddy
Producer
Martha Barlow, a modern day outlaw, must reconcile her dark past after her teenage son commits a horrible crime.
The Good Escape
Production Manager
Famous 30s gangster John Dillinger will be dead in 5 minutes. Where does America's Most Wanted decide to go the night he dies? To see Clark Gable in Manhattan Melodrama. An unusual move for the savvy bank robber... unless, of course, that's how he wanted it to go.