Robert Jazadziski

참여 작품

Blue Hour
Producer
Petra, who has made a life for herself in the big city has a crush on her office co-worker Igor and is trying hard to start a meaningful relationship. Her mother's visit from a provincial town in the south not only jeopardizes her efforts, but adds to the already palpable disconnect between the mother and daughter. But soon it will be New Year's Eve, and everybody is hoping for the best.
Balkan Is Not Dead
Line Producer
A Macedonian family from Bitola at the turn of the twentieth century tries to survive, preserve its roots and remain together.
Steep-headed
First Assistant Director
Urban drama about ordinary people in a period of transition.
Revenge
Production Intern
The story of is placed at the end of the 19th and at the second half of the 20th century. The locations are different and completely opposite: the rural Macedonia at one hand, and the urban environment of an industrial region in Belgium at another...
웰컴 투 사라예보
Assistant Art Director
미국에서 온 저널리스트 플로이드와 영국에서 온 마이클 핸더슨, 그리고 그들이 속해있는 팀은 사라예보의 보스니아 내전을 취재하려는 목적을 가지고 있다. 믿을 수 없는 전쟁의 참상과 끔찍함을 목도하는 과정에서 그들은 한 어린 고아소녀를 발견하게 된다. 전쟁의 한복판에 어린 소녀를 놔둘 수 없었던 핸더슨은 고아 소녀 에미라를 영국으로 입국시키고 입양하기로 결심하는데.......
비포 더 레인
Art Department Assistant
성당에서 침묵의 서약을 한 젊은 수도사 키릴은 쫓기고 있는 알바니아 소녀 자밀라를 숨겨주지만 그녀의 말조차 알아듣지 못한다. 어느새 그녀는 그의 마음 속에 자리잡게 되고 무장한 사내들이 그녀를 찾아 성당을 기습할 때도 그는 자신의 평화를 깨트릴 위험에 빠지게 됐다는 사실조차 잊어버린다. 한편 사진편집인 앤은 남편 닉과 종군 사진작가 알렉산더 사이에서 사랑의 갈등을 겪게 되고 알렉산더는 마음의 평화를 찾기 위해 고향으로 돌아간다. 하지만 어느새 그곳도 전쟁의 기운에 휩싸여 있다. 어느날 과거의 연인이었던 안나가 자신의 실종된 딸을 찾아달라고 부탁하자 그는 카메라를 통해서 경험했던 민족분규를 경험하게 된다.