Music Producer
몽(마츠다 류헤이)은 종이가 아닌 돌 위에 만화를 그린다. 그는 그 스스로를 ‘만화예술가’라고 칭하지만 직업이라고 말할 만큼의 충분한 돈벌이를 하지 못하는 그냥 특이한 오타쿠일 뿐이다. 또다른 오타쿠 코이노(사카이 와카나)는 지루한 사무 업무를 보며 일상을 살지만 코스튬 플레이와 소녀만화를 그리는 것으로써 자신을 위한 배출구로 삼고 있다. 이 젊은 남녀가 어느 날 우연히 마주쳤다. 평소 푹 빠져있는 게임 캐릭터에 어울리는 남자를 찾던 코이노는 몽에게 코스튬 플레이를 시켜보고 딱 어울리는 남자라는 것을 알게 된다. 또한 그동안 여자운 없던 몽에게도 코이노와의 만남은 천재일우로 다가온다. 만화에 오타쿠적으로 빠져있고, 닮은 듯 다른 모습을 한 두 젊은 남녀의 재기발랄한 연애 소동은 해피엔딩으로 끝날 수 있을까?
Music
An action film depicting the friendship and betrayal of a group of bad girls. A yakuza movie with popular idols.
Original Music Composer
이즈미사와 츠키코는 전문대에서 사진을 전공하며 카메라 맨을 꿈꾸는 평범한 학생들이다. 3년 전 당한 교통사고로 당시의 3개월 전후 기억을 잃은 츠키코는 정신과 치료를 받기 위해 병원을 다니고 있다. 사고의 후유증 때문인지 거의 매일 밤을 악몽에 시달리는 츠키코년 자신이 피범벅되어 있는 꿈을 꾸며 공포에 질린다. 정신과 의사 호소노 타츠코는 최면요법으로 츠키코의 증상을 찾으려 한다. 최면상태에서 츠키코는 타나베, 토미에라는 이름을 말하고 호소노는 그 두명의 이름과 츠키코의 기억상실 사이의 상관관계를 찾기 시작한다. 츠키코의 아랫 집인 201호실에 이사온 사내는 알수 없는 존재와 동거중이었다. 그 존재는 으스스한 공기를 내뿜는 둥근 물체 안에서 여성으로 급격히 성장하고 있었다. 201호에서 흘러나오는 노래를 듣게 된 츠키코는 이 노래 소리를 예전에도 들은 기억을 떠올리게 되는데...
Music
Yamato Tanaka, who attempted to murder his father in the past, used to work as a janitor in a theme park. Now unemployed, Yamato lives in a very humble apartment room. He lost his family by the crime he committed with the urge he himself couldn’t and even now can explain. He has nowhere to go, and becomes isolated in the big city. His continuous job search is unsuccessful, and one day he meets a young girl Kaoru who is passing out advertisement packaged with free tissue to the crowd at a train station. He aggressively gets involved with her. The two immediately feel the mutual isolation and desperation within themselves. These are youngsters with no purpose in their lives, symbolizing the Japanese society which passed the post-war economic peak period. Yamato and Kaoru go down the road of destruction, being sucked into the deep, dark ditch of society. Filling the screen images both stark and surreal, director Ataru Oikawa draws an unadulterated portrait of youth.