Hana Kuberová

출생 : 1948-01-01,

참여 작품

Bitva na Červeném poli
Railway Worker
Journalist learns about battle in a small village.
소방수의 무도회
Miss Contestant
소방대의 전임 의장은 암환자로 시간이 얼마 남지 않았다. 부하직원이었던 소방대원들이 그를 위해 무도회를 개최하는데 사람들은 점점 만취해 몸도 가누지 못하고 그로 인해 무도회장은 무질서의 아수라장이 되어간다. 소방대원들은 즉석에서 미인대회를 열기 위해 젊은 여자들을 모집하고 여자들은 자의반 타의반 테스트를 거쳐 미인대회에 참가하게 된다. 하지만 여자들은 난장판이 된 무도회장을 도망가듯 나가버리고 술취한 사람들이 무대로 올라가 왕관을 써보는 등 추태를 부린다. 바로 그 때, 무도회장 근처 주택에서 불이나고 무도회장의 사람들은 모두 불구경을 하기 위해 우르르 나가 버린다. 그리고 돌아온 사람들은 테이블에 있던 경품이 모조리 없어진 것을 발견하는데...
Martyrs of Love
This three-part ballad, which often uses music to stand in for dialogue, remains the most perfect embodiment of Nemec’s vision of a film world independent of reality. Mounting a defense of timid, inhibited, clumsy, and unsuccessful individuals, the three protagonists are a complete antithesis of the industrious heroes of socialist aesthetics. Martyrs of Love cemented Nemec’s reputation as the kind of unrestrained nonconformist the Communist establishment considered the most dangerous to their ideology.