Marco
10년 전 죽었던 남자, 복수의 심판을 위해 돌아왔다! 모두가 죽었다 생각했던 남자 ‘불’은 10년 만에 불가사의하게 살아서 집으로 돌아온다. 그는 마약과 불륜을 자행한 아내와 자신을 배신한 아내의 가족들을 찾아가 가장 잔혹하게 복수를 시작하고, 서늘한 심판의 칼날 앞에서 그들은 처참히 쓰러진다. ‘불’의 인생을 송두리째 무너뜨린 자들을 향한 그의 복수극에는 충격적인 비밀마저 숨겨져 있는데…
Stephen
When a rare chance for a meeting with her estranged daughter presents itself, Rachel grabs it with both hands.
Sound Recordist
A democracy should protect its most vulnerable citizens, but increasingly the United States is failing to do so. This investigation blends the insights of experts with the experiences of citizens of the Rust Belt in the Midwest where the steel industry once flourished, but where closures and outsourcing have left urban areas desolate. It is here where Donald Trump finds some of his most fervent supporters.
Sound
식당 주방은 과도한 업무와 수면부족에 시달리는 사람들의 엄청난 스트레스로 터질 듯한 긴장감이 꽉 차 있는 곳이다. 영역 구분이 엄격하고 서열이 낮은 사람은 부당한 대우를 감내한다. 하지만 유명 주방장의 익숙한 독불장군 행세를 보는 것도 이제 한계에 다다랐다. 여성들이 주방의 지휘권을 잡기 시작하면서, 한 때 관행으로 여겨졌던 노동 환경은 젊은 세대에게는 더이상 받아들여지지 않는다. ‘주방 문화’의 규칙이 다시 쓰여지고 있다. 영화는 관객을 주방 안으로 끌어들여, 보이지 않는 장벽을 깬 선구자들을 소개한다.
DI Dean Holden
Drama telling the true story of the murder of 20-year-old Sophie Lancaster in 2007, who was kicked to death in a park by a gang. Her boyfriend, Robert Maltby, was also severely beaten and put into a coma. The two of them were attacked because they were dressed as goths.
Sound Recordist
Director Phyllis Ellis's television program argues that pop culture and alcohol company marketing have created a binge drinking problem for some young women.
Visual Effects
After years spent vanquishing evil in Dikay, out-of-work warrior Van Von Hunter (Yuri Lowenthal) finds himself trying to make things happen in Hollywood. But when two vindictive directors ruin his rep, he's forced overseas to Japan, where the locals really fall in love with him. Steven Calcote and Stuart J. Levy direct this tongue-in-cheek mockumentary about celebrity, fame and the power of hero worship.
Sound
At Baycrest, an old-age home in Toronto, we follow a social worker as she talks to residents, particularly Max, Claire, Ida, and Rachel. The film opens on Claire's birthday, she's 89; Max, a tiny cheerful man, is her close friend. Rachel is lonesome, missing her son, complaining he rarely visits. Ida relies on memory for her solace. Helen has no memory and doesn't recognize her daughter; her moods swing. Murray keeps his cap on and likes women. Staff members bring medication, provide care, and offer small talk. Memory is fleeting: Claire re-experiences the death of a close companion several times, each time without remembering her previous grieving. Lives are circumscribed
Sound
Ydessa Hendeles' exhibition entitled "The living and the Artificial" (consisting of works of art all comprising a photograph of living persons in the company of one or several teddy bears) had puzzled Agnès Varda so much that she decided to go to Toronto where the artist lives and interview her. In front of Agnes Varda's DV camera, Ydessa tells about the singularity of her artistic approach. She also expresses herself about the Holocaust, which both her parents survived.
Boom Operator
진저와 브리지트는 각각 16살과 15살이 된 사춘기 자매. 학교에서는 왕따를 당하는 아웃사이더들이다. 둘은, 여자가 되는 것은 호르몬의 변화에 따라 점점 더 바보가 되는 것일 뿐이라며 더 이상 성장하느니 죽는 게 낫다고 생각하는 괴짜들이다. 실제로 이들은 ‘1001가지 죽는 방법’이라는 슬라이드 쇼를 선보일 만큼 엽기적 취향의 소녀들이다. 그러나 이건 장차 이들에게 일어날 재난에 비하면 '농담' 수준이다. 어느날 언니 진저는 늑대인간에게 습격을 받고 자신도 괴물로 변해간다. 피에 굶주린 진저는 낮에는 남자를, 밤에는 개들을 잡아먹는다. 동생 브리지트조차 언니를 감당할 수 없는 지경에 이른다.
Writer
Dumped by his girlfriend, a young unemployed actor decides to transform his house into a "museum" of their relationship.