Bayley Sweitzer
출생 : 1989-01-01, Boston, Massachusetts, USA
Director
a Rastafarian vampire film starring and co-written by Oba, an artist and musician based in Brooklyn. Spanning 500 years of colonial destruction, human trafficking and blood sucking, the film reimagines Oba’s origin story. In the late 15th century, Oba is shipped as cargo from West Africa to the Caribbean, where he is seduced by the vampire Christopher Columbus, ensuring his undying allegiance to the colonial project. As the centuries blow by, Oba and Columbus work behind the scenes, pulling the strings of ‘new world’ geopolitics as they spread vampirism across the Western Hemisphere. Combining film forms and genre tropes, Nosferasta examines the guilt of being complicit in imperial conquest, while acknowledging the extreme difficulty of unlearning centuries of vampiric conditioning. Ultimately, the film tackles an uncomfortable question: How can you decolonise yourself, if it’s in your blood?
First Assistant Camera
니콜라 테슬라는 교류 전류 전송 시스템으로 에디슨과의 경쟁에서 승리를 거머쥔다. 하지만 작은 승리로 만족할 수 없었던 테슬라는 세상의 패러다임을 바꿀 위대한 발명에 착수한다. 그의 발명은 다름아닌 빛, 에너지 정보를 전 세계에 무선으로 전송하는 혁신적인 기술. 막대한 연구비가 필요한 그는 최고의 자본가인 J. P. 모건의 도움을 구하게 되고 콜로라도의 연구소에서 하늘로 번개를 쏘아 올리는 연구를 시작하게 되는데... “미래가 알고 싶다면 10월, 테슬라를 만나라!”
Director
The distant future. An orbital facility of unknown origin. Here, the debt of taking a life will finally be repaid... through resurrection. The victims of military violence across time are systematically brought back to life and guided through the all-too-familiar facility. As a staff of identical ushers draws back layers of confusion and pain, the freshly resurrected gradually become aware of the reality of their corporeal reinsertion: perhaps the world of the living is not a world at all; to be alive in this place may merely be an exhibit. We, the resurrected, overwhelmed by a literal second life, will of course discover our one inevitable destination: a place to sit, have a drink, and talk it out.
First Assistant Camera
베키 썸씽은 여성 삼인조 밴드 ‘썸씽 쉬’의 멤버로 활동하며 한때는 객석을 가득 채우던 자기 파괴적인 펑크 록 스타이다. 이제는 훨씬 더 작은 곳에서 공연하며, 지친 밴드 멤버들, 예민한 음반 제작사의 관계자들 그리고 재능있는 신인들 때문에 고군분투 중이다. 게다가 엄마로서의 역할까지 소화해야 한다. 그녀는 맨정신을 유지하려 애쓰며 밴드를 성공으로 이끌었던 당시의 창의적인 영감을 되찾고자 한다.
Second Unit Director of Photography
밑바닥부터 시작해 서서히 존재감을 드러내던 존 고티는 뉴욕 최고의 마피아 조직 감비노 패밀리 두목인 카를로 감비노의 조카를 유괴, 살해한 범인을 처리하며 정식 조직원으로 들어가게 된다. 점차 조직 내에서 자신의 입지를 넓혀가던 그는 마침내 감비노 조직의 대부 자리에 오르며 미국 전역을 들썩이는 유명인사가 되지만, 자신뿐 아니라 조직과 가족들은 위험에 노출된다.
거대한 도시 뉴욕 위에서 군림한 절대권력의 마피아 대부 존 고티의 진짜 이야기가 시작된다.
Second Assistant Camera
밑바닥부터 시작해 서서히 존재감을 드러내던 존 고티는 뉴욕 최고의 마피아 조직 감비노 패밀리 두목인 카를로 감비노의 조카를 유괴, 살해한 범인을 처리하며 정식 조직원으로 들어가게 된다. 점차 조직 내에서 자신의 입지를 넓혀가던 그는 마침내 감비노 조직의 대부 자리에 오르며 미국 전역을 들썩이는 유명인사가 되지만, 자신뿐 아니라 조직과 가족들은 위험에 노출된다.
거대한 도시 뉴욕 위에서 군림한 절대권력의 마피아 대부 존 고티의 진짜 이야기가 시작된다.
Cinematography
Adam Khalil and Bayley Sweitzer’s first feature as co-directors, Empty Metal takes place in a world similar to ours—one of mass surveillance, pervasive policing, and increasing individual apathy. The lives of several people, each inhabiting extreme poles of American social and political consciousness, weave together as each attempts to achieve some kind of forward motion, sometimes in contradiction, and always under the eye of far more controlling powers.
Editor
Adam Khalil and Bayley Sweitzer’s first feature as co-directors, Empty Metal takes place in a world similar to ours—one of mass surveillance, pervasive policing, and increasing individual apathy. The lives of several people, each inhabiting extreme poles of American social and political consciousness, weave together as each attempts to achieve some kind of forward motion, sometimes in contradiction, and always under the eye of far more controlling powers.
Writer
Adam Khalil and Bayley Sweitzer’s first feature as co-directors, Empty Metal takes place in a world similar to ours—one of mass surveillance, pervasive policing, and increasing individual apathy. The lives of several people, each inhabiting extreme poles of American social and political consciousness, weave together as each attempts to achieve some kind of forward motion, sometimes in contradiction, and always under the eye of far more controlling powers.
Director
Adam Khalil and Bayley Sweitzer’s first feature as co-directors, Empty Metal takes place in a world similar to ours—one of mass surveillance, pervasive policing, and increasing individual apathy. The lives of several people, each inhabiting extreme poles of American social and political consciousness, weave together as each attempts to achieve some kind of forward motion, sometimes in contradiction, and always under the eye of far more controlling powers.
Second Assistant "A" Camera
전직 권투선수이자 현직 마약 딜러인 브래들리는 마약 거래를 하다 적발되어 감옥으로 호송된다. 하지만 순탄하지 않은 감옥 생활, 그 곳에서 그는 살아남기 위해 다시 한 번 피 끓는 주먹질을 하기 시작한다. 빈스 본의 새로운 연기를 확인할 수 있다. (2018년 제22회 부천국제판타스틱영화제)
Second Assistant "B" Camera
지적장애 동생 ‘닉’과 그의 형 ‘코니’ 코니는 그들에게 비참함을 안겨주는 뉴욕을 떠나 새로운 삶을 찾으려 은행 털이를 결심한다. 하지만 현금 2만 달러를 들고 도주하던 형제는 그들의 계획이 엉망이 되었음을 깨닫고, 동생은 홀로 구치소에 수감된다. 코니는 경찰의 수사망을 따돌리고 동생을 구하기 위해, 또 형제를 옥죄는 뉴욕으로부터 탈출하기 위해 촌각을 다투는 사투를 벌이는데...
Writer
A socially inept farmer races home to complete a secret project in the woods.
Director
A socially inept farmer races home to complete a secret project in the woods.