Bruna Simionato

참여 작품

하녀 라본느
Jane
귀부인 안나는 어느날 군인과 한창 섹스를 즐기고 있는 하녀 안젤라를 발견한다. 모른 체 해준 안나에게 안젤라는 관능적을 게임을 가르쳐주며 안나를 쾌락의 올가미로 사로잡는다. 어느덧 안젤라의 노예로 전락한 안나를 안젤라는 초대한 친구 앞에서 하녀로 일하게 한다. 그러는 사이 안젤라가 두려워하던 일이 벌어진다. 안젤라는 임신을 해서 시골에 돌아가 결을 해 배안의 아이에게 아버지를 만들어줘야 할 입장이 된다. 출장에서 돌아온 안나의 남편은 안젤라가 시골로 돌아가지 않으면 안된다는 데 놀란다. 그러나 더욱 놀라운 일은 안나가 그에게 고백한 끔찍한 사실이다.
하녀 라본느
l'altra carabiniere
귀부인 안나는 어느날 군인과 한창 섹스를 즐기고 있는 하녀 안젤라를 발견한다. 모른 체 해준 안나에게 안젤라는 관능적을 게임을 가르쳐주며 안나를 쾌락의 올가미로 사로잡는다. 어느덧 안젤라의 노예로 전락한 안나를 안젤라는 초대한 친구 앞에서 하녀로 일하게 한다. 그러는 사이 안젤라가 두려워하던 일이 벌어진다. 안젤라는 임신을 해서 시골에 돌아가 결을 해 배안의 아이에게 아버지를 만들어줘야 할 입장이 된다. 출장에서 돌아온 안나의 남편은 안젤라가 시골로 돌아가지 않으면 안된다는 데 놀란다. 그러나 더욱 놀라운 일은 안나가 그에게 고백한 끔찍한 사실이다.
Two Pieces of Bread
Two minstrels singing for their supper in Rome discover they've both been lovers to the same woman, and one of them is the father of her infant son; a privilege neither is willing to concede.
어 콰이어트 플레이스 인 더 컨츄리
A painter facing a creative block arranges to spend the weekend in the country at his mistress's villa. While staying there, his sanity begins to disintegrate.
Agent 3S3: Passport to Hell
Jasmine von Witheim
A 1965 Italian adventure-Eurospy film directed by Sergio Sollima (credited as Simon Sterling). This is the first chapter in the Sollima's spy film trilogy with Agent 3S3. Here the intelligence agent from the U.S. is tasked with uncovering the leader of the Black Scorpion.
The Pirates of the Mississippi
Wichita
European produced Western based on the novel by Friedrich Gerstäcker, set in the 19th century in a town on the banks of the Mississippi River. The area is plagued by a gang of pirates under the leadership of Captain Kelly, who live on an island in the river, from where they operate raids on passing steamboats and traders rafts, robbing them of their cargo and murdering the crews. Townspeople and settlers do their best to put an end to the crimes and rid themselves of the pirates and their daring leader.
이지 라이프
Zia Enrica
쨍쨍 내리쬐는 태양 아래 텅 빈 듯한 로마의 8월 어느 휴일 아침. 창 밖을 내다보던 소심한 법대생 로베르토는 한 40대 남자의 부탁을 들어준다. 브루노라는 이 남자가 로베르토에게 전화를 쓸 수 있겠냐고 부탁하고, 로베르토는 그에게 집으로 올라와서 직접 걸어보라고 한다. 붙임성 좋고 사람을 끄는 매력을 가진 브루노는 어디로 튈지 모르는 철부지다. 로베르토의 무료하던 휴일은 브루노와 얽히며 정신없이 흘러간다. 이탈리안 코미디의 걸작으로 일컬어지는 작품으로, 1960년대 초 고도의 경제적 성장을 이어가는 한편 천박하고 이기적인 자본주의에 물들어가는 이탈리아 사회에 대한 통렬한 풍자적 묘사가 돋보인다.