Adrian Durazo

참여 작품

Robe of Gems
Director of Photography
Isabel and her family take possession of her mother’s villa in rural Mexico where they reconnect with their long-time domestic worker Mari, whose sister has disappeared.
Cuatro paredes
Director of Photography
Karla arrives in Tijuana, Mexico to stay at her estranged aunt’s house a year after her father’s death. In this moment of solitude and calm, she looks up, down, inward and outward via the transpositional alchemy of text and is reminded that speaking to oneself feels like a vital human practice.
Obāchan
Director of Photography
Obāchan is Japanese. She left her native archipelago in 1941 to marry one of her compatriots, 17 years older, settled in Mexico. Through fragments of family films, manga and sequences that she has shot, Nicolasa Ruiz sculpts a complex and delicate memory landscape between the two shores of the Pacific.
우리의 시간
Director of Photography
멕시코 평원지대에서 소 목장을 운영하며 한적한 삶을 사는 에스더와 후안 부부. 에스더가 아이들 양육과 함께 목장 운영을 맡고 있으며, 세계적인 시인인 남편 후안은 소를 기르고 싸움에 출전할 소를 선발한다. 평화롭게 보이는 두 사람의 관계는 에스더가 말몰이꾼인 필과 관계가 깊어지면서 균열되기 시작한다. 성적으로 개방적인 결혼관계를 주장하던 후안이 불안감과 질투심을 조절하지 못하자 둘 사이의 긴장과 갈등은 최고조에 달한다.
와일드라이프
Camera Operator
1960년 미국 몬태나. 14살 소년 ‘조’(에드 옥슨볼드)가 부모와 이사를 온다. 어느 날, 아빠(제이크 질렌할)는 산불 진화 작업을 하러 떠나고 ‘조’는 엄마(캐리 멀리건)와 단둘이 남게 된다. 갑작스러운 변화가 낯선 가족들, 첫 눈이 내리면 모든 게 제자리로 돌아올까?
Hambre
Cinematography
On his 57th birthday, a man decides to do what is necessary to redeem a lifetime of hunger.