Editor
The director Andrés Kaiser combines hundreds of amateur films and photographs from the treasure trove of images belonging to his migrant grandparents creating a cinematic firework of analogies.
Writer
The director Andrés Kaiser combines hundreds of amateur films and photographs from the treasure trove of images belonging to his migrant grandparents creating a cinematic firework of analogies.
Director
The director Andrés Kaiser combines hundreds of amateur films and photographs from the treasure trove of images belonging to his migrant grandparents creating a cinematic firework of analogies.
Executive Producer
화재로 불탄 집에는 한 남자와 세 아이들이 살고 있었다고 한다. 한 야만의 아이를 발견한 목사가 아이를 문명/인간화 시키는 과정과, 두 아이가 더 발견된 후 세 아이들과 남자간에 일어난 광기 어린 사건의 실체를, 우리는 발견된 영상을 통해 목격한다.
Screenplay
화재로 불탄 집에는 한 남자와 세 아이들이 살고 있었다고 한다. 한 야만의 아이를 발견한 목사가 아이를 문명/인간화 시키는 과정과, 두 아이가 더 발견된 후 세 아이들과 남자간에 일어난 광기 어린 사건의 실체를, 우리는 발견된 영상을 통해 목격한다.
Director
화재로 불탄 집에는 한 남자와 세 아이들이 살고 있었다고 한다. 한 야만의 아이를 발견한 목사가 아이를 문명/인간화 시키는 과정과, 두 아이가 더 발견된 후 세 아이들과 남자간에 일어난 광기 어린 사건의 실체를, 우리는 발견된 영상을 통해 목격한다.
Editor
Ana is a curious girl who founds Death while playing hide and seek. It turns out Death is a girl of her same age who also likes to play.
Editor
Jairo José Pinilla Téllez is the pioneer of suspense and science fiction in Colombian film. Pinilla was the first to use special effects in Colombian film and now, at the age of over 70, he is working to finish his last film. This documentary follows Jairo’s footsteps through Colombian film.
Producer
As a soccer star back in the day, Eugenio used to be known as “The Gazelle” for his speed and dexterity in the field. He retired young, unable to score a trophy. Now 72 and living in a retirement home, Eugenio is determined to win a dance contest with the help of his partner Carmen and his openly gay instructor Daniel.