Special Effects
The great oak tree of Scandiano, in the Reggio Emilia hills, is the silent witness of a long history, that of a territory shaped by nature and human activity. From the late Renaissance to the present, revolutions and traditions have alternated, leaving an uninterrupted flow of images imprinted in the memory of the centuries-old tree. Shot using a drone in a 15-minute sequence plan, The Great Oak is the result of a courageous technical challenge, but above all a conceptual one: to overturn the anthropocentric point of view of film narration and offer a more articulate perspective on reality, on the invisible links between living beings and on our role in the world.
Visual Effects Editor
그리스에서 비극적인 사고를 겪은 미국인 관광객. 그가 알 수 없는 이유로 암살의 표적이 된다. 남자를 조여오는 정치적 음모의 실체는 무엇일까. 그 답과 생존을 향한 필사의 도주가 시작된다.
Assistant Editor
Rome, 1968: at the pinnacle of his artistic career, Pino Pascali died in an accident. 50 years later the Pascali Museum in Apulia—where Pino was born—buys and exhibits one of his works. This is the story of a work of art returning to its origins told through Pino Musi and Pino Pascali’s photographs.
Assistant Editor
뉴욕에 거주하는 이탈리아계 미국인 작가 프란체스카는 그녀의 노모를 찾아 로마로 되돌아가야한다.
Visual Effects Editor
1977년, 통일 이전의 베를린. 정신과 의사 클램페러를 찾아온 패트리샤는 무용 아카데미에 마녀들이 산다는 이야기를 늘어놓는다. 의사는 진료 노트에 자신이 만든 괴담을 사실로 믿고 있다며 패트리샤의 이야기를 망상이라 기록한다. 한편 블랑 선생의 지도를 받기 위해 미국에서 베를린으로 건너온 무용수 수지는 무용 아카데미에 입단해 블랑의 마음을 사로잡는다. 선생들은 수지를 패트리샤, 올가에 이어 마녀 마르코스에게 바칠 제물로 여기지만 블랑은 수지가 범상치 않은 존재라는 걸 직감한다. 수지 역시 블랑에게 춤을 배우며 잠재된 내면의 능력을 일깨운다.
Editor
Procida, a little Island in the gulf of Naples. Last days of summer. The adolescence of Domenico is coming to an end, just like his tormented relationship with Marcello. Domenico looks for hospitality at Antonio's house, his best friend, but soon he finds himself alone with the thirteen-years-old Antonio's brother, Lallo. A journey of discovery starts, between adolescence and maturity. The meeting with Sara, a transsexual woman, will bring to light the desires of the two young boys.