Camera Operator
모터사이클:코너링의 극한은 여섯 전사 -세상에서 가장 빠른 여섯 모터사이클 선수- 와 이 스포츠의 극한 지점에서 그들을 기다리고 있던 운명에 대한 이야기이자 그들 모두에게 성패가 달려있는 이야기이다. 영광을 얻기 위해 시간당 200마일의 속도로 달릴 때는 모두가 승자가 될 수도, 패자가 될 수도 있다는 것!
‘ Faster ‘와 ‘Fastest’ 의 감독이 선사하는 모터사이클:코너링의 극한은 선수가 최고의 기량을 선보이고 그 속도가 이처럼 빠를 수 없을 때, 우리 모두를 이 극적인 스포츠의 중심으로 초대한다.
Co-Producer
모터사이클:코너링의 극한은 여섯 전사 -세상에서 가장 빠른 여섯 모터사이클 선수- 와 이 스포츠의 극한 지점에서 그들을 기다리고 있던 운명에 대한 이야기이자 그들 모두에게 성패가 달려있는 이야기이다. 영광을 얻기 위해 시간당 200마일의 속도로 달릴 때는 모두가 승자가 될 수도, 패자가 될 수도 있다는 것!
‘ Faster ‘와 ‘Fastest’ 의 감독이 선사하는 모터사이클:코너링의 극한은 선수가 최고의 기량을 선보이고 그 속도가 이처럼 빠를 수 없을 때, 우리 모두를 이 극적인 스포츠의 중심으로 초대한다.
Supervising Producer
In this made for Showtime television spoof of Madonna's "Truth or Dare" documentary, comedienne Julie Brown portrays Medusa, an egocentric, hyper-sexual (and not particularly talented) pop star on an international five-day world tour, "The Blonde Leading the Blonde" show. Brown painstakingly duplicates costumes, sets and hairstyles while spoofing Madonna's seeming self-obsession. Madonna visits the cemetery where her mother is buried; Medusa visits the pet cemetery where her dog Buster is laid to rest. (Or is it "Boomer"?) Madonna performs fellatio on a bottle, at the dare of a friend; Medusa does it on a watermelon. And so on...