Denis Skvortsov

참여 작품

Not a Game
Writer
벨라루스의 평범한 게임 개발자 알렉세이 쿠즈멘코프는 장갑차 전략 게임을 개발 중이지만 상사에게 시나리오에 진정성이 없다는 지적을 듣는다. ​ 쿠즈멘코프는 굉장한 전쟁 게임을 만들겠다는 일념으로 면제받은 현역에 자원하여 전차 부대에 입대한다. 처음에는 고문관 소리를 들었던 쿠즈멘코프이지만, 뚜렷한 목표를 가지고 노력하여, 결국 동기들과 함께 역경을 딛고 성장한다. 하루가 다르게 군대에 적응해가는 쿠즈멘코프는 원래 목표였던 게임 개발을 병행하는데, 과연 원하던 대로 진정성 있는 게임을 완성할 수 있을까?
Not a Game
Director
벨라루스의 평범한 게임 개발자 알렉세이 쿠즈멘코프는 장갑차 전략 게임을 개발 중이지만 상사에게 시나리오에 진정성이 없다는 지적을 듣는다. ​ 쿠즈멘코프는 굉장한 전쟁 게임을 만들겠다는 일념으로 면제받은 현역에 자원하여 전차 부대에 입대한다. 처음에는 고문관 소리를 들었던 쿠즈멘코프이지만, 뚜렷한 목표를 가지고 노력하여, 결국 동기들과 함께 역경을 딛고 성장한다. 하루가 다르게 군대에 적응해가는 쿠즈멘코프는 원래 목표였던 게임 개발을 병행하는데, 과연 원하던 대로 진정성 있는 게임을 완성할 수 있을까?
Dnieper Line
Director
The basis for the plot of the film "Dnieper line" was a real historical event - the heroic defense of Mogilev. The action takes place in the Great Patriotic War, when troops of the German fascist invaders swiftly moving through the territory of the Soviet Union. Units guarding the border Dnieper abroad, ordered - to make the city impregnable fortress. intertwined fates of the heroes soundtrack unexpected encounters and tragic parting ... Zoe meets Sintsov surrounded by the Germans in the city, his first love ... The Divisional Commander, who understands all the doom situation in which the defenders were Dnipro turn, makes every effort to keep the offensive. Mogilev - the same as the Brest Fortress, only to enormous proportions. Force civilians and soldiers of the Red Army offensive the Germans were stopped here for three weeks.