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6개의 단편으로 이루어진 옴니버스 작품으로 대부분의 에피소드는 젊은 커플의 성과 쾌락에 대해 담고 있다. 나 와 같은 작품들이 성의 의식세계를 파고 들어갔다면, 은 그의 트레이드 마크인 노골적인 표현과 장난스러움, 가벼움 등으로 회귀한, 아주 ‘틴토 브라스’다운 작품이다. 마지막 에피소드에서는 커플을 훔쳐보는 인물로 틴토 브라스 자신이 깜짝 출연한다. (2014년 제18회 부천국제판타스틱영화제)
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사랑스러운 시골처녀 로라는 연인 타마소와 결혼을 앞두고 그와 관계를 가지려고 하지만, 보수적인 타마소는 허락하지 않는다. 결혼식 날을 정해놓고 갖가지 준비에 분주한 한편, 호기심 많은 로라는 마음을 잡지 못하고 방황한다. 과연 그를 진정으로 사랑하는지 확신이 없기 때문이다. 참다 못한 그녀는 타마소를 유혹해 보지만 그는 꿈쩍도 않고 결혼 전 관계를 허락하지 않는다. 화가 난 로라는 결혼을 취소하자고 말하고 낯선 남자의 차를 타고 떠난다. 결국 홧김에 떠난 여행에서 여러 남자와 관계를 가지며 유쾌한 도피를 벌이는데…
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두 커플이 모래 사장에서 섹스를 하면서 상대방의 섹스 장면을 호기심 어린 눈빛으로 훔쳐보고, 창녀촌에 들어가서 자기의 와이프를 발견하고 색다른 섹스를 즐기며, 낯선 남자에게 자신의 비밀스러운 곳을 보여주는 등 성에 대한 호기심의 실체를 노골적으로 보여준다.
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A deaf man rebels against his controlling mother by dating a high-school drop-out who shares his disability.
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Carolina Rambaldi isn't fulfilled by her three children: Marcello, a lazy do-nothing, Lucrezia, a bossy type who produces a TV show, and Cesare, homosexual and malicious, who's a sociologist. When she writes her will, Carolina leaves her property to the one child who's married and had a child in the past year and a half.
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Vittorio, an American novelist teaching in Rome, meets the beautiful but damaged Bianca and they rapidly fall into an urgent, tempestuous affair. He's hesitant over their relationship since she seems to thrive on conflict and is constantly baiting him into physical altercation. Bianca gives Vittorio an exquisite leather belt as a gift; he knows immediately that she wants him to whip her with it. Driven by his craving for her, Vittorio complies to Bianca's desire. Their relationship escalates into a dark realm of S&M which becomes more and more self-destructive.
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A psychic finds herself tapping into the "energy" of a deceased phone operator. She also finds that her friends soon begin dying mysteriously. An investigator determines to track down the cause.
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‘칼리귤라’ ‘올레이디 두잇’에서 ‘모넬라’에 이르기까지 에로스의 거장이라는 이름으로 군림해 온 초연하고 고상한 감독 틴토 브라스. 그런 그가 자신이라 할 수 있는 한 남자의 눈을 통해 성과 죽음의 아득함을 일깨우며 하룻밤 동안을 그려낸 관능적인 하드보일드한 작품. 이상할 정도로 엉덩이에 집착하는 틴토 브라스의 취향은 이 작품에서도 작렬한다. 더욱이 전편에 흐르는 허무적인 톤이 평범한 에로에서는 볼 수 없는 독특한 맛이 있다. 주연은 이탈리아가 자랑하는 명배우 쟌카를로 잔니니.
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Angelina is tired of long serious relationships. One day she is brutally raped and she changes dramatically. Suddenly she is getting involved in more and more dangerous relations with unknown men until her behavior leads to a fatal crime.
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세계 2차 대전이 끝난 직후, 이탈리아의 어느 작은 마을. 그곳에는 미란다 라는 젊고 아름다운 여인이 운영하는 지노라는 여관이 있다. 남편 지노는 전쟁 중 행방불명 돼 그녀의 주위엔 그녀의 아름다운 여체를 즐기려는 늑대 같은 남자들이 득실댄다. 마을의 남자들은 서로 정력적인 남성미와 세련된 매너, 이국적인 분위기로 그녀에게 접근해 오지만 오히려 미란다는 자신의 육체를 미끼로 챙길 건 다 챙기면서 남편에 대한 정절만은 굳게 지켜나간다. 결국 주위의 남자들은 하나 둘씩 다 떠나가고 유일하게 그녀 곁에 남아 그녀를 보살피는 토니에게 미란다는 마음이 흔들리는데…
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1940년, 이태리 파시스트 정권이 제2차 세계대전에 참전하려는 때. 은퇴한 전직교수인 니노는 18살 연하인 미모의 젊은 새 아내 테레사, 그리고 파시스트의 청년 조직인 '검은 샤츠' 당원인 딸 리자와 함께 베니스에서 여생을 보낸다. 젊은 시절, 니노를 열광시켰던 학문과 예술, 고상한 인간 영혼에 대한 관심은 이제 늙은 그에게는 모두 허무한 인생의 과거일 뿐이다. 지금은 젊은 아내를 맘껏 사랑하는 것에서 꺼져가는 삶의 의미를 찾으려 한다. 교수의 젊은 아내로서 정숙함과 근면함으로 교육된 테레사는 니노의 집요한 유혹에도 좀처럼 허물어지지 않는다. 아내를 좀더 개방적이고 성적으로 자유로운 여성으로 만들고 싶은 니노는 일기장에 아내에 대한 은밀한 요구를 기록해서 벽장에 감추고, 그 열쇠를 아내가 매일 청소하는 카페트 밑에 숨긴다. 자연스럽게 남편의 일기를 읽게 된 테레사는 남편의 요구에 놀라지만 어느새 남편이 바라는 여자로 변해간다. 남편이 원했던 남편의 제자 라즈로와의 형식적인 밀회가 시간이 지날수록 그녀의 숨겨진 본능을 자극하게 되자 테레사는 갈등과 죄의식으로 고민하고, 자신의 심리적 변화를 남편에게 알리려고 일기를 쓴다. 겉으로는 서로 모른척 하면서도 서로의 내심을 일기를 써서 전달하는 이상한 '부부게임'이 시작되는데..
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Pasquale Baudaffi, on amnesty, comes out of prison and starts looking for a job with the help of his cousin Gaetano. But first he goes to what was once a brothel, but, unbeknownst to our hapless hero, has been taken over and rented as a dental office. Pasquale finds himself at the center of endless misunderstandings. He tries to be a gamekeeper but that's not okay, he tries to be a waiter in a bar: he immediately gets his orders wrong and he is fired. His performance as a garage keeper was negative. The very latest experience is in an electronics company but its insertion into the futuristic mechanism triggers the craziest complications. The encounter with a lost dog allows him to get to know his mistress and thus discover the woman of his life.
Producer
The son of the owner of a large Italian cheese factory is kidnapped, but as the factory is on the verge of bankruptcy the owner hatches a plan to use the ransom money as reinvestment in the factory.
Producer
While touring in Italy, a recently-widowed American opera singer has an incestuous relationship with her 15-year-old son to help him overcome his heroin addiction.
Producer
조경업자인 지오리오는 오래 된 정밀라의 정원복구 일을 맡아 현지 출장 중에 젊고 아름다운 프란체스카를 만난다. 지오리오가 죽마고우인 로렌조를 만나 옛 일을 회상하던 중 로렌조는 프란체스카가 지오리오의 옛 애인 푸로라의 딸일지도 모른다는 근거 없는 이야기를 한다. 그러한 의문에 집착한 지오리오는 프란체스카의 적극적인 애정공세를 뒤로하고 그 사실을 숨기려고 한다. 결국 확인 할 수 없는 루머에 지친 지우리오는 프란체스카에게 사실을 털어놓게 되고 프란체스카는 근거 없는 루머에 집착할 필요가 없다며 오히려 전보다 더 굳은 애정을 갖고 있다고 고백하게 된다. 그러한 근거 없는 확인 할 수 없는 루머속에서도 둘만의 사랑은 익어 가지만.
Producer
Mario, a rich and eccentric war hero befriends Marco, a loner with a sailboat, and takes him home to meet his estranged wife Cleofe and sexually repressed sister in law Matilde. Mario confesses his love for Matilde and so ensues a love triangle.
Producer
Virginia and Casimiro are both married with children to passionate spouses, while they are shy and devoted to poetry, crying watching "Anna Karenina" on TV. They commute every day from a little town in Lombardy to Milan and during the journeys they meet and fall in love. They suffer from being unable to realize their love without hurting their marriages but they don't know their respective spouses share a hot relationship...
Executive Producer
19세기 이탈리아의 귀족사회. 웰시 툴리오(지안카를로 지아니니)는 그의 친구들과 일반 사람들이 보는 곳에서 그의 정부인 테레사(제니퍼 오닐)을 에스코트하는 것을 아무렇지도 않게 생각한다. 그는 단 한 순간도 자신의 욕망을 만족스럽게 채우지 못한다. 반면 부인 줄리아나(라우라 안토넬리)는 그런 남편으로 인해 계속 고통에 시달린다. 그런데 사실상 툴리오와의 관계가 끝나다 시피한 부인 줄리아나가 젊은 소설가와 사귀게 됐을 때 툴리오는 복잡한 심경이 된다. 이후 아내가 다른 사람의 아이를 임신했다는 사실을 받아들일 수 없게 되자, 툴리오는 결국 자살을 결심한다.
Executive Producer
The frustrating adventures of a humble employee who all the time has to fullfill the wishes and desires of his bosses.
Executive Producer
A good-natured but unlucky Italian is constantly going on a difficult situations, but never lose his mood.
Producer
A fig tree located in the lands of a baron of the lower Padana has for many centuries been the subject of veneration. The baron, crippled and atheist, one day sees a girl lying on the fig tree in a benevolent attitude and exchanges for the holy venerated by her villagers. Immediately the aristocrat converts and decides to give his belongings to a religious institute. In fact, he was a victim of a cheating and the "santa" is a prostitute who has given up on rage.
Producer
은퇴한 미국인 교수가 로마의 호화로운 대저택에서 하녀와 함께 조용히 살고 있다. 그러던 어느 날, 천박해 보이는 부인 비앙카가 들이닥쳐 저택에 세를 들겠다고 한다. 비앙카는 딸 리에타와 함께, 연하의 애인 콘라드와 딸의 애인 스테파노를 데리고 온다. 주로 저택에서 지내는 콘라드는 마음대로 벽을 부수는 등 문제를 일으키고, 교수의 평화로운 일상을 무너진다. 그리고 콘라드는 비앙카는 물론, 리에타, 스테파노와 함께 경계라곤 없는 방탕한 생활을 이어간다. 하지만 교수는 그들을 쫓아내기는커녕 콘라드에게 마음을 열고, 그들에게서 묘한 유대감을 느낀다. (2017년 영화의 전당 - [시네마테크] 오래된 극장 2017) 거대한 저택에 한 은퇴한 교수가 하녀와 단둘이 외롭게 살고 있다. 가족의 초상화들은 빽빽이 걸어놓은 그의 방에서도 노인의 고독과 무력감은 치유되지 않는다. 어느 날, 집에 세를 들어 살 4명의 불청객이 찾아온다. 한 중년의 귀부인과 그녀의 딸, 젊은 남성 두 명이다. 교수는 새파랗게 젊은 남자가 귀부인의 애인이고, 딸은 자유롭다 못해 방종에 가까운 성적 취향을 보임을 알게 되고, 그의 평온한 일상은 혼란에 빠진다. 그들은 층을 나누어 살면서 서로 이질적인 문화를 누리지만 죽음을 앞둔 고립된 노인은 도무지 섞일 것 같지 않은 이들로부터 가족의 관계를 느끼기 시작한다. 비스콘티의 후기작으로 그의 탐미적인 성취를 그대로 보여주면서도 평생 독신으로 혼자 살았던 비스콘티의 외로움을 대변하는 작품. (2009년 한국시네마테크협의회 - 루키노 비스콘티 특별전)
Producer
Sylvia, an industrial scientist, is troubled by strange hallucinations related to the tragic suicide of her mother.
Producer
Teresa gets her first taste of crime -- and its consequences -- when, during World War II, she is nabbed for robbing an apartment. But being poor and perpetually starving, the pretty petty thief doesn't give up her quest for ill-gotten gains and soon turns to pick-pocketing. Despite her questionable thieving skills, the bumbling crook tries scheme after scheme, pilfering from strangers and dodging the law as she searches for a way to fund an adequate meal.
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Rome, 1870. Opponents of the church power are being sent to prison. Some of the exhausted prisoners are asking for the mercy of Pope. Others, like Augusto Parenti, prefer to fight for their rights until the end. His wife, Teresa is a simple woman, who gets involved with the rebels.
Producer
Love story between a young man and a married woman. She's married to a businessman who's neglecting her. She would like to leave him but she's afraid of the age difference between her and her lover.
Producer
An ex-prostitute, feeling an emptiness in her life, decides to fill it by buying a car.
Producer
La Sciantosa is part of a project created by writer/director Alfredo Gianetti for the Italian TV. The objective was to portrait a hundred years of Italian history through three movies, all of them with Anna Magnani. The other two are "1943: un incontro" and "L'autmobile". In this first movie, La Magnani is Flora Torres, a "sciantosa" (kind of a small stage diva) who is forgotten during the WWI, living only to remember her past glory. One day she receives a letter to present herself to the high command. There, Flora is called to go to the front and entertain the troops. Along with her maid Cristina, Flora goes to the front. There they are welcomed by the young private Tonino (Massimo Ranieri). Flora starts to act like a prima donna, making absurd demands to everyone. But when she is about to present herself, the vision of the wounded soldiers makes her change her way
Executive Producer
로마의 유복한 집안에서 자란 마르첼로는 어린 시절의 트라우마와 정신병원에 입원해 있는 아버지로 인해 불안에 시달린다. 남들처럼 평범하게 살아가는 것이 유일한 목적인 그는 평범한 가정을 이루고자 중산층 집안의 줄리아와 결혼하고, 대중의 강력한 지지를 받는 무솔리니 정권의 비밀경찰에 자원한다. 첫 임무로, 자신의 스승이자 프랑스에서 정치적 망명 중인 반독재 인사 콰드리 교수의 암살을 지시받은 마르첼로는 파리로 신혼여행을 떠나 콰드리 교수와 그의 아내 안나에게 접근한다. 처음엔 경계와 의심을 늦추지 않던 이들 부부는 그를 차차 신뢰하게 되지만, 안나에게 걷잡을 수 없이 끌리게 된 마르첼로는 자신의 본심과 임무 사이에서 혼란을 겪게 되는데…
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아토스 마냐니는 이탈리아 중부의 한 작은 마을 출신으로 반 파시즘 운동의 지도자로 기억되는 전설적인 영웅이다. 그는 오페라에 참석한 무솔리니를 암살하려는 음모를 계획했다가 오히려 파시스트들에 의해 암살당했다고 알려져 있다. 아토스가 죽은 지 30년이 지났지만 그의 고향에서는 그에 관한 이야기가 끊이질 않는다. 아토스의 아들이 이 도시를 다시 찾은 이유는 30년 전에 아버지의 정부였던 드라이파 부인이 그를 불렀기 때문이다. 드라이파는 아토스의 아들에게 아버지를 암살한 범인을 찾아내라고 말한다. 그는 아버지의 애인이었던 드라이파 부인을 비롯해서 코스타, 라조리, 가이마찌 등 아버지와 가장 절친했다고 하는 세 사람, 그리고 아버지를 기억하고 있는 마을 사람들을 만나 30년 동안 묻혀 있던 아버지의 죽음에 대한 비밀을 파헤쳐 나간다. 비밀을 밝혀나가는 과정에서 생각지도 않았던 진실을 알게 된다. 그것은 밀고자는 바로 아토스 마냐니 자신이었고, 친구들에게 그 사실을 들킨 아토스가 친구들에게 자신이 암살당한 것처럼 꾸며 달라고 부탁했던 것이다. 아토스의 아들은 이러한 과거의 진실을 밝히면서 자기 자신의 정체성에 대한 실존적 고민에 빠져든다.
Producer
The story of a young man who meets his own likeness and uses him to fulfill his dreams.