Vincent Skimenti

Vincent Skimenti

프로필 사진

Vincent Skimenti

참여 작품

Ça reste entre nous
Le médecin
Martin Lamotte made his directorial debut with this French comedy. Building contractor Patrick is unaware that Helene, his wife for 15 years, intends to celebrate their wedding anniversary with a surprise party. She's invited friends and relatives to spend the weekend at their blue house. Elsewhere down the road, at an identical blue house, Patrick and his other love, Elizabeth, the mother of his two-year-old daughter, are planning an engagement party for the son of their neighbor. Neither woman knows about the other, and this sticky situation requires Patrick to rush back and forth from one blue house to another throughout the evening. The story is told in flashback by Patrick -- from his hospital bed.
하프 어 찬스
Paco
Alice Tomaso gets out of jail, and goes looking for Léo and Julien, one of whom, it appears, is her father. On the way, she steals the wrong car - one belonging to the Russian mafia, and arrives at her destination with a gang of thugs out looking for her and the car.
니키타
Pharmacy Cop
뒷골목의 불량 소녀 니키타는 정체가 분명치 않은 비밀 정보기관에서 전문 킬러로 양성된다. 엄청난 트레이닝으로 인간 병기가 되어 버린 니키타는 이제 조세핀이라는 이름으로 바뀌어 도시에 던져진다. 임무가 주어지면 때로는 조직과 함께, 때로는 홀홀단신으로 양손에 대형 매그넘 권총을 들고 뛰어 들어가 용서 없는 숙청을 감행한다. 그러나 니키타에게 연인이 생기면서 자신의 처지에 방황하며 죄의식을 느낀다. 하지만 조직은 그녀의 변화에 대비해 또 하나의 임무를 하달한다. 그것은 바로 적성국 대사관에 침입하여 비밀서류를 사진으로 찍어 오는 일.. 니키타는 그 최후의 임무를 수행하기 위해 양손에 무기를 드는데…
서브웨이
L'Aveugle
엘레나는 부자 남편을 만나 화려하지만 권태롭게 살아가고 있는 젊은 부인이다. 어느 날, 그녀는 자신의 짐을 들어준 계기로 이방인 같은 남자 프레드를 알게 된다. 사회의 모든 속박과 가식을 거부하는 자유로운 영혼 프레드는 엘레나의 생일 파티에 초대된다. 하지만 프레드는 마치 자신의 자유로움을 증명이라도 하듯 엘레나의 집에 있던 금고를 폭파시켜 버린다. 설상가상으로 그런 그의 모습에 반해버린 헬레나! 이제 파리의 미로 같은 지하철에서 경찰과 프레드, 그리고 엘레나와 그녀의 남편이 추격전을 벌인다. 과연 비상을 꿈꾸던 프레드의 탈출 시도는 성공하게 될까?...
The Hypothesis of the Stolen Painting
Character of Paintings
Two narrators, one seen and one unseen, discuss possible connections between a series of paintings. The on-screen narrator walks through three-dimensional reproductions of each painting, featuring real people, sometimes moving, in an effort to explain the series' significance.