José Luis González de León
Assistant Director
Producer
In the future, a couple hides from their pursuers in the archaeological ruins of Tulúm, on the beaches of Cozumel, and in the hubbub of a day out in an indigenous town.
Assistant Director
Small-time crook teams up with a street urchin for mutual support on the margins of society.
Co-Director
Relatives of a recently deceased man meet at his eerie castle for a reading of the will. They encounter a sinister piano player who turns out to be a toy maker, and his toys are imbued with murderous intentions.
Director
In the late 1800's, Boris Karloff has discovered a way to use nuclear power. He creates a beam weapon and blows up a big rock. Outer space aliens are scared and one alien who looks a lot like James Cameron with a big fake nose only this one isn't fake lands and brings other aliens who take over the bodies of Karloff and his assistant. The assistant is a Jack the Ripper style killer who has done a few nasty murders which have riled the townsfolk. The body-snatched bodies become radioactive and start killing flowers and other stuff (but don't die themselves) and some stuff happens and in the end Karloff destroys the beam weapon equipment (and his lab and house), then the aliens leave and warn us that if anyone ever does it again there will be trouble.
Hombre Iglesia
총잡이인 엘 토포는 어린 아들과 함께 사막을 횡단하다, 산적들에 의해 온 주민이 몰살당한 마을에 당도한다. 산적 두목의 여인이었던 마라와 사랑에 빠진 엘 토포는 그녀의 요구대로 사막의 총잡이들과 차례로 승부를 벌인다. 그러나, 승부 도중 부상을 당한 엘 토포는 사막에 버려진다. 혼수상태에 빠진 그의 몸은 깊은 동굴로 옮겨지고, 오랜 시간이 지난 다음 깨어난다. 난쟁이 여인과 함께 마을에 나갔던 엘 토포는 수도승이 된 아들과 조우하고, 그들의 운명은 비극으로 치달아간다. '폭력의 피카소' 조도롭스키는 이 기괴한 서부극 형식의 전위 영화를 통해 성경, 폭력, 권위, 성 등 기존의 금지된 주제들을 충격적인 영상을 통해 다루고 있다. 신부인지 총잡이인지 알수없는 한 사람의 여정을 따라가며 진행되는 이 영화는 기존의 어떤 영화와도 유사성을 찾을 수 없다. 관객에게 던져지는 문제들은 그 폭과 깊이에서 관객의 의식을 오랫동안 자극하게 된다.
Assistant Director
총잡이인 엘 토포는 어린 아들과 함께 사막을 횡단하다, 산적들에 의해 온 주민이 몰살당한 마을에 당도한다. 산적 두목의 여인이었던 마라와 사랑에 빠진 엘 토포는 그녀의 요구대로 사막의 총잡이들과 차례로 승부를 벌인다. 그러나, 승부 도중 부상을 당한 엘 토포는 사막에 버려진다. 혼수상태에 빠진 그의 몸은 깊은 동굴로 옮겨지고, 오랜 시간이 지난 다음 깨어난다. 난쟁이 여인과 함께 마을에 나갔던 엘 토포는 수도승이 된 아들과 조우하고, 그들의 운명은 비극으로 치달아간다. '폭력의 피카소' 조도롭스키는 이 기괴한 서부극 형식의 전위 영화를 통해 성경, 폭력, 권위, 성 등 기존의 금지된 주제들을 충격적인 영상을 통해 다루고 있다. 신부인지 총잡이인지 알수없는 한 사람의 여정을 따라가며 진행되는 이 영화는 기존의 어떤 영화와도 유사성을 찾을 수 없다. 관객에게 던져지는 문제들은 그 폭과 깊이에서 관객의 의식을 오랫동안 자극하게 된다.
Assistant Director
The Secret Agent Lafargue locates the evil Professor Marcus headquarters, who with the help of Dr. Bellini and an android of his invention, plan to conquer the world. Lafargue is discovered and severely injured, so he is unable to remember where it is the basis of Marcus or what their plan. To resolve this situation the authorities call the Agent Zero team.
Co-Director
Blue Demon returns in one of his best adventures like Agent Zero, who this time is facing a criminal organization that attempts to poison the world with a deadly gas (whose formula is unknown). This time, Zero (Blue Demon) is the only one qualified to investigate and prevent Hans plans, the evil leader of the organization.
marido de Marta
The return of Luisa to the house where she worked as Marta's maid is the trigger for a long confession, in which truth and lies are inseparable. The film confronts, with moderation and subtlety, the closed and welcoming status of a society lady, with the barbarous and primitive thinking of her ex-maid who has visited her for one night, and shows what seemed like an inconsequential encounter. little by little it becomes a ritual of death.