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미국 중부 미네소타의 도시 세인트 폴, 그곳 피츠제랄드 극장에서는 이미 50년 전, 미국 전역에서 거의 자취를 감춰버린 라디오 생방송 쇼를 30년 넘게 방송해오고 있다. 이 라디오 쇼의 이름은 프레리 홈 컴패니언 . 출연자들과 스탭들도 이 쇼와 함께 그들의 한 세월을 보내왔다. 이들에겐 영원히 계속될 것 같던 쇼였지만, 모든 것엔 끝이 있듯이 결국 극장은 텍사스의 기업에 팔리기로 결정되고 쇼도 막을 내려야 할 상황에 이른다. 마지막 생방송 쇼를 진행하는 날, 극장에는 평소의 출연자들과 스탭들 외에도 낯선 이들이 눈에 띈다. 극장 문제를 해결하기 위해 텍사스 기업에서 파견된 남자와, 이 쇼를 애청하다 차 사고로 죽어 천사가 된 여자가 나타나 생방송 중 무대 뒤를 긴장감에 휩싸이게 한다. 마지막까지 희망을 잃지 않고 쇼가 끝나는 그 순간까지 열심히 노래하려는 출연자들과 함께 쇼를 이끌어 가는 스탭들의 분주함 속에서 갖가지 크고 작은 사건들은 꼬리를 물어가고.. 과연 이들은 마지막 무대를 무사히 끝마칠 수 있을까?
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In the 1970s the North American Soccer League marked the first attempt to introduce soccer to American sports fans. While most teams had only limited success at best, one managed to break through to genuine mainstream popularity - the New York Cosmos. The brainchild of Steve Ross (Major executive at Warner Communications) and the Ertegun brothers (Founders of Atlantic Records), the Cosmos got off to a rocky start in 1971, but things changed in 1975 when the world's most celebrated soccer star, the Brazilian champion Pele, signed with the Cosmos for a five-million-dollar payday. With the arrival of Pele, the Cosmos became a hit and the players became the toast of the town, earning their own private table at Studio 54. A number of other international soccer stars were soon lured to the Cosmos, including Franz Beckenbauer, Rodney Marsh, and Carlos Alberto, but with the turn of the decade, the team began losing favor with fans and folded in 1985.