/8LCBncPkeo0IDqz9UcaaCFsz0FT.jpg

Pandemic Punk Gig (2021)

See you at the gig...eventually

장르 : 코미디

상영시간 : 3분

연출 : Ryan Njenga

시놉시스

The pandemic has been hard on everyone, but Shuttlecock editor Aaron Rhodes is having a particularly tough time. With no real shows to be booked, he's been making up gigs in his head and handing out flyers for them in Westport. His friends are worried.

출연진

Aaron Rhodes
Aaron Rhodes
Aaron Rhodes
Pat Sanders
Pat Sanders
Pat Sanders
Claire Monroe
Claire Monroe
Claire Monroe
Ian Kopp
Ian Kopp
Passer-by #1
Jana Danzeisen
Jana Danzeisen
Passer-by #2
Ryan Njenga
Ryan Njenga
Director (off-camera)
Samuel Bricker
Samuel Bricker
Venue owner

제작진

Ryan Njenga
Ryan Njenga
Director
Samuel Bricker
Samuel Bricker
Director of Photography
Aaron Rhodes
Aaron Rhodes
Writer

비슷한 영화

그린 룸
미국 오레곤 주, 한 시골 마을에 있는 낡은 술집에서 공연을 하는 펑크 록 밴드의 멤버 중 한 명이 우연히 살인 현장을 목격하게 된다. 그들은 갑자기 백스테이지 그린 룸에 갇히게 되고 살인사건을 숨기려고 하는 사람들과 목숨을 건 싸움이 시작되는데...
보랏 속편
한때 영광스러운 국가였던 카자흐스탄의 이익을 위해 미국 정권에 엄청난 뇌물 전달하기
락 다운
헤어진 연인인 팩스턴과 린다는 코로나로 인해 런던 봉쇄령이 떨어져 한집에 갇히고 만다. 그러던 와중에 팩스턴은 300만 파운드짜리 해리스 다이아몬드를 이송하는 중대한 일을 맡게 된다. 린다는 우연히 해리스 다이아몬드 이송 담당자가 팩스턴이라는 걸 알고 희대의 절도 계획을 꾸미기 시작한다.
락다운 213주
감염병 스릴러 영화 송버드(Songbird)는 COVID-23 바이러스가 창궐하여 전 세계가 봉쇄된 지 4년이 지난 시점을 그리고 있습니다. 코비드-23이 전 세계를 휩쓴지 4년이 지난 시점에 수많은 사람들의 노력에도 불구하고 바이러스는 돌연변이를 일으키며 더 치명적으로 변해가고, 바이러스에 감염된 미국인들은 집에서 끌려나와 Q-Zones로 알려진 수용소에 강제 격리되는데 이 수용소에 들어가면 살아 돌아오기 힘듭니다. 자전거 택배 기사로 일하는 니코( KJ 아파)는 치명적인 병원체에 면역이지만 그의 연인 새라(소피아 카슨)는 병원체에 감염되어 수용소로 끌려갈 위기에 처하게 됩니다. 그러자 그는 불모지로 변한 로스앤젤레스 거리를 가로질러 전 세계를 휩쓴 팬데믹을 헤치고 그녀를 구하기 위한 모험을 감행합니다.
The Other F Word
What happens when a generation's ultimate anti-authoritarians — punk rockers — become society's ultimate authorities — dad's? With a large chorus of Punk Rock's leading men — Blink-182's Mark Hoppus, Red Hot Chili Peppers' Flea, Rise Against's Tim McIlrath — The Other F Word follows Jim Lindberg, 20-year veteran of skate punk band, Pennywise, on his hysterical and moving journey from belting his band's anthem, 'Fuck Authority', to embracing his ultimately pivotal authoritarian role in mid-life, fatherhood.
스파이스 월드
영화의 시작은 스파이스 걸스가 1집의 대대적인 성공으로 인해 상대적으로 팬들과 매체들로부터 받는 부담감에 힘들어하는 모습을 보여준다. 한편, 그녀들은 'Daily Event'라는 타불로이드 기자의 표적이 되고 있는데 이 신문은 스타들의 광적인 팬이나 파파라치들과 연계해서 기사를 쓰기도 하고 라이벌끼리의 경쟁을 부추겨 이슈화하기도 한다. 스파이스 걸스의 다큐멘터리를 제작하기로 한 제작사 사장과 감독 스리스, 그리고 사악한 근성을 보여주는 편집장 마틴을 비롯한 카메라맨 케빈은 그녀들의 어두운 면까지 들춰 내려고 뒤를 밟는다. 사진과 비디오 촬영, 음악 녹음 장면과 TV쇼 출연들을 통해 우리는 그녀들을 좀 더 자세히 들여다 볼 수 있으며 전혀 예상치 못했던 생각과 행동으로 놀라기도 할 것이다. 이 영화에서 보여주는 에피소드 몇 장면을 살펴보면 MEL B가 TV쇼를 통해 자신이 꼭두각시처럼 비춰지는 것에 대해 강한 반발을 보여 다시 한번 걸 파워의 의미를 되새기게 했으며 GERI는 가구를 개조시켜 주겠다고 찾아온 덩치 큰 낯선 사내들의 위협을 피하느랴 고통스런 시간을 보내는 이야기도 나온다. 'BABY SPICE'라고 불리우는 것에 불만을 품은 EMMA가 섹시한 스타일로 변신하려고 노력하는 과정과 엄청난 스피드로 달리던 모터 보트 사고로 VICTORIA가 죽은 척 가장하는 연기, 그리고 MEL C가 황당하게도 축구 선수로 활동하는 꿈도 꾼다.
어 밴드 콜드 데쓰
Before Bad Brains, the Sex Pistols or even the Ramones, there was Death. Formed in the early '70s by three teenage brothers from Detroit, Death is credited as being the first black punk band, and the Hackney brothers, David, Bobby, and Dannis, are now considered pioneers in their field. But it wasn’t until recently — when a dusty 1974 demo tape made its way out of Bobby’s attic nearly 30 years after Death’s heyday — that anyone outside a small group of punk enthusiasts had even heard of them.
시드와 낸시
펑크밴드에서 만난 시드와 낸시, 이 당시의 펑크밴드는 기존의 질서에 반기를 들고 나선 저항적인 성격이 매우 강했다. 이들 두 연인에게 전통이나 과거는 통하지 않고 오직 반기와 저항만이 가득한다. 이런 문화 속에서 만난 두사람은 일반인들에게는 비정상적으로 보이는 사랑을 나눈다. 시드와 낸시의 사랑은 절망적이고 격렬해서, 결국 78년 뉴욕의 첼리사 호텔에서 운명의 막을 내린다. 헤로인에 중독된 이들은 호텔에서 시드가 낸시를 살해함으로써 국제적인 뉴스가 되었다. 시드는 그룹 섹스 피스톨즈의 베이시스트였다.
Punk Britannia at the BBC
An archive celebration of studio performances from the British bands that broke through courtesy of punk between 1975 and 1982. Starting with Dr Feelgood and Eddie and the Hot Rods and culminating in Gang of Four, with performances from Top of the Pops, The Old Grey Whistle Test, Something Else and other shows by The Sex Pistols, The Clash, The Buzzcocks, The Damned, Joy Division, Siouxsie and the Banshees and many more. Hey ho, let's go!
Life After Death from Above 1979
A documentary about the history and reformation of Toronto punk band Death from Above 1979.
Instrument
Instrument is a documentary film directed by Jem Cohen about the band Fugazi. Cohen's relationship with band member Ian MacKaye extends back to the 1970s when the two met in high school in Washington, D.C.. The film takes its title from the Fugazi song of the same name, from their 1993 album, In on the Kill Taker. Editing of the film was done by both Cohen and the members of the band over the course of five years. It was shot from 1987 through 1998 on super 8, 16mm and video and is composed mainly of footage of concerts, interviews with the band members, practices, tours and time spent in the studio recording their 1995 album, Red Medicine. The film also includes portraits of fans as well as interviews with them at various Fugazi shows around the United States throughout the years.
Punk: Attitude
A documentary on the music, performers, attitude and distinctive look that made up punk rock.
The Fall: The Wonderful and Frightening World of Mark E. Smith
A 1-hour Documentary looking at the Manchester post-punk group and its infamous leader Mark E Smith. The Film follows the current band recording their final Session for the John Peel Show (they were his favourite group and recorded more sessions than any other band) as well as chronicling the chaotic history of the band & its numerous line-up changes.
페르세폴리스
테헤란, 펑크록에 심취한 차도르 소녀 '마르잔'. 마이클 잭슨과 아바를 좋아하는 마르잔은 정의감에 불타는 용감한 소녀다. 하지만 보수적인 이란 사회에서 마르잔의 대담함은 종종 그녀를 곤경에 처하게 하고 고민 끝에 마르잔의 부모는 그녀의 안전을 위해 오스트리아로 보내기로 결심한다. 비엔나, 청춘을 즐기는 자유 소녀 '마르잔'. 고국을 떠나 낯선 땅에서 살게 된 마르잔은 술, 담배, 쇼핑과 함께 자유를 만끽한다. 새로운 친구들을 만나고 첫사랑도 경험하며 꿈같은 하루 하루를 보내는 마르잔. 하지만 달콤한 행복도 잠시, 가족의 사랑이 그리운 마르잔은 지독한 향수병을 앓게 되는데... 과연, 비범한 소녀 마르잔의 평범한 어른되기 프로젝트는 성공할 수 있을까?
Circle Jerks: My Career as a Jerk
From the beginning, LA punk band the Circle Jerks were rooted in controversy. Formed by ex members of Black Flag and Red Cross (now Redd Kross) in late 1979, the band came to encapsulate the image, sound and energy of California Hardcore Punk. Filmmaker David Markey (1991: The Year Punk Broke, The Slog Movie) mixes in-depth interviews, rare live footage and historical perspective to illustrate the story of one of the most influential bands in the American underground. My Career as a Jerk follows the band from their early days and classic debut to navigating the independent label and touring scene of the 80s to the addictions, fights and injuries that forced their break up. Of course the story doesn't quite end there.
나나
사랑이 전부라 믿는 나나와 사랑 대신 꿈을 선택한 나나. 같은 이름, 똑같은 스무 살. 하지만 성격은 정반대인 두 여자가 우연히 만나 도쿄에서 함께 살아간다. 사랑, 우정, 꿈을 좇아서.
드릴러 킬러
과거에 언니 발레리와 여행을 가서 '드릴러 킬러'라는 살인마 드레이븐을 죽인 경험이 있는 코트니는 생일날 친구들과 함께 밴드 연습을 하러 쉴라 아버지의 콘도로 여행을 떠난다. 코트니의 엄마는 코트니에게 주말에 정신병원에 있는 언니 발레리의 면회를 가자고 했지만, 코트니는 남자 친구 매트가 뒤늦게 콘도로 온다고 하자 기대에 부풀어 즐거운 마음으로 여행을 떠난 것이다. 하지만 항상 살인마 드레븐의 환상에 시달리게 되는 코트니는 친구들을 놀라게 하고.
Elvis Costello: The Right Spectacle - The Very Best of Elvis Costello
This DVD, a unique collection of the visual works of Elvis Costello, boasts a grand total of 27 videos and includes material rarely seen since the original release of the singles they supported. From his first Radar Records single in 1978, "I Don't Want To Go To (Chelsea)," to his final video for Warner Bros., "13 Steps Lead Down" (from 1994's Brutal Youth), this is a must purchase for all serious Elvis Costello enthusiasts and fans alike.
76 데이즈
Raw and intimate, this documentary captures the struggles of patients and frontline medical professionals battling the COVID-19 pandemic in Wuhan.