Writer
10년을 함께 보낸 라파엘과 쥴리는 이별을 앞두고 있다. 그녀들의 애정전선의 균열은 마침 프랑스에서 일어나고 있는 또 다른 균열과 시점을 같이하고 있다. 노란 조끼(Gilet Jaune) 시위가 한창인 파리, 쥴리를 쫓아가던 라파엘은 넘어져 팔에 골절상을 입고 응급실로 후송된다. 마침 병원 정신과의 휴진으로 정신과 환자들이 밀어닥치고, 시위에서 부상당한 사람들이 밀려들면서 병원은 아수라장이 된다. 이 혼란의 한복판에서 라파엘은 시위에 참가했던 부상당한 운송 노동자 얀을 만난다. 시위에 대해 서로 다른 시각을 가진 화이트칼라 라파엘과 블루칼라 얀의 이 만남은 소란스러운 소동으로 이어진다.
Screenplay
파리 외곽 지역에서 야간 진료를 전담하는 의사 미카엘은 약사인 자신의 사촌에게 부탁을 받고 약물 중독자들에게 마약의 효과를 대신할 수 있는 약물을 구매할 수 있도록 처방전을 발행하고 있다. 한편 그는 아내 몰래 사촌의 동료 약사와 위험한 관계를 유지하고 있다. 어느 날 사촌은 그에게 헤로인을 대체할 수 있는 강력한 환각 작용으로 위험성 높은 약물의 처방전 발행을 부탁하고, 이를 거절한 미카엘은 약물 밀매 일당에게 협박을 당하기 시작한다. 오늘 밤, 그는 그의 삶에 대한 통제력을 되찾아야 한다.
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Pier Ulmann lives from hand-to-mouth in Paris, between construction work and petty theft that he commits on behalf of Rachid, his only “family”. But life catches up with him the day his father is found dead in the street after a long decline. The black sheep of a rich Antwerp family who deals in diamonds, he has left his son nothing, apart from the story of his banishment from the Ulmann family and a thirst for revenge.
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사랑을 남기고 사라진 아내, 그리고 ‘파리의 한국남자’ 생애 가장 행복했던 순간 모든 것을 잃은 남자 '상호', 신혼여행지에서 갑자기 사라진 아내 '연화'를 찾아 매일 밤 뒷골목을 헤매며 지금껏 보지 못한 살아있는 파리의 얼굴을 마주하게 된다. 의심과 불안, 실낱 같은 믿음과 희망 속 2년의 시간이 흐른 어느 날. ‘상호’는 밤 거리에서 우연히 만난 여자 ‘창’과 서로의 아픔을 공유하며 아내가 사라진 후 처음으로 욕망을 느낀다. 하지만 그토록 찾고 싶었던, ‘연화’로 추정되는 이를 알고 있다는 매춘부가 나타나는데…
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Pavel has a good job in the village factory and is sure to marry Anja, his best friend from childhood. It's written in the Book of Life. But reality doesn't follow books.
Screenplay
Anne leaves Estonia to come to Paris as a caretaker for Frida, an elderly Estonian lady who emigrated to France long ago. Anne soon realizes that she is not wanted. All Frida wants from life is the attention of Stéphane, her younger former lover. Stéphane, however, is desperate for Anne to stay and look after Frida, even against the old lady's will. In this conflict of strangers, Anne will find her own way…
Writer
Laeti is a twelve-year-old. Not a little girl any longer. Her body is changing and she is beginning to look at the bodies of others with different eyes. She loves touching with bare hands. And being touched.
Director
Laeti is a twelve-year-old. Not a little girl any longer. Her body is changing and she is beginning to look at the bodies of others with different eyes. She loves touching with bare hands. And being touched.
Writer
The sudden death of a teenager during a soccer match puts a small community completely off-balance.
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