Production Design
건조한 잿빛 톤의 딥 포커스 화면에 담긴 무표정의 우스꽝스러운 인물들, 현장음과 최소정보의 나레이션의 사운드 원리, 장소와 시간을 넘나드는 에피소드의 배열 등 안데르손의 작가적 서명들로 완성된 또 다른 희극이다. 두말할 나위없이, 인간 3부작과 마찬가지로, 결국 이 기이한 코미디의 세계에서 가장 중요한 화두는 ‘인간 존재’다.
Co-Director
Hans-Erik Norberg has chosen to live trapped in his own "bubble". After a childhood marked by illness, abuse and bullying, he decided to and break all contact with the outside world and say no to friendship. Overall, he spent 45 years in self-imposed isolation behind barred windows in Fittja. The only thing that made him get up in the morning was the construction of a seven meter luxury cruiser in the living room. After meeting with the crew his life changed and suddenly he leaves the protective cover of the bubble ...