Elena Valden

참여 작품

The Tombs
Art Direction
A live streamed, publicity stunt, filmed inside London's most famous scare attraction takes a terrifying turn as the event awakes an evil spirit. Something relentless and seemingly unstoppable starts stalking the celebrity guests through the claustrophobic halls of this maze of terror.
Delicacy
Production Design
A culinary connoisseur and a chef go on a hunt for a rare animal.
트루스 오어 데어 : 죽음의 진실게임
Set Dresser
5명의 십대 영국인 소년과 소녀들은 외딴 오두막으로 여행을 떠난다. 대학교의 일학년 ‘알파’그룹인 이들은 한 해의 끝을 자축하는 파티를 열기 위해 이곳으로 왔다. 이곳에서는 그들의 친구의 펠릭스의 형 저스틴이 동생을 대신해 먼저 합류한다. 저스틴이 이곳에 합류한 이유는 사실, 펠릭스가 자살을 했고, 그 이유가 이 친구들과 연관이 있다고 생각했기 때문이다. 펠렉스의 자살의 이유를 찾기위해 그들은 ‘진실게임’을 시작하고, 저스틴은 점점 분노를 참지 못하고, 장난처럼 시작된 이 진실게임을 목숨을 건 게임이 된다