Production Design
The film presents a series of unrelated "pictures": a police commissioner who, faced with four friars stripped by two women, must decide whether they are real or false friars (but he can't); a professor who, suffering from acute dysentery, is dismissed for unworthiness by the Institute Council; a football referee trying to escape the ire of angry fans; an endless marathon in Piazza Navona; a true but crazy producer, a not crazy but fake producer and a group of actors who want to take revenge on one and the other; a "club of toasts" that spends its time toasting to this and that, to elect new members and honorary members; finally, a censorship commission that, aboard an old and very battered car, fails to reach his workplace.
Production Design
세계적인 미스테리 작가 피터 닐의 신작 ‘어둠속의 기도’의 뜻을 오해한 범인에 의해 연쇄살인이 발생한다. 타락한 인간들을 없애겠다는 범인의 예고대로 동성연예자, 매춘부 등이 끔찍하게 죽어간다. 피터는 자신의 추리로 범인을 잡아내지만 그 범인이 죽은 후에도 살인은 멈추지 않는다. 제르마니 경감이 인터폴의 도움을 받아 진범을 찾아내는데 그 진범은 다름 아닌...
Production Design
인류학 박사 학위를 준비중인 젊은 인텔리 여성 글로리아(Gloria: 로레인 델 셀레 분)는 자신의 조수인 남동생 루디(Rudy: 브라이언 레드포드 분)와 그의 여자 친구 팻(Pat: 조라 케로바 분)과 함께 아마존 정글로 떠난다. 카니발리즘(식인 풍습)을 결코 인정하지 않는 글로리아는 이번 기회에 논문을 위한 확실한 경험을 위해 여행을 준비한다. 그들을 맞은 아마존 정글은 약육강식의 원시적 생태가 철저하게 지켜지며, 동물을 날로 잡아먹는 원주민들이 살고 있는 자연 그대로의 밀림이었다. 정글을 헤매던 글로리아 일행은 뜻밖의 문명인들을 만난다. 마이크(Mike: 지오반니 롬바르도 라디스 분)와 조(Joe: 베난티노 베난티니 분), 그들은 밀림 원주민들의 식인 행위에 간신히 도망쳐 나왔다며 도움을 요청한다. 함께 기거하던 어느 날, 글로리아와 루디는 원주민을 잔인하게 살해하는 마이크를 보게 된다. 그의 지나친 행동에 의아심을 품던 글로리아와 루디는 일행인 조로부터 충격적인 이야기를 듣게 되는데.
Costume Designer
인류학 박사 학위를 준비중인 젊은 인텔리 여성 글로리아(Gloria: 로레인 델 셀레 분)는 자신의 조수인 남동생 루디(Rudy: 브라이언 레드포드 분)와 그의 여자 친구 팻(Pat: 조라 케로바 분)과 함께 아마존 정글로 떠난다. 카니발리즘(식인 풍습)을 결코 인정하지 않는 글로리아는 이번 기회에 논문을 위한 확실한 경험을 위해 여행을 준비한다. 그들을 맞은 아마존 정글은 약육강식의 원시적 생태가 철저하게 지켜지며, 동물을 날로 잡아먹는 원주민들이 살고 있는 자연 그대로의 밀림이었다. 정글을 헤매던 글로리아 일행은 뜻밖의 문명인들을 만난다. 마이크(Mike: 지오반니 롬바르도 라디스 분)와 조(Joe: 베난티노 베난티니 분), 그들은 밀림 원주민들의 식인 행위에 간신히 도망쳐 나왔다며 도움을 요청한다. 함께 기거하던 어느 날, 글로리아와 루디는 원주민을 잔인하게 살해하는 마이크를 보게 된다. 그의 지나친 행동에 의아심을 품던 글로리아와 루디는 일행인 조로부터 충격적인 이야기를 듣게 되는데.
Art Direction
뉴욕에 살고 있는 시인 로즈는 어느날, '세 어머니'라는 책을 보게 된다. 바렐리라는 연금술사가 쓴 이 책에 등장하는 마녀의 비밀을 이상하게 생각한 그녀는 책을 구입한 카자니안이라는 골동품 가게에 찾아가 책에 관해 묻지만 주인은 끝내 아무 말도 하지 않는다. 그녀는 누군가 자기를 부르는 환청에 이끌려 지하로 통하는 문으로 들어가고 그곳에서 물에 잠긴 신비하고 음산한 방과 끔찍한 시체를 목격한다. 로즈는 책에 관한 이상한 이야기를 '열쇠는 구두창 밑에 있다'라는 의문의 문구와 함께 이태리에 유학간 동생 마크에게 편지로 전한다. 마크는 누나의 편지를 강의실에 빠뜨리고 가고, 그의 여자 친구 새라가 편지를 전해주려고 가져갔다가 그 편지를 읽게 된다. 편지 속에서 '세 어머니'에 대한 이야기를 읽은 새라는 자신도 모르게 도서관에 가서 그 책을 찾고, 도서관 안에 있는 이상한 방에서 마법사 같은 이상한 남자에게 쫓기다 책을 빼앗긴다. 아파트 승강기에서 카를로스라는 남자를 만난 새라는 겁에 질려 함께 있어주기를 청한다. 집에서 휴식을 취하던 새라. 그러나 갑자기 정전이 되자, 어둠 속에서 불을 고치려던 카를로스와 새라는 누군가에게 참혹한 죽음을 당한다. 누나의 편지를 가지러 새라의 집으로 간 마크는 그 현장을 목격하고 누나도 위험에 처했다는 것을 감지한다. 같은 날, 뉴욕. 로즈 또한 누군가에 의해 잔인하게 살해된다. 누나를 찾아 뉴욕으로 간 마크는 아파트에 들어서자마자 알 수 없는 음산한 기운을 느낀다. 그곳에서 엘리즈라는 여인을 만난 마크는 행방불명된 누나를 찾기 위해 하나씩 단서를 쫓아간다.
Production Design
Maurizio Merli takes up a familiar role as Commissioner Berni; a cop who puts his life on the line to transport a witness from Corleone to New York City in order to testify against a mob boss on trial for murder. Along the way, Berni and his prisoner face a series of traps set up by the Mafia.
Production Design
In 1939, at a Paris café, six friends of various nationalities vow to meet again at the same spot after the end of WW2.
Production Design
A story of how World War II affected the lives of a German family and an American family, both of whom had sons and fathers fighting in the war.
Production Design
독일의 유명한 발레 학교로 유학 온 미국인 소녀 수지는 도착 첫날 밤, 겁에 질려 학교에서 도망쳐나오는 학생을 목격하고, 이튿날 아침 도망치던 학생과 다른 여학생이 끔찍하게 살해당했다는 소식을 듣는다. 수지는 발레 학교에 적응하려고 애쓰지만 이상한 선생과 학생들, 밤에 기숙사에 울려퍼지는 기이한 소리들 때문에 힘이 든다. 그 지방 전설로 내려오는 마녀 이야기와 살인 사건이 관련있으리라 추측하던 수지는 자신도 모르는 사이에 흑마술의 표적이 되는데...
Production Design
In the slang of the underworld or "mala" there is a special term for cop: "Madama". But if word were to get around that the "Madama" is Vito (Christian De Sica) they might even start to like the guy. Vito is a funny sort of a cop. For a start he doesn't like the uniform (he never wears it). Things might even go smoothly for him, if it weren't for an incredible number of beautiful girls who always manage to get in his way. Especially one girl Angelo (shouldn't that have been Angela? No, the girl's name really is Angelo). Problems arise too, with his direct supervisor, who also happens to be a relative. But Vito puts up with it all and manages to stay his usual calm and polite self, even when he risks getting killed.
Production Design
다른 사람들의 마음을 읽어낼 줄 아는 한 영매가 사람들이 많은 광장에서 살인자의 생각을 읽어낸다. 그러나 영매는 곧 살해되고 만다. 영국인 재즈 피아니스트 마크 데일리(데이빗 헤밍스)는 그 살인현장을 목격하게 되고 신문기자 자나 브레지(다리아 니콜로디)와 함께 사건의 비밀을 캐기 시작한다. 새로운 살인자들로부터 사건을 풀어내는 실마리를 얻어나가는 동안에도 사건의 열쇠를 쥔 사람들이 한 명씩 살해당한다. 살인자가 그 실마리에 따라 새로운 살인을 저지르는 것이다. 마커스는 살인자가 자기 주위에 있음을 느끼고 주변을 조사해 나가는데...
Production Design
In 1848, as Italy becomes engulfed in a bubbling revolution to finally get rid of the ruling Austrians, a patriotic prisoner named Cainazzo begins to wonder if he will soon get the chance to see the revolution in action away from his prison cell. Suddenly, a cannonball comes flying through the air and knocks the main wall of the prison down. Excited to have a chance to see the change taking place in person, Cainazzo hits a bumpy road when one of his former fellow prisoners yells out to all the revolutionary gangs that Cainazzo is not a patriot, but is in fact a traitor!
Art Direction
A Harlem drug dealer and his girlfriend retire to Rome, where he joins an African revolution.
Production Design
Historical drama, based upon the novel by Alessandro Manzoni.
Production Design
When women were called Madonna is a film of 1972 directed by Aldo Grimaldi . The film is one of the first Italian erotic comedies in which a licentious bursting Edwige Fenech struggles with the nagging demands of three suitors.
Production Design
A woman left alone in Morocco by her architect husband begins to lose her mind.
Production Design
A University professor is being blackmailed by his own daughter for having an affair with one of her friends.
Production Design
Carlo is a successful singer, married to Livia; the two also have a son, Maurizio. Carlo decides to accept a tour in the USA but, shortly before departure, together with his agent Puglisi has a sentimental adventure with two women. Livia, having discovered what had happened, leaves home with Maurizio.
Art Direction
An old pornographic photo and anonymous letters are sent to two men and a woman, who now enjoy a respectable social status, accusing them and questioning things they have done in their lives. Unique and amazing Morricone score
Set Designer
A retired ex-criminal, the notorious Mister X, must clear his name when an up-and-comer commits a heinous copycat crime.
Set Decoration
Diabolik was the "Genius of Crime", Kriminal was known as the "Genius of Evil". While the character was created after Diabolik, it was the first to make it to the big screen. Kriminal was considered more sadistic than Diabolik (though in later tales he softens up and does heroic deeds), and while we see him do some nasty, cruel things, such as the attempt to blow up his ex-wife, the steam bath death of Lady Gold and putting acid in the shaving cream can of his criminal opposite Alex; he somehow doesn't come off as vicious as he was in the fumetti.
Production Design
Professor Serafino Benvenuti is a master of classical music who has the passion of the orchestra director. However, the young audience of the 60 does not appreciate classical composers like Mozart or Beethoven, and so Serafino is likely to have compromised his image as a director. One day Serafino receives the news that his adopted daughter Rita is about to return to Italy from America, where she is studying. Serafino is very happy, because at least he can teach her the real music. However, Rita is deeply grown and changed: she follows the musical patterns of her time: the rock music and blues. Serafino gets very angry, especially when he discovers that his daughter falls in love with a young man, a member of a band called "The Rockets.
Production Design
After scoring big in a high-profile bank robbery, a gang of Milanese criminals has to hide in a monastery.