Jane Karen

약력

Jane Karen is known for 1917 (2019), F9: The Fast Saga (2021) and The Outpost (2019).

참여 작품

분노의 질주: 더 얼티메이트
Dialect Coach
평화로운 은둔생활을 즐기고 있는 도미닉에게 또 다른 적이 나타난다. 미스터 노바디가 실종되면서 남긴 마지막 메시지를 쫓아가던 돔 패밀리 앞에 돔의 친동생 제이콥이 나타나 비밀이 담긴 박스를 탈취해간 것이다. 제이콥이 테러리스트 사이퍼를 이용해 전세계를 위험에 빠트릴 계획을 꾸미고 있음을 알게 된 도미닉은 동생의 폭주를 막고 잘못된 과거를 바로잡기 위해 일어선다. 돌아온 오리지널 멤버 한 등과 함께 다시 부활한 돔 패밀리의 반격의 막이 오른다.
아웃포스트
Dialect Coach
사방이 산으로 둘러싸인 방어 불가 지상 최악의 전초기지! 적의 공격에 무방비하게 노출될 수밖에 없는 이곳 아군의 지원은 물론 제대로 된 보급조차 기대하기 힘들다. 군 조사단조차 ‘명백히 방어 불가능’ 이라는 판정을 내린 상태. 호시탐탐 기회를 엿보는 적들로, 매일매일이 위험한 상황 속 총공세가 시작되는데…
1917
Dialect Coach
제1차 세계대전이 한창인 1917년 4월 6일. 독일군에 의해 모든 통신망이 파괴된 상황 속에서 서부전선의 영국군 병사 스코필드와 블레이크에게 하나의 미션이 주어졌다. 독일군의 함정에 빠진 영국군 부대의 수장 매켄지 중령에게 에린무어 장군의 공격 중지 명령을 전달하라는 것. 블레이크는 데본셔 연대에 있는 형을 구하기 위해 기꺼이 임무를 수행한다. 동료인 스코필드는 처음엔 당황스러워하지만 이내 1600명의 동료들을 구하기 위해 전쟁터 한가운데를 가로지르는 여정에 동참한다.
캣츠
Dialect Coach
1년에 단 하루, 새로운 삶을 살 수 있는 고양이를 선택하는 운명의 밤. 기적 같은 기회를 잡기 위한 축제가 점점 무르익는 동안 뜻하지 않은 위기가 찾아오는데…
Born a King
Dialect Coach
A coming-of-age story set in 1919 about 14 year old Faisal, an Arab prince who is dispatched from the deserts of Arabia to London by his warrior father, Prince Abd Al-Aziz, on a high stakes diplomatic mission to secure the formation of his country.
칠드런
Dialect Coach
아시는가? 가장 무서운 존재의 하나가 아이들이다. 크리스마스 휴일. 두 가족이 모여 연말파티를 하던 중, 아이들이 하나씩 아프기 시작한다. 갑자기 부모를 공격하기 시작하는 아이들. 생지옥으로 변한 휴일에서 어른들은 과연 천사 같던 아이들의 무자비한 살육을 피해 살아날 수 있을까. 작년 피판에서 로 호평받았던 톰 솅클랜드 감독의 최신작.
Charlie and the Chocolate Factory: Becoming Oompa-Loompa
Herself
A short documentary that explains the process of how actor Deep Roy prepared to play the Oompa-Loompas in the 2005 film Charlie and the Chocolate Factory and shows how Deep was able to play all of them.
Cabaret
Lulu
A filmed stage performance of the 1993 London revival. Sam Mendes (American Beauty, Road to Perdition, Skyfall) directed this new production for the Donmar Warehouse in London's West End. It starred Jane Horrocks as Sally, Adam Godley as Cliff, Alan Cumming as the Emcee and Sara Kestelman as Fräulein Schneider. Cumming received an Olivier Award nomination for his performance and Kestelman won the Olivier for Best Supporting Performance in a Musical. Mendes's conception was very different from either the original production or the conventional first revival. The most significant change was the character of the Emcee. The role, as played by Joel Grey in both prior incarnations, was an asexual, edgy character dressed in a tuxedo with rouged cheeks. Alan Cumming's portrayal was highly sexualized, as he wore suspenders (i.e. braces) around his crotch and red paint on his nipples.