Sound Designer
A young woman, Ida, has disappeared without a trace. In an empty apartment in Copenhagen, Sander is kept locked up. Here he is voluntarily filmed and interrogated by two men; Ida's father and brother. It turns out that Ida, long before her disappearance, lived a secluded life with Sander, isolated from the community – in the middle of the city. But Sander does not tell the whole truth.
Supervising Sound Editor
20 세기 초반, 페드로는 강력한 지주의 결혼식 사진을 찍기 위해 티에라 델 푸에고에 도착한다. 페드로는 소녀 티가 아직 가시지 않은, 신부 사라의 순수한 아름다움을 포착하다 눈덮인 산 한가운데 버려지는데….
Sound Re-Recording Mixer
20 세기 초반, 페드로는 강력한 지주의 결혼식 사진을 찍기 위해 티에라 델 푸에고에 도착한다. 페드로는 소녀 티가 아직 가시지 않은, 신부 사라의 순수한 아름다움을 포착하다 눈덮인 산 한가운데 버려지는데….
Sound Editor
아부 샤디는 나사렛에 살고 있는 60대 중반의 교사다. 그는 오래 전 이혼한 전력이 있고, 한 달 후에 있을 딸의 결혼식이 끝나면 정말로 혼자 살게 될 것이다. 한편, 건축가인 그의 아들 샤디는 팔레스타인의 지역 풍습에 따라 청첩장을 일일이 전달하려는 아버지를 돕기 위해 몇 년 만에 로마에서 돌아온다. 오랜만에 만나 서먹서먹한 부자는 온종일 함께 시간을 보내게 되는데, 두 사람 사이는 팽팽한 긴장감으로 가득 차 있고, 그들이 사는 서로 다른 세상은 부서질 듯 흔들리기 시작한다.
Supervising Sound Editor
1909년의 콜롬비아의 아마존. 독일 민속학자이자 여행가인 테오도어는 신비한 치유의 힘을 가진 풀 야크루나를 찾기 위해 원주민 무당인 카라마카테와 길을 떠난다. 한편 1940년대 같은 지역에서 미국인 식물학자인 에반스도 야크루나를 찾기 위해 카라마카테를 고용한다. 언어와 관습, 문화가 다른 백인과 원주민의 조우는 몰이해와 갈등, 때로는 폭력으로 이어진다. 2009년 칸영화제 주목할만한시선 부문에서 선보인 이후 발표한 치로 게라의 세 번째 장편 은 실존인물인 테오도어 코흐-그룬베르크와 리차드 에반스 슐츠의 여행기에서 영감을 받았다. 서로 다른 시간의 두 가지 이야기가 병치되는 독특한 서사 구조 안에서 백인 여행가와 원주민 무당의 조우는 언어, 관습, 문화의 차이로 야기되는 끝없는 긴장으로 이어지며, 이는 유럽 식민주의의 폭력적 본성을 드러낸다. 흑백으로 촬영된 아마존의 자연경관은 인간, 자연 그리고 권력의 그물이 한 치의 미화도 없이 드러나는 식민의 맨 얼굴처럼 다가온다.
Sound Designer
1909년의 콜롬비아의 아마존. 독일 민속학자이자 여행가인 테오도어는 신비한 치유의 힘을 가진 풀 야크루나를 찾기 위해 원주민 무당인 카라마카테와 길을 떠난다. 한편 1940년대 같은 지역에서 미국인 식물학자인 에반스도 야크루나를 찾기 위해 카라마카테를 고용한다. 언어와 관습, 문화가 다른 백인과 원주민의 조우는 몰이해와 갈등, 때로는 폭력으로 이어진다. 2009년 칸영화제 주목할만한시선 부문에서 선보인 이후 발표한 치로 게라의 세 번째 장편 은 실존인물인 테오도어 코흐-그룬베르크와 리차드 에반스 슐츠의 여행기에서 영감을 받았다. 서로 다른 시간의 두 가지 이야기가 병치되는 독특한 서사 구조 안에서 백인 여행가와 원주민 무당의 조우는 언어, 관습, 문화의 차이로 야기되는 끝없는 긴장으로 이어지며, 이는 유럽 식민주의의 폭력적 본성을 드러낸다. 흑백으로 촬영된 아마존의 자연경관은 인간, 자연 그리고 권력의 그물이 한 치의 미화도 없이 드러나는 식민의 맨 얼굴처럼 다가온다.
Sound Re-Recording Mixer
A man in chains, a young man who dreams of being part of something, to become a militant for an armed group who must wield a cruelty in which he may not believe in. The characters, each voluntary or involuntary part of a mechanism that overcomes them, reveal their greatness or misery in the “minimum” tasks that they perform to survive. From that sometimes morbid poetry of the everyday and the irrefutable truth of the details, we see a country whose social body is sick and injured.
Sound Designer
A man in chains, a young man who dreams of being part of something, to become a militant for an armed group who must wield a cruelty in which he may not believe in. The characters, each voluntary or involuntary part of a mechanism that overcomes them, reveal their greatness or misery in the “minimum” tasks that they perform to survive. From that sometimes morbid poetry of the everyday and the irrefutable truth of the details, we see a country whose social body is sick and injured.
Co-Producer
A man in chains, a young man who dreams of being part of something, to become a militant for an armed group who must wield a cruelty in which he may not believe in. The characters, each voluntary or involuntary part of a mechanism that overcomes them, reveal their greatness or misery in the “minimum” tasks that they perform to survive. From that sometimes morbid poetry of the everyday and the irrefutable truth of the details, we see a country whose social body is sick and injured.
Foley Editor
무수한 남성을 만난 뒤 조는 첫 남자 제롬(샤이아 러버프)과 조우하고 사랑이라는 감정을 느낀다. 그러나 아이러니하게도 사랑은 성적 쾌감을 빼앗아갔다. 조는 삶의 공허함을 느끼게 되고 가학적인 방식으로 성적 만족을 제공하는 K(제이미 벨)를 찾아간다. 조는 감각을 되찾은 대가로 제롬을 잃지만 여성으로서 자신감을 되찾는다. 아무도 믿지 않고 아무 의미도 추구하지 않던 조는 자신의 분신이자 후계자인 P(미아 고스)에게 마음을 주기 시작하면서 조금씩 달라진다. 길고 긴 조의 경험담이 다다른 결론은 자신의 욕망을 인정한다는 것이다.
Sound Designer
A terrible industrial accident changes little Dinki's life forever. Now Dinki's fate may ride on the wings of her eccentric friend Birdboy, a misfit who hides in the forest lost in his fantasies.
Sound Editor
Food, glorious food! Some of the most sumptuous and involving films revolve around that most common of acts: eating. 18 MEALS is an omnibus film of criss-crossing stories divided into three segments; breakfast, lunch and dinner. Jorge Coira's debut feature, shot over nine days in Santiago de Compostela has enough tasty portions to please audiences. Amongst Coira's expansive ensemble are aging street musician Edu, a pair awaking from a one-night stand, a businessman visiting his closeted homosexual brother and a lonely housewife, Sol. Victor and Sol are two of 18 MEALS' most fascinating characters as they each hide something - his sexuality, her depression - from those around them. Best of all is Pedro Alsono as Vladimir, a local celebrity actor who makes a meal for a mystery woman who never arrives. Who hasn't gone to a lot of trouble to do something extra special for someone just to have it go unappreciated?
Sound
Born in a lonely wasteland, three characters live together: a man, a lame girl and an old man. An invisible premonition haunts the place and the characters who live in it. The man and the girl decide to leave; one of them stays: the old one. The characters flee to a place without a destination, a place that they themselves do not know what it is. The old man, alone, under those black hills, decides to make a resolution before that place and before himself.