Costume Design
제2차 세계대전 중 최고 기밀이 들어있는 가방을 가진 여성 조종사가 폭격기에 탑승하고 승무원들은 그녀의 신원과 의문의 화물에 대해 의심하는 가운데 비행 중에 사악한 존재를 만나게 된다.
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Eight-year-old Jesse lives in a twilight world of sadness and silence, squeezed into a tiny caravan with his grief stricken father. They're in limbo, existing more than living. The child intuitively understands that looking forward is harder than looking back, and that's where life happens. But they are stuck, until an accidental friendship with a V8 driving transsexual unlocks the means for Jesse to liberate his father and himself.
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힙합과 위탁 가정으로 성장한 반항적인 도시 아이 리키는 뉴질랜드 전원에서 신선하게 새로운 시작을 하게 된다. 리키는 새로운 위탁 가정 가족인 다정한 벨라 아줌마, 심술궂은 헥 아저씨 및 이들의 강아지 튜팍과 함께 금새 집 같은 편안함을 느낀다. 리키가 또 다른 집으로 보내질 수 있는 재앙이 닥칠 때, 리키와 헥은 숲 속으로 도망간다. 국가적인 범인 수색이 뒤따르면서, 새롭게 범죄자로 낙인찍힌 두 사람은 선택의 기로에 서게 된다. 장렬하게 전사를 하든지, 아니면 둘 사이의 차이점을 극복하고 가족으로 살아 남든지.
Gravity & Grace may be writer and critic Chris Kraus’ final and exuberant attempt at an artists’ career. Kraus is best known for her novels, (I Love Dick, Aliens & Anorexia, Torpor and most recently Summer of Hate), her art criticism (Video Green, Where Art Belongs), and her work in publishing subjective narratives through Semiotext(e)'s Native Agents Series, which she founded. Prior to writing, Kraus was an artist, actress and filmmaker. She made short, experimental, low-budget films, and one feature, Gravity & Grace; its failure on the market is chronicled in detail in her book Aliens & Anorexia.