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Restorative justice programs offer a safe space for dialogue between offenders and victims - supported by professionals and volunteers. Among the participants are Chloé, a victim of sexual assault; Grégoire, Nawelle, and Sabine, victims of burglary and snatching; while Nassim, Issa, and Thomas are offenders, convicted of violent robberies. In this emotional and difficult journey, they must overcome resentment to find solace and forgiveness. And perhaps, at the end of the road, some of them might even find healing.
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Paris 2052. Julia, 80 years old, had a fulfilled life. On her birthday, she reflects on the decisions and circumstances that could have led her on different paths. From the age of 17 to this day, her life was full of small but critical moments. Each was a turning point with dramatic consequences. What would have happened if she had forgotten her passport, chosen a different line at the store, driven the scooter this one time...? Is her life a succession of coincidences and accidents or a ready-made path?
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Maria a cleaning lady, who is reserved, shy and clumsy. When she is assigned to the School of Fine Arts, she meets Hubert, the school's whimsical guardian. There she discovers a fascinating place where freedom, creativity and daring reign.
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프레드는 세계 5대 피아니스트 중 유일한 여성인 아내 클레어와 함께 피아노 연주를 하며 세계를 일주한다. 프레드는 클레어의 매니저와 보디가드, 의상 등 모든 것을 맡아 클레어가 피아노 연주에만 몰두할 수 있게 해 준다. 클레어는 내년 2월 29일 '마법의 날'에 오케스트라와 '라벨 협주곡' 연주를 부탁받는다. 한편 시간과 여유가 없는 클레어는 자녀를 원하지 않고 주기적으로 피임약을 복용하고 있다. 그러던 어느 날, 응급 구조사 자격이 있는 프레드는 비행기 안에서 진통 중인 임산부를 도와준다. 그리고 막 출산한 아기를 본 프레드는 자신의 자녀를 갖고 싶다는 생각을 가지게 된다. 40번째 생일을 맞은 프레드는 클레어의 피임약을 몰래 사탕으로 바꾸고 임신을 위한 계획을 실행한다. 그 후 무당인 빅토르에게 아기를 갖는 기도를 받은 후 클레어는 임신하게 된다. 낙태가 불가능한 12주가 지난 뒤,클레어를 병원에 데리고 간 프레드는 출산 예정일이 내년 2월 27일이라는 말을 듣는다. 그 후 유도 분만을 받기 위해 병원을 찾은 프레드가 쌍둥이를 원했다는 말을 한 순간 클레어의 배가 거대하게 부풀어 오르기 시작하는데...
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육아와 가사로 지칠 대로 지친 두 아이의 엄마 ‘미리암’은 복직을 결심하고 ‘루이즈’를 보모로 고용한다. 아이들을 너무나 사랑하고 시키지 않은 집안일까지 해내는 완벽한 ‘루이즈’ 덕분에 가족들은 꿈꾸던 행복을 맛보고, ‘루이즈’는 점점 이 집에 없어서는 안 될 존재가 되어간다. 그 사이, 집 한가운데 비극의 씨앗이 조용히 싹을 틔운다.
Sound Recordist
뮈리엘은 말을 사육하면서 대형 아몬드 농장을 운영한다. 그녀가 사랑으로 키운 손자 알렉스는 캐나다로 여행을 떠나기 전 그녀의 집을 방문한다. 이때 뮈리엘은 알렉스가 여행보다도 훨씬 더 위험한 계획을 세우고 있다는 사실을 알게 된다.
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Gabrielle is a "statue" for tourists, much to the chagrin of her teenage son. Elsa is in angry at the world and desperate to become pregnant. Mao is a chronically depressed video game designer who drowns his melancholy in alcohol and psychoanalysis. They are brother and sisters but do not hang out. Ever. Their parents Pierre and Claudine, separated for a long time, have really done nothing to strengthen the bonds of the family - yet, at their grandfather's funeral, they are going to have to meet, and together answer the question: "What to do with grandma?"
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20세기 초 파리 근교 브르타뉴의 어느 시골마을. 빨래, 바느질, 밭일 뭐 하나 똑 부러지게 못하지만 마음만은 행복한 베카신은 일거리를 찾아 꿈의 도시 파리로 향한다! 부푼 꿈을 안고 파리로 가던 길, 후작 부인의 집에 입양된 아기 룰로트를 우연히 만난 베카신은 보모로서 특출난(?) 재능을 선보이며 대저택에 특별채용 된다. 베카신의 남다른 상상력과 기술로 대저택은 활기를 더해가는 무렵, 후작 부인의 재산을 노리는 마리오네뜨 놀이꾼이 저택에 눌러 앉게 되는데...
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1913년, 파리에서 초연한 발레 [봄의 제전]은 지나치게 전위적인 음악으로 인해 혹평을 받지만 샤넬은 파격적인 음악을 선보인 작곡가 스트라빈스키에게 흥미를 가지게 된다. 1917년, 러시아 혁명으로 인해 고국으로 돌아가지 못하고 가난하고 비참한 생활을 이어가던 스트라빈스키는 샤넬의 제안으로 그녀의 저택에서 가족과 함께 지내기로 한다. 스트라빈스키는 매혹적이고 강렬한 샤넬의 매력에 이끌리고, 곧 두 사람은 열정적인 사랑에 빠져든다. 그들의 사랑 앞에 절망한 스트라빈스키의 아내는 저택을 떠나고 서로를 통해 영감을 얻게 되는 두 사람은 [샤넬No˚5]와 [봄의 제전] 이라는 그들의 대표작을 완성해 가는데…