Rumi Terasawa

참여 작품

바람의 목소리
Makeup Artist
하루는 아홉 살이던 2011년, 동일본 대지진으로 발생한 쓰나미에 부모님과 남동생을 잃고 혼자가 되었다. 이후 하루는 고향인 이와테 현 오츠치를 떠나 히로시마 현의 구레에서 숙모와 단 둘이 산다. 어느 날 숙모가 쓰러져 의식불명 상태가 되자 하루는 다시 혼자가 된다. 이제 하루는 무작정 고향을 향해 길을 나선다.
서북서
Additional Hairstylist
방향을 잃은 젊은이들의 불안정한 삶을 담은 영화. 연인인 아이와의 관계가 불안한 케이는 나이마라는 이란학생을 만난 후 자신의 인생에 대해 고민하기 시작한다. 진실하고 경건하게 살아가는 나이마를 보며, 케이는 자신의 인생에도 변화가 일어나기 시작했음을 느낀다. (2015년 제20회 부산국제영화제)
Areno
Makeup Artist
'We have to kill him', the wife and her lover thought. When three childhood friends reunite, it doesn't take long before two of them feel the woman's husband is in their way. They push him into a lake, but the boat capsizes and all three are thrown into the water. The lovers reach the shore, but the husband is nowhere. Has he drowned? They decide to wait at a lakeside hotel for his body to be found.