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In the '80s, a teenage nerd notices sinister parallels between the story of his favorite comic book and the real life horrors befalling the small town where he lives. He and a few friends seek to investigate.
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The film follows the story of two couples in crisis who are about to break up but who, due to the Lockdown, imposed to stop the spread of the coronavirus, will instead be forced into a forced coexistence. The protagonists, through smartkworking, household chores and sports activities, will find themselves living under the same roof, giving life to a comedy full of laughter but also of reflections.
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A few weeks before the Fall of the Berlin Wall, Pago, Rice and Bibi leave the calm city of Cesena looking for adventure: a ten-days-long holiday in Eastern Europe, in those places where the Soviet regime is still alive.
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In the Campania countryside, Pasquale Cardinale, an elder ranger, spends his days between alcohol and video poker. To settle the debts he organizes a scam of 200 white pure goldfinches, replacing them with common ones, but it will not end as expected.
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중요한 미팅을 앞두고 엘리베이터에 갇히게 된 클라우디오, 수리를 요청하지만 기다리라는 대답만 돌아올 뿐이다. 기다리다 지친 클라우디오는 엘리베이터 문을 직접 열기로 결심한다. 간신히 열린 엘리베이터 틈으로 본 바깥은 좀비로 아수라장이 되어버렸고… 과연, 클라우디오는 무사히 살아남을 수 있을까?
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나폴리를 배경으로 한 뮤지컬 갱스터 코미디. ‘수산물의 왕’ 돈 빈첸조의 장례식이 거행되던 중 관 속의 시체가 자신은 돈 빈첸조가 아니라고 노래하며 영화는 5일 전으로 거슬러 올라간다. 암살 위협은 받은 돈 빈첸조와 그의 아내 돈나 마리아가 가짜 장례식을 꾸미기로 한 가운데, 이들을 위해 일하는 킬러 치로는 한 여자를 죽이라는 임무를 받는다. 2017 베니스국제영화제 경쟁부문 상영.
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Two very different men have something in common: the work. When their companies are bought by a bigger one, who will take the only place of boss of the new company?
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Marco is married to a gorgeous woman, has a child and a great job. Everything seems perfect, at least until his wife of 25 years announces that she has another man and wants a separation. Marco is forced to leave home.
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는 시인이자 영화감독이었던 이탈리아 거장 피에르 파올로 파솔리니의 마지막 하루를 재구성한 문제작이다. 1975년 11월2일 살해 당일 파솔리니는 어머니와 몇몇 가까운 친구들과 함께 시간을 보낸 후 로마로 밤의 유희를 즐기러 떠난다. 다음 날 오스티 해변가에서 그의 시신이 발견된다. 파솔리니만큼 많은 스캔들을 불러일으킨 영화사의 거장도 없을 것이다. (1971), (1975) 등 검열에 도전하는 파격적이고 불편한 영화들을 만들었으며 그의 작품에 대해서는 늘 찬반양론이 엇갈렸다. 이를 반영이라도 하듯 페라라의 신작은 파솔리니의 영화 일부를 스크린에 투영하며 문을 열고, 그것을 들여다보는 거장의 모습으로 옮겨간다. 세계적인 성격파 배우 윌렘 데포가 파솔리니 역을 맡아 열연한 이 영화는 아벨 페라라와 윌렘 데포 콤비가 만들어낸 최신작으로 현실과 판타지를 넘나드는 강렬함으로 가득하다.
(이수원_2014년 제19회 부산국제영화제)
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In a post-apocalyptic future, the Italian peninsula is going through a dark moment due to a terrible energy crisis.
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The “meaning of life” told by Eros Puglielli in his peculiar directing style: weird characters, odd mishaps, fates that meet, skim and loose each other. A student in love with her philosophy lecturer, a disabled man seeking for his legs recovery, a young pop star desperate for a spiritual leader to meet. And above everybody stands an overhanging odd luminous man, maybe true, maybe not.