Co-Producer
A spate of robberies in Southern California schools had an oddly specific target: tubas. In this work of creative nonfiction, d/Deaf first-time feature director Alison O’Daniel presents the impact of these crimes from an unexpected angle. The film unfolds mimicking a game of telephone, where sound’s feeble transmissibility is proven as the story bends and weaves to human interpretation and miscommunication. The result is a stunning contribution to cinematic language. O’Daniel has developed a syntax of deafness that offers a complex, overlaid, surprising new texture, which offers a dimensional experience of deafness and reorients the audience auditorily in an unfamiliar and exhilarating way.
Co-Producer
In the desert of Crestone, Colorado, a group of SoundCloud rappers live in solitude, growing weed and making music for the internet. When an old friend arrives to make a movie, reality and fiction begin to blur.
Production Coordinator
프로 테니스 경기에 비디오 판독 시스템 호크아이가 도입되고 사용되는 과정을 살펴본다. 이를 통해 기술이 인간의 시야보다 경기 장면을 더 잘 보여줄 수 있는지, 올바른 판정에 얼마큼 기여하는지를 알아보며, 나아가 인간 지식의 불완전성에 대한 질문을 던진다.
Associate Producer
프로 테니스 경기에 비디오 판독 시스템 호크아이가 도입되고 사용되는 과정을 살펴본다. 이를 통해 기술이 인간의 시야보다 경기 장면을 더 잘 보여줄 수 있는지, 올바른 판정에 얼마큼 기여하는지를 알아보며, 나아가 인간 지식의 불완전성에 대한 질문을 던진다.