Tanja Georgieva-Waldhauer

참여 작품

The Editorial Office
Co-Producer
In the wild steppes of southern Ukraine, a young nature researcher named Yura is looking for an endangered species of groundhog but instead witnesses a crime. Eager to expose the truth, Yura takes his photo evidence to the local newspaper's editorial office. However, he quickly realizes that nobody there cares about pursuing justice. While a big war is looming over the horizon, Yura's naive worldview is splintering in a storm of fake news, rigged political elections, and mysterious cult rituals. On his quest, the hero is about to find out who he really is-an endangered species of a good man or just a loser?
Anatolian Leopard
Co-Producer
At Turkey’s oldest zoo, a lonely manager and a neglected female officer form an unlikely bond: as they hide the death of the zoo’s oldest inhabitant, an Anatolian leopard, in order to stop the privatization process and fake its escape, they set in motion an absurd charade that spins out of control. In Turkey’s grey and quiet capital, the ghost of the leopard persists.
비트
Co-Producer
80년대 초 프랑스 지방의 작은 마을에 사는 한 형제의 운명에 대한 이야기다. 형제는 뉴 웨이브 음악에 흠뻑 빠져 조이 디비전, 이기 팝, 스로빙 그리슬 곡의 리듬에 맞춰 시골에서의 무료한 일상을 견디며 살고있다. 카리스마 넘치는 형 제롬은 라디오 해적 방송의 진행자이고, 무엇보다 그에게는 마리안느라는 매력적인 여자친구가 있다. 사운드 믹싱에 천부적인 재능이 있지만 소심하고 내성적인 동생 필립은 형의 여자친구를 몰래 사랑한다. 어느 날 필립에게 징집 영장이 날아들고 형제의 삶에도 큰 변화가 찾아온다.
재단사 니코스
Producer
니코스는 아버지와 운영하는 가족 소유의 양복점 다락방에 산다. 그리스 경제 위기로 은행이 양복점을 압류하려 하고 아버지도 병에 걸리자, 니코스는 가만히 있을 수 없다. 이상한 모양의 이동식 양복점을 통해 니코스는 아테네의 여성들에게 자신감과 스타일을 선사하며 새로운 모습으로 거듭난다.
Invisible to the Eye
Co-Producer
The same route after three and a half centuries... A creative documentary following the footsteps of the Ottoman-Armenian intellectual and traveler Eremya Celebi Komurciyan into the cosmopolitan Istanbul of the 17th century. Long before the invention of cinema, Komurciyan situates himself as a subject who observes the city of Istanbul as if he had a camera in hand. Borrowing Komurciyan’s timeless cine-eye, we delve into contemporary Istanbul to capture what is “inaccessible to the human eye” through the remnants of his route.