Production Manager
첫번째 에피소드(로제 바댕 연출/제인 폰다, 피터 폰다 주연). 프레데리크 백작부인(제인 폰다 분)은 기분 내키는 대로 방탕한 생활을 일삼다 숲 속에서 우연히 만난 빌헬름(피터 폰다 분)을 보고 한눈에 반한다. 그러나 빌헬름은 그녀의 유혹을 뿌리치고, 화가난 백작부인은 심복을 시켜 그의 마구간에 불을 지르게 한다. 말들을 구하려던 빌헬름은 불길에 휩싸여 죽고, 불길 속에서 검은 말 한 마리가 살아남는다. 프레데리크 백작부인은 그 말을 길들이려 하지만 검은 말은 그녀의 뜻을 따르지 않는다. 그러던 어느날 벼락이 떨어져 숲에 불이 나자 검은 말은 그녀를 태운 채 불 속으로 달려든다. 두 번째 에피소드(루이 말 연출 / 알랭 들롱, 브리지트 바르도 주연). 사디스트적인 기질을 가진 한 오스트리아 장교(알랭 들롱 분)가 타인을 모욕하고 괴롭히려 할 때마다 그와 아주 흡사하게 생긴 신입생이 개입해 그의 행동을 저지하게 되는데, 어느날 카드게임에서 패한 한 아름다운 여성(브리지트 바르도 분)을 능욕하려하자, 예의 신입생이 나타나 그의 속임수를 폭로하며 저지하려 한다. 이에 흥분한 장교는 그를 단도로 살해하고, 자신 역시 불행을 당하게 된다는 내용을 담고 있다. 세번째 에피소드(페데리코 펠리니 연출, 테렌스 스탬프 주연) 술에 취해야 천재성을 발휘하는 영국 배우 토비(테렌스 스탬프 분)는 페라리 한 대를 제공하겠다는 영화제작자의 말에 솔깃해 이태리로 날아온다. 공항에서 우연히 한 소녀의 공을 주워주게 되는데, 기다리던 제작자들을 만나 함께 차를 타고 가면서 다시 공을 주으러 뛰어가는 금발의 소녀를 목격한 토비는 전율에 휩싸인다. 이태리에서의 행사를 마치고 페라리를 받게 된 토비는 그를 괴롭히는 군중을 피해 혼자 시운전을 하게 되고, 무너진 다리 때문에 인부들이 통행을 막고 있는 도로에서 자신의 목을 걸고 도박을 벌인다.
Production Director
Jacques Cournot, a freelance skipper, is hired by Mr Hendrix in Santo Domingo, first of all to advise him regarding the acquisition of a sailing boat. After a thorough inspection of a prospective vessel, the "Dragoon", Cournot reports his positive appraisal to Mr Hendrix and initiates the negotiations with Mrs Osborne, the owner of the craft. Barely a couple of days later, Cournot finds himself in a bind as the police questions him about the exact kind of cruise he was supposed to organize for his principal. For the "Dragoon" is gone; Mr Hendrix has disappeared; Mrs Osborne is not aware of any deal; and the corpses of mysterious individuals, victims of a violent death, are found on the beaches of Santo Domingo.
Production Manager
에릭 앰블러의 원작 소설을 바탕으로 한 영화. 엘리자베스(멜리나 메르쿠리 분)와 그녀의 애인 월터(맥시밀리언 셸 분)는 보석털이 전문가들이다. 이들이 노리는 것은 이스탄불 토프카피 박물관에 있는 에메랄드가 박힌 술탄의 단검. 계획에 동참할 사람들을 하나씩 불러 모으기 시작한다. 그리고 관광객을 등쳐먹고 사는 사기꾼 심슨(피터 유스티노브 분)까지 끌어들인다. 심슨은 이들의 차를 몰고 터키와 그리스의 국경을 통과하다가 차 문짝에 숨겨둔 무기들 때문에 검문에 걸려 테러리스트로 몰린다. 터키 정보국은 심슨을 첩자로 고용해서 엘리자베스와 월터 일당이 어떤 테러계획을 세웠는지 추적에 나선다. 엘리자베스와 월터는 필요한 인력을 모두 모으는 데 성공하고 본격적인 작업준비에 착수한다. 하지만 심슨은 이들이 무슨 짓을 하려는지도 확실히 모르는 상태. 그런데 이들 패거리 중 한 명이 사고로 손을 다치자 심슨은 자의반 타의반으로 이들의 거사에 동참하게 된다. 일만 성공하면 큰돈을 준다는 말에, 심슨은 자신이 터키 정보국의 첩자 노릇을 하고 있다고 고백한다. 터키 정보국이 자신들을 테러리스트로 지목하고 있다는 사실을 알게 된 엘리자베스와 월터는 이를 역이용하기로 하고 완전범죄 계획을 실행에 옮기는데...
Production Manager
Production Manager
In a small town in southern France, on the seafront and not far from Italy, Dr. Valerio is working to heal the poor. His young wife, could no longer stand the place, encouraged him to go and settle in Nice but the doctor does not want to leave before having found a replacement. Valerio was particularly friendly with Sandro, an agricultural worker who maintains the trees belonging to Gorzone, wealthy industrialist and major employer in the city. Sandro, disturbed by the serious illness of his wife, is struggling to fulfill its functions. During an absence of his wife, Dr. Valerio meets Clara, a young Italian, and falls for her. The drama erupts when Gorzone dismisses Sandro ...
Production Manager
Catherine Racan, a young journalist who always puts her career over her love life, is brought in by the police for questioning. They are looking for a doctor who illegally performs abortions and now they are interrogating all of his previous clients.
Producer
In the 1880s, Georges Duroy, back from the Colonies, arrives in Paris with the firm intention of conquering the capital through his power of seduction, his selfishness and cynicism. Entering into journalism through the back door he will soon rise to the top with the support of several women: Madeleine Forestier, the wife of his journalist friend Charles; Clothilde de Marelle, his first mistress; Virginie Walter, the wife of a newspaper owner; Suzanne Walter, her daughter who eventually marries Duroy.
Production Manager
The scene is a tawdry hotel room in Limbo, where several damned souls are gathered. At first, the group fails to comprehend where they are or why they're there. When the horrible truth dawns upon them, they carp and snipe at one another, blaming everyone but themselves for their dismal fate.