William Sadler

William Sadler

출생 : 1950-04-13, Buffalo, New York, USA

약력

​From Wikipedia, the free encyclopedia.   William Thomas Sadler (born April 13, 1950) is an American actor who works in film and television. His television and motion picture roles have included Lewis Burwell "Chesty" Puller in The Pacific, Luther Sloan in Star Trek Deep Space Nine, Sheriff Jim Valenti in Roswell, and—perhaps most notably—the Grim Reaper in Bill & Ted's Bogus Journey, a role for which he was nominated for, and won, the Saturn Award for Best Supporting Actor, and his role as Colonel Stuart alongside Bruce Willis in Die Hard 2.

프로필 사진

William Sadler
William Sadler
William Sadler

참여 작품

She Came From The Woods
Producer
In 1987, a group of counselors accidentally unleash a decades' old evil on the last night of summer camp.
She Came From The Woods
Gilbert McCalister
In 1987, a group of counselors accidentally unleash a decades' old evil on the last night of summer camp.
더 언홀리
Father Hagan
성모 마리아의 성령을 받은것으로 추정되는 청각 장애 소녀. 앨리스(크리켓 브라운)는 병자들을 듣게 하고 말하게 하고 걷게 하고 치료 할 수 있는 능력을 가진 것으로 소문이 나게 되고, 소문이 퍼지고 근처에 사는 이웃 뿐 아니라 먼 곳의 사람들까지 그녀의 기적을 목격하기 위해 몰려 들게 된다. 이 소식을 들은 한 불명예기자(제프리 딘 모건)는 자신의 명예가 회복 되기를 바라며 조사를 위해 작은 뉴 잉글랜드 마을을 방문하게 된다. 끔찍한 사건이 사방에서 발생하자, 그는 이러한 현상이 성모 마리아의 작품인지 또는 훨씬 더 사악한 것인지 의문을 갖기 시작한다.
Alice Fades Away
James
A troubled woman in 1950s New England stumbles upon an isolated farmhouse and is taken in by it's idealistic residents - until a murderous figure from her past arrives.
엑설런트 어드벤쳐 3
Executive Producer
30년 전 끝내주는 음악을 위해 미래와 과거를 오갔지만 아무것도 만들어내지 못한 채 시간만 보내다 어느덧 중년이 된 빌과 테드. 그러던 중 그들과 시간여행을 했던 루퍼스의 딸이 나타나 700년 뒤 미래로 빌과 테드를 데려간다. 그리고 또다시 주어진 일생일대의 미션. 시간과 공간을 뛰어넘어 인류를 하나로 만들 노래를 만들어내지 못하면 80분 뒤 세상은 종말한다는 것. 발등에 불똥이 떨어진 빌과 테드는 미래의 자신들에게 미래의 음악을 찾아 또다시 시간여행을 시작한다.
엑설런트 어드벤쳐 3
Death
30년 전 끝내주는 음악을 위해 미래와 과거를 오갔지만 아무것도 만들어내지 못한 채 시간만 보내다 어느덧 중년이 된 빌과 테드. 그러던 중 그들과 시간여행을 했던 루퍼스의 딸이 나타나 700년 뒤 미래로 빌과 테드를 데려간다. 그리고 또다시 주어진 일생일대의 미션. 시간과 공간을 뛰어넘어 인류를 하나로 만들 노래를 만들어내지 못하면 80분 뒤 세상은 종말한다는 것. 발등에 불똥이 떨어진 빌과 테드는 미래의 자신들에게 미래의 음악을 찾아 또다시 시간여행을 시작한다.
데들리 크러쉬
Sheriff Dusty Hawkins
창작 활동을 위해 한적한 시골 마을을 찾은 여성 화가 '브린'. 그곳에서 유령이 된 사내 '키트'를 만나게 되고, 격정적인 밤들이 이어진다. 하지만 이내 유령의 비밀과 음모가 드러나고, 그녀 역시 위험에 빠지는데… 오늘밤, 뜨거운 몸짓으로 그를 정조준할 것!
그루지
Detective Wilson
복수심을 품은 악령의 저주를 받은 집. 들어오는 자가 누구든 끔찍한 죽음을 맞는다.
브이에프더블유
Walter Reed
옛 전우들이 모여 술을 마시고 대화를 나누는 VFW(해외참전용사) 모임이 있던 밤. 어린 소녀 하나가 훔친 마약을 들고 그 모임에 들이닥친다. 그 뒤를 이어 잔인한 폭력배들이 여자 아이를 추적하면서 그 모임은 소녀와 퇴역군인 모두를 위한 생존 오두막으로 바뀐다. 참전용사들은 마약에 찌든 폭력배들의 끊임없는 공격에 총력전을 펼치기 위해 모을 수 있는 무기를 전부 모아 들이고, 결국 전면전이 뒤따른다.
하이웨이맨
Henry Barrow
미국 최악의 범죄자 커플 보니와 클라이드를 잡기 위해, FBI와 최신 과학수사 기법을 총동원하는 텍사스 주정부. 하지만 실패만 거듭하면서 전직 레인저 두 명(케빈 코스트너와 우디 해럴슨)이 소환된다. 젊은 경찰들의 조롱에도 불구하고, 오로지 본능과 경험에 의존하는 두 사람. 그들의 숨겨진 실화가 공개된다.
Melvin Smarty
Bob
Against the backdrop of Reno, talkback radio, casinos, money, religion, crime, and other perversions, Melvin Smarty is a comedic romp about young love and what it takes to achieve happiness - which given the context of the above, is quite a lot.
뱀파이어와의 동거
Samuel
인류는 조금씩 뱀파이어가 전염성 바이러스에 의한 의학적 상태일 뿐만 아니라, 피를 빨아먹는다는 것은 허구이고, 그들이 우리 사이에 살고 있다는 것을 이해하고 수긍하게 되었다. 여기에서 더 나아가, 인간과 뱀파이어의 관계를 더욱 조화롭게 하고 뱀파이어라는 존재에 대해 안심시키기 위한 대담한 미디어 캠페인을 시작한다. 그런 중요한 임무를 맡고 다큐멘터리 제작자 사무엘, 캐리, 마이크 3명은 흡혈귀 가정에서 일주일을 동안 초대되어 촬영을 시작한다. 일반 가정과 다를 바 없어 보이는 뱀파이어의 집, 너무 환대를 받고 모든 것이 순조롭게 보이지만…시간이 흘러가면서 뱀파이어들의 의심스러운 행동이 시작되고 다큐멘터리 제작자들은 두려움을 느끼기 시작한다. 7일간의 뱀파이어와의 동거, 과연 이 3명의 제작자들은 무사히 촬영을 마칠 수 있을까?
Shoot Me Nicely
Roy Barnes
When photographer Sean Wheeler inadvertently exposes a conservative talk show host's "little" secret, his already complicated life gets unhinged.
The Hollow
Sheriff Beau McKinney
When a U.S. congressman's daughter passing through a small town in Mississippi dies in a mysterious triple homicide, a team of F.B.I. agents descends to investigate, the team's brilliant but jaded lead agent battling demons both past and present, as his beautiful, tough-as-nails partner tries to hold him and the case together. They find a struggling and corrupt sheriff's department, a shadowy and much-feared figure, who seems to be pulling all of the town's strings from his mansion on the edge of town and a local victim with a strange connection to a number of the town's most prominent figures.
더 듀얼
Governor Ross
멕시코와의 전쟁이 끝나고 무법자들이 활개치는 텍사스. 어린 데이빗은 아버지가 결투에서 목숨을 잃은 모습을 목격 하고 22년이 지나 텍사스 레인저가 되어 멕시코인들에 무분별한 살해에 주범으로 지목되는 에이브러햄을 찾아 나서게 되는데 그 에이브러햄은 바로 데이빗에 아버지를 죽인 당사자이기도 하다. 에이브러햄이 법이자 종교인 한 도시에서 만난 두 남자. 서로가 서로에 대해 누군지 잘 알고는 있지만 마지막 복수와 전쟁을 위해 본심을 숨긴 채 끈끈한 긴장감이 감도는 시간을 묵도하며 두 사람은 최후에 결투를 준비하게 된다.
Edge
Big Bill
Missouri, 1865. Josiah Hedges aka "Edge" returns home from the Civil War to discover his closest comrades-in-arms have betrayed him, sparking a bloody reign of vengeance. A mysterious beauty crosses Edge's path, and together they will uncover a dark conspiracy that extends to the highest ranks of American power.
Jesse Stone: Lost in Paradise
Gino Fish
Police Chief Jesse Stone now presides over the quiet, seaside village of Paradise, Massachusetts. When the facts don't add up in a brutal Boston-area murder case, Jesse opens an investigation filled with surprises, unlikely suspects and grave danger. Though it's widely believed the murder was committed by an incarcerated serial killer, Jesse suspects another killer is at large and is hell-bent on bringing him to justice.
로렐
Peter Santucci
미국 뉴저지 최초의 여성 부서장을 꿈꾸는 ‘로렐’은 마약범 소탕에 앞장서는 등 몸을 사리지 않는 열혈 형사로 경찰조직에서 신임을 받고 있는 23년차 베테랑이다. ‘로렐’은 자신을 알아보지 않는 외딴 동네의 배구 클럽에서 ‘스테이시’를 만나게 되고, 두 사람은 운명적으로 서로에게 강한 호감을 느낀다. 서로를 인정하며 연인으로 발전한 ‘로렐’과 ‘스테이시’. 둘은 행복한 시간을 보내지만, ‘로렐’이 시한부 판정을 받으며 그 행복이 조금씩 흔들리기 시작한다. 희망의 끈을 놓지 않고 치료를 이어가지만 혹시 모를 마지막 순간을 위해, ‘로렐’은 자신의 사후 연금 수령인을 ‘스테이시’로 인정해줄 것을 의회에 요청하는데…. 제80회 아카데미 최우수단편다큐멘터리상 수상작 원작! 사랑을 위해 세상에 맞선 그녀의 감동 실화가 펼쳐진다.
Frank the Bastard
Cyrus Gast
A young woman returns to her birthplace after her father's death and unearths distant memories and long-buried secrets that change everything she thought she knew about her family, past and herself.
아바스 포제션스
Bernard
여주인공 에이바는 어느날 "나푤라"라는 악령에게 28일동안 빙의되게 되고 엑소시스트를 통해 힘겹게 악령을 내보내고 일상 생활로 돌아오게 됩니다. ​ 악령에게 빙의된 28일동안 에이바는 범죄를 저지르게 되고 이러한 범죄로 감옥에 갈수 있다고 자신의 변호사에게 듣게됩니다. 그런데, 에이바는 기억이 없습니다. ​ 그녀는 빙의 된 28일동안 1. 기물 파손과 폭행 2. 문란한 남자 관계, 외설적 노출, 남자친구와 결별 3. 친구들의 회피 방을 청소하던 에이바는 의문의 시계와 마룻바닥에 핏자국도 발견하게 됩니다. 피해자들의 고소로 에이바는 각종 혐의로 기소되고 해결책은 감옥에 가거나, 시설에 입소하거나, 빙의자 치료 모임에 참석 중 1개를 선택해야 했고 에이바는 기소항목 말소 조건으로 빙의자 치료 모임에 참석하기로 합니다. 빙의자 치료 모임의 치료과정은 영혼을 담는 그릇이란 목걸이를 이용해 마지막으로 빙의되었던 악령을 불러내는 것이었습니다. 다시 빙의된 상태에서 목걸이를 스스로 제거하면 훈련이 완료되고 아닌 경우는 치료가 계속하게 됩니다. ​ 빙의자 모임에서 만난 헤이즐은 빙의시 악마에 매료되서 다시 빙의되고 싶어하고 에이바는 그녀를 도와주게 되고 헤이즐은 빙의에 성공하게 되자 행복해 합니다. ​ 에이바는 빙의된 당시 자신이 일으킨 사고에 대한 것들을 하나씩 조사하고 용서를 구하기 시작합니다. ​ 그러던 중 자신이 빙의되어 있을때 사건을 일으킨 원인들이 존재하고 이것들을 추적하면 할수록 더 복잡한 일들이 발생하게 되지만 결국 모든 원인을 알게된 에이바는 복수를 다짐하고 실행하게 됩니다.
The Historian
Valerian Hadley
A troubled, young history professor tries to escape his past by taking a job at a new university, where he struggles with an entrenched and equally-troubled department chair, rampant student apathy, and new relationships that complicate and challenge his world-view.
프리덤
Plimpton
과거와 현재, 그리고 미래의 나침반이 되어 줄 위대한 감동 실화! 1856년 흑인 노예인 사무엘은 가족과 함께 농장에서 도망친다. 자유를 향한 흑인 노예는 탈출을 돕는 비밀조직의 도움으로 캐나다로 떠날 계획을 세우지만, 악명 높은 노예사냥꾼 플림튼의 추적은 계속된다. 탈출구 없는 도망자의 삶, 가족조차 지킬 수 없는 위기에 빠진 사무엘은 자신을 노예로 만든 하나님을 원망하던 중 100여년 전 자신의 조상과 관련된 하나의 이야기를 듣게 된다. 한편, 1748년 노예를 가득 실은 배의 선장 존 뉴턴은 미국을 향해 닻을 올린다. 사랑하는 연인의 만류에도 불구하고 노예 운반책을 맡은 그는 배에서 알게 된 한 노예와의 운명적인 만남으로 항해자와 인간으로서의 신념 사이에서 깊은 고뇌에 빠진다. 그러던 어느 날, 갑작스런 폭풍우로 배가 좌초될 위기에 처하게 되고, 그는 그 누구도 상상하지 못했던 놀라운 선택을 감행하게 되는데… 100년의 시간을 넘어 서로 다른 삶을 살았던 두 남자… 자유와 구원으로 하나 된 그들의 놀라운 감동 스토리가 시작된다!
댓 가이 딕 밀러
Himself
Documentary about veteran character actor Dick Miller, whose career in and outside of Hollywood has spanned almost 200 films across six decades, featuring a diverse range of interviews with directors, co-stars, and contemporaries.
마세티 킬즈
Sheriff Doakes
작전을 수행하던 중 애인도 잃고 정부 요원을 살해한 살인범으로 몰려 교수형에 처해질 위기에 놓인 마세티(대니 트레조)는 미국을 위협하는 멕시코 혁명 영웅을 암살해달라는 미국 대통령의 특명을 받고 사면된다. 멕시코를 누비던 그는 혁명 영웅에게 뒷돈을 대는 이가 미국의 무기상 루더 보즈(멜 깁슨)라는 사실을 알게 되고, 최후의 결전을 준비한다. 자본과 기술로 무장한 루더 보즈와, 무기라고는 거대한 칼 한 자루 뿐인 마세티 중 진정한 최후의 생존자가 되는 건 과연 누구일까?
굿바이 버클리
Lee Underwood
단 한 장의 앨범으로 전설이 된 뮤지션 라디오헤드, 콜드플레이, 뮤즈 이전에 그가 있었다 사랑을 노래한 천재 뮤지션의 감동 실화 1991년 무명 뮤지션 제프 버클리는 한 통의 전화를 받고 뉴욕 브루클린으로 떠나는 비행기에 오른다. 60년대 포크송의 아이콘이자 태어나서 딱 두 번밖에 만나본 적이 없는 아버지 팀 버클리 추모 공연의 마지막 무대를 제안 받은 것. 콘서트 스텝 앨리에게 호감을 느낀 제프는 그녀와 함께 아버지의 흔적을 돌아보며 처음으로 아버지와 음악을 정면으로 마주할 용기를 얻는다. 하지만 아버지의 노래를 들을수록 그에 대한 그리움과 원망의 감정이 섞이며 혼란스러워지는데…
Onion News Empire
Ed Musgrove
The journalists at the Onion News Network will do anything to stay at the top of their game. And if they can't find a great story, they'll create one.
아이언맨 3
President Matthew Ellis
어벤저스의 일원으로 활약한 뉴욕 사건 이후, 트라우마로 인해 영웅으로서의 삶에 회의를 느끼는 토니 스타크. 그가 혼란을 겪는 사이 최악의 테러리스트 만다린을 내세운 익스트리미스 집단 AIM이 스타크 저택에 공격을 퍼붓는다. 이 공격으로 그에게 남은 건 망가진 수트 한 벌 뿐. 모든 것을 잃어버린 그는 다시 테러의 위험으로부터 세계와 사랑하는 여인을 지켜내야 하는 동시에 머릿속을 떠나지 않던 한가지 물음의 해답도 찾아야만 한다. 과연 그가 아이언맨인가? 수트가 아이언맨인가?
언유주얼 서스펙트
Sheriff Dixon
한적한 미들랜드의 시골 마을에서 은행강도 사건이 일어난다. 용의자로 잡힌 흑인은 자신을 '프리먼 핀치'라고 소개하며 결백을 주장하지만, 백인밖에 살지 않는 마을에 흑인 용의자는 요주의 대상이다. 프리먼 핀치의 본명은 '아서 그리어'로, 사회 심리학 박사이다. 그는 친구인 웨슬리와 짝을 이루어 사회심리 실험이라는 이름으로 한적한 백인 마을을 돌아다니며 은행을 턴 후, 한 사람은 경찰서에 잡혀 백인 경찰의 행동양식을 녹화, 감시하고 나머지 한 사람은 몇 시간 후 돈을 돌려주러 온다는 패턴을 반복하고 있었다. 그러나 이들의 목적은 사실 은행에서 강탈한 돈을 세탁하여 본인에게 돌리는 것. 하지만 부패에 가득한 미들랜드의 경찰들은 이 돈을 자신들이 차지하려는 계획을 세우고, 이 흑인들을 곤경에 빠트리며 강도단으로 몰기 시작한다. 이 위기에 처한 상황에서 웨슬리는 끔찍한 사고를 당하게 되는데..
리들
Western Man / Jack Abel
몸이 아픈 남동생 네이선을 살뜰히 챙기는 홀리. 평소와 같이 등하교하던 어느 날, 학교의 문제아들이 네이선을 데리고 놀다가 한눈을 판 사이에 그가 실종되고야 만다. 3년 후, 대학생이 된 홀리는 잠시 고향으로 돌아와 직판장에서 일을 돕던 중, 동생의 운동화를 신고 있는 남자를 발견한다! 홀리는 그 남자가 의문의 마을, 리들에서 왔다는 것을 알게 되고 따라가는데… 갑작스런 동생의 실종, 그리고 마을주민들이 간직했던 잔혹한 비밀! 과연 진실을 마주한 순간, 감당할 수 있겠는가?
Jesse Stone: Benefit of the Doubt
Gino Fish
Jesse finds himself struggling to get his job back as the Paradise police chief, and he is forced to rely on his cop intuition to sort through a maze of misleading clues and hidden meanings as he attempts to solve a shocking and horrifying mob-related double homicide.
Future Weather
Ed
Abandoned by her dreamer single mom, a teenage loner becomes obsessed with ecological disaster, forcing her and her grandmother, a functioning alcoholic, to rethink their futures.
See Girl Run
Marty
What happens when a 30-something woman allows life's "what ifs" to overwhelm her appreciation for what life actually is. Disregarding her current obligations, she digs into her romantic past in hopes of invigorating her present.
빙 플린
Ray
어머니는 죽고 아버지는 오래 전에 집을 나간 주인공은 현재 변변한 직업없이 혼자 살고 있다. 취미로는 글쓰기인데 이건 잘 되지가 않고, 자신의 아버지 또한 자신이 위대한 작가라는 착각에 빠져 살고 있는 사람인데, 어느날 둘은 아주 묘한 장소에서 묘한 관계와 묘한 상황 속에서 만나게 된다. 출처: http://noproblemmylife.tistory.com/750 [영화가좋다]
맨 온 렛지
Valet
모든 것이 동시에 터진다! 전직 경찰 닉 캐서디 (샘 워싱턴)는 억울한 죄로 누명을 쓰고 절박한 상황에 처한다. 그는 자신의 명예와 무죄를 입증하고자 뉴욕 맨하탄의 한 고층 빌딩의 난간에 선다. 자살을 하려는 상황으로 본 경찰은 네고시에이터를 급히 투입하고 이 광경은 생방송으로 미국 전역에 방영되며 빌딩은 취재진과 인파로 휩싸이게 된다. 하지만 이것은 모두 닉이 꾸민 계획의 일부! 같은 시각 그의 결백을 입증하기 위한 작전들이 차례대로 시작되고 동시다발의 상황에 작전을 이끌어가야 하는 닉에게는 시간이 부족하기만 하다. 설상가상 네고시에이터의 의견을 무시한 SWAT 팀까지 움직이며 그를 긴급 체포하려 하는데...
Nothing Sacred
Chambers
A pair of twins named Blue and Delilah, separated at birth, meet for the first time at their mother's death bed. Their mother tells the twins that it is their fate to fulfill a secret prophecy. The prophecy foretold long ago that they would avenge her death by killing the dark sorcerer Chambers. The only problem is that Chambers is their father - and in a month from now, he'll have the last gruesome ingredient he needs to become immortal. As time runs down, the twins chase Chambers across the world from the corpse-filled catacombs of Paris to the most sacred rituals of the Muskogee Indians in Oklahoma. Along the way, they have to do battle with Chambers' vast army of followers, bringing them face to face with the Mayor of Paris, the Greek god Hermes, a street magician whose frightening tricks are real, and an immortal king with a castle hidden high in the mountains of Belgium.
레스티투션
George Youngstown
A true crime writer investigating a small town murder spree uncovers the devastating truth that changes the town forever.
Jesse Stone: Innocents Lost
Gino Fish
Jesse investigates the suspicious death of a young friend while the police force deals with the arrogant new police chief who is the son-in-law of a town councilman.
Jesse Stone: No Remorse
Gino Fish
Police Chief Jesse Stone, who was suspended by the Paradise, Mass. Town Council, begins moonlighting for his friend, State Homicide Commander Healy, by investigating a series of murders in Boston, leaving Rose and Suitcase to handle a crime spree in Paradise on their own. Jesse pours his energy into his work in an effort to push away his twin demons: booze and women. When his investigation leads to notorious mob boss Gino Fish, Jesse's pursuit becomes hazardous.
Silent But Deadly
John Capper
Thomas Capper is an unconventional and mysterious serial killer who takes aim at a Hollywood film set, by unleashing his own brand of retribution on the cast and crew.
Beyond All Boundaries
Lt. Colonel Lewis B. 'Chesty' Puller
A visual, 4-D experience of the battles of World War II featuring stories, archival footage and advanced special effects.
Last Day of Summer
Mr. Crolick
This unpredictable story follows an agitated fast-food employee, Joe, who's reached his breaking point from being harassed and tormented by his boss...
Shadowheart
Thomas Conners
James Conners comes home to the town of Legend, New Mexico in 1865 to avenge his fathers death against the ruthless Will Tunney. Along the way he re-captures his long lost love Mary Cooper. With the chance to take Will Tunney he must choose revenge or redemption.
힐스 런 레드
Wilson Wyler Concannon
극도로 잔인하다는 이유로 개봉하자마자 상영이 중지되고 필름조차 전해지지 않는 영화를 찾던 중인 영화학도 타일러는 우연히 그 영화의 감독의 딸 알렉사를 찾아낸다. 알렉사의 도움으로 타일러와 친구들은 감독의 집이 있었던 숲으로 들어가게 되는데...
Jesse Stone: Thin Ice
Gino Fish
Jesse Stone and Captain Healy are shot during an unauthorized stake-out in Boston. Meanwhile, a cryptic letter sent from Paradise leads the mother of a kidnapped child to Stone. Though her son was declared dead, she hopes he will reopen the case.
이글 아이
Jerry's Dad
평범한 청년 제리(샤이아 라보프)의 통장에 의문의 75만불이 입금된다. 집에는 각종 무기와 자신의 이름으로 된 여러 개의 여권들이 배달되어있다. 그리고 걸려온 전화의 차가운 목소리는 "30초 후, FBI가 닥칠 테니, 도망갈 것"을 명령한다. 자신도 모르는 사이, 테러리스트로 몰리게 된 제리는 FBI의 추격전에서, 아들의 목숨을 담보로 전화 지시에 따르고 있는, 같은 처지의 레이첼(미셀 모나한)을 만나게 되고이 두 사람은 거대한 사건 속으로 빠져들게 된다. 핸드폰, 현금지급기, 거리의 CCTV, 교통안내 LED사인보드, 신호등 등 그들 주변의 전자장치와 시스템이 그들의 행동을 조종한다. 그들은 선택되었고, 살기 위해선 복종해야 한다. 과연 그것의 정체는 무엇인가? 왜 그들은 선택되었는가?
When Darkness Came: The Making of 'The Mist'
Thanks
Behind the scenes documentary on the making of the film.
When Darkness Came: The Making of 'The Mist'
Himself
Behind the scenes documentary on the making of the film.
미스트
Jim
마켓에서 물건을 고르는 도중 동네 노인이 피를 흘리면서 “안개 속에 무언가가 있다!!” 뛰쳐 들어왔다. 마트 밖은 이미 아무것도 보이지 않는 정체 불명의 안개로 뒤덮혔고, 정체불명 거대한 괴생물체의 공격을 받는다. 마트 안에는 주민들과 데이빗, 그의 아들 빌리가 고립되었고, 지금 밖으로 나간다면 모두 죽는다는 미친 예언자가 그곳을 더욱 절망스럽게 만든다. 몇 시간 뒤 그들은 믿을 수 없는 괴물들의 등장으로 목숨의 위협을 받고, 살기 위해 살아 남기 위해 싸우기로 결심한다.
어거스트 러쉬
Thomas Novacek
매력적인 밴드 싱어이자 기타리스트인 루이스와 촉망 받는 첼리스트인 라일라는 우연히 파티에서 만나 첫 눈에 서로에게 빠져들고, 그 날 밤을 함께 보내게 된다. 하지만 라일라의 아버지에 의해 둘은 헤어지게 되고, 얼마 후 라일라는 임신 사실을 알게 된다. 우여곡절 끝에 그녀는 아기를 출산하지만 아버지는 그녀에게 아이를 유산하였다는 거짓말을 한다. 11년 후, 마법 같은 재능을 타고난 특별한 아이 루이스와 라일라의 아들 어거스트는 놀라운 음악적 재능을 가진 특별한 아이로 자란다. 부모만이 자신의 음악을 알아볼 수 있을 거라는 믿음으로 혼자 뉴욕으로 향한 어거스트는 우연히 낯선 남자 위저드를 만나게 되고, 위저드로 인해 길거리에서 자신만의 천재적인 연주를 펼쳐보이기 시작한다.
A New Wave
Roger Dewitt
A frustrated artist is convinced by his eccentric roommate to rob a bank. Having planned the crime by watching bank-robber films, the amateur heist is doomed from the beginning.
Jesse Stone: Sea Change
Gino Fish
Police Chief Jesse Stone's relationship with his ex-wife worsens, and he fears he's relapsing into alcoholism. To get his mind off his problems, Jesse begins working on the unsolved murder of a bank teller shot during a robbery. Also, his investigation of an alleged rape draws him into conflict with the town council — which hopes to preserve Paradise's reputation as an ideal seaside resort.
Jimmy and Judy
Uncle Rodney
Two misunderstood suburban kids challenge society and run from the police while documenting all of their deeds with a digital camera.
Premium
Cole Carter
Reginald "Cool" Coolidge is a struggling actor, fed up with taking stereotypical African American roles and waiting for his big break in a legitimate production. Until this time comes, he works at his mother's boyfriend's gas station to repay him for covering his college tuition. One day at the station, his ex-fiancé - and one true love - reappears at the pumps after 3 years of silence. Cool discovers that it is 36 hours until her wedding to a local lawyer. As Cool embarks on last-ditch attempts to win her back, he takes on the biggest "role" of his life while also learning the secret to mastering his craft.
The Good Student
Phil Palmer
When Ally, a popular teen and local celebrity goes missing, her small suburban town erupts in panic.
디바우어
Ivan Reisz
제이크는 심한 악몽을 가끔 경험하는 것을 제외하곤 너무도 평범한 대학생이다. 21살이 되는 생일날 절친한 친구인 콘래드, 다코타와 ˝패스웨이˝란 컴퓨터 게임을 하게 된다. 자신의 전화번호를 입력하면 과거는 물론 미래까지 알려주고 방향을 알려주는 신기한 전화가 걸려온다는 이상한 게임. 세 친구는 게임에 참여하고 스스로의 고민을 덜어주는 전화를 받게 된다. 하지만 전화를 받은 콘래드와 다코타는 죽이고 싶도록 미웠던 사람들을 죽이고 자신도 처참하게 자살한다. 도움을 주던 보안관마저 사고로 죽자 제이크는 ˝패스웨이˝의 비밀을 파헤치기 시작하고 자신의 끔찍한 출생의 비밀을 알게 되는데...
Purple Heart
Colonel Allen
PURPLE HEART tells of a clean-up effort after a covert mission gone wrong. It is the story of Colonel Allen, the leader of a new, elite military unit designed for covert operations. His first mission: assassinate Saddam Hussein prior to the beginning of the 2003 Iraq War. Sgt. Oscar Padilla is the sniper chosen for the mission targeting Hussein. Unfortunately the mission is compromised; Padilla is captured and tortured by the Iraqis.
Confess
Senator Lampert
A young ex-hacker, disgruntled with his life, lashes back at those deemed responsible, uploading unfavorable video footage of them on the internet.
킨제이 보고서
Kenneth Braun
선생님이자 주일학교 목사였던 보수적인 아버지 밑에서 자란 킨제이. 엄격한 신앙심을 가진 그의 아버지는 킨제이가 공대에 진학해 기술자가 되길 바랬지만, 그는 아버지의 반대를 무릅쓰고 어릴 때부터 키워왔던 꿈을 이루기 위해 생물학과에 진학한다. 킨제이는 하버드 대학을 졸업하고 인디애나 대학에서 생물학 교수로 재직하던 중 그의 제자이자 재치 있고 아름다운 여성 맥밀란을 만나 결혼한다. 킨제이는 현실적인 성교육을 바라는 학생들의 요구에 따라 '결혼강좌'라는 강의를 맡게 된다. 하지만 '섹스'와 관련된 학생들의 궁금증을 해결해줄 만한 학술적인 자료가 전혀 없다는 것을 알게 된 그는 유례없는 섹스 리서치에 돌입한다. 그리고 킨제이의 열정적인 노력에 의해 현대인의 비밀스러운 성생활에 대한 놀라운 사실들이 밝혀진다. 킨제이의 보고서가 발표되는 동시에 전세계는 엄청난 충격과 혼란에 빠져들었다. 미국 사회는 파격적이고도 진보적인 그의 보고서의 내용을 받아들이기에는 성(性)에 관한 편견과 무지로 가득했고, 킨제이의 연구는 예상치 못한 격렬한 논쟁에 휩싸이게 된다. 결국 그를 후원하던 록펠러 재단은 사람들의 여론을 의식해 연구비 지원을 중단하고 만다. 킨제이는 사람들의 비난과 질시로 곤란한 상황들에 처하게 되고 그 충격과 분노로 점차 심리적, 육체적 고통에 시달리게 되는데......
배틀 오브 쉐이커 하이츠
Abe
켈리 언스와일러는 2차 세계대전 때의 전투를 재연하는 데 무지무지하게 열정적인 기발한 17세 아이다. 그러나 그와 닮은 구석은 아무 데도 없지만 열정은 함께 나누는 바트 보울런드를 만난 후, 켈리는 실생활에서 자신의 전장 지식을 활용하는 것을 끝내 버리게 되는데...
Another Life
Man
Within the walls of a desolate cabin, a man and a woman discover that thin line between love and hatred. Is this the last throes of a romance gone wrong? Or is it an illusory dance with fate?
Skippy
Ringo
A half-wit falls in love with a beautiful movie star.
Walking the Mile: The Making of The Green Mile
Himself - 'Klaus Detterick'
Frank Darabont explains how this new project was introduced thru a phone call from Stephen King as "another prison tale" if he was interested to make it, the answer was not, King expose his concept idea in few words, however Frank asking to Stephen send the script to him firstly, when the first tale was finished and sent to Darabont, after reading such odd story, asking for more, so King replied "You must wait as anybody else", receiving later all other tales Frank wrote a screenplay on 8 weeks, so come up "the Green Mile"
Witness Protection
Sharp
Would you be willing to walk away from everyone and everything you've ever known in exchange for your safety? This is the question facing career criminal Bobby "Bats" Batton (Tom Sizemore); on the outs with the mob and facing prosecution for a number of serious crimes, Batton is offered a deal by the FBI in which he will be given immunity in exchange for testifying against his former partners. However, Batton will have to join the Federal Witness Protection Program, which means that he, his wife, and his children will never again see their friends and family.
그린 마일
Klaus Detterick
미국 루이지애나의 콜드 마운틴 교도소. 폴은 사형수 감방의 간수장으로 일하고 있다. 그의 일은 사형수들을 감독하고, 그린 마일이라 불리는 초록색 복도를 거쳐 그들을 사형 집행장까지 안내하는 것. 폴은 그들이 죽음을 맞이하는 순간까지 평화롭게 지낼 수 있도록 최선을 다한다. 어느 날 존 커피라는 사형수가 이송되어 온다. 그는 쌍둥이 여자아이를 살해한 흉악범. 하지만 순진한 눈망울에 겁을 잔뜩 집어먹은 그의 모습에 폴은 당혹감을 느낀다. 게다가 그는 초자연적 능력으로 폴의 지병을 깨끗하게 치료해주기까지 한다. 존을 전기 의자로 데려가야 할 날이 다가오면서 폴은 그가 무죄라는 확신을 갖게 되는데...
스텔스 2000
Adm. Frank Petersen
전투기 조종사인 미첼(코스타스 맨딜러 분)과 터너(아이스 티 분)는 군 동료이자 라이벌이다. 1986년 니카라과에서 미첼과 함께 작전을 수행하던 중 터너는 자신의 죽음을 위장해 비행기를 격추당하게 한다. 그로부터 세월이 흘러, 미첼은 스텔스기 조종사 과정을 마치고 대령이 되었지만, 그 동안 남편을 염려했던 아내 에린의 요구를 받아들여 보직 변경을 신청한다. 하지만 미 핵잠수함 노먼디 호가 실종되고, 필리핀에서 스텔스기를 탈취 당했을 뿐 아니라, 공격 위성 타나토스가 니카라과의 무기상인 메넨데즈의 수중에 들어가는 등 상황이 어려워지자 정부의 비밀 작전에 참가하기로 결정한다.
Reach the Rock
Quinn
A small town troublemaker, directionless and alienated, ends up spending a night in a jail cell, where he and the police chief engage in a battle of wills and wit.
크레들 베이
Newberry
형의 자살 이후 스티브 클락은 부모님들과 함께 아름답고 작은 마을, 크레들 베이로 이사 온다. 이상하리 만큼 모범생이 많은 크레들 베이. 이 마을엔 음주 운전사고도 없고, 약물 남용이나 자살도 없다. 이 곳의 고등학교에는 '푸른 리본'이라는 도덕적으로나 학구적으로 우수한 학생들만으로 구성된 모임이 있다. 하지만, 이들의 완벽함엔 어딘가 부자연스러운 점들이 있었다. 예전의 이 그룹의 멤버들은 모두 문제아들로 낙인찍혀 있던 학생들로 하루아침에 모범생으로 돌변해 버린 것이다.스티브는 동료 친구들의 부자연스러운 행동들을 의심하는 가빈, 레이첼과 함께 푸른 리본의 숨겨진 진실을 파헤치려 한다. 그들은 결국 학교 정신과 의사인 칼디콧 박사가 'Stepford-Like'이라는 외과적 수술로 10대들의 거친 습관들과 반항적인 행동을 고치기 위해, 학생들을 마인드 컨트롤하고 있음을 알아낸다. 급기야 가빈도 이 수술을 받게 되고 스티브마저 위험에 처하게 되는데.
Ambushed
Jim Natter
Jim Natter, the leader of a violent Kuk Klux Klan lodge, is shot dead. His teenage son Eric Natter is found nearby, and taken into police custody for his protection pending the investigation. While four cops drive him to a safe-house, they are ambushed. Three of them shot dead, including Deputy Lawrence, and his black partner Jerry Robinson is accused of the murders.
로켓 맨
Wild Bill Overbeck
화성 탐사선 패스파인더의 성공에 힘입은 나사(NASA)는 화성으로 유인탐사선을 보내려 한다. 그러나 사고로 인해 우주비행사 선발에 문제가 생기고 결국 우주선의 항법 컴퓨터를 다룰 줄 아는 단 두 사람, 고든 피콕(Gordon A. Peacock: 블레이크 보이드 분)과 프레드 랜돌(Fred Z. Randall: 하랜드 윌리암스 분)이 후보에 오른다. 하지만 두사람은 우주비행사가 될 수 없는 치명적인 결점이 있었으니, 고든은 심한 멀미로 한번도 비행을 해 본 적이 없으며 프레드는 우주선 운항장치를 설계할 정도로 명석하긴 하지만 어떤 돌발 행동을 할 지 알 수 없는 사람. 그렇지만 별다른 대안이 없는 나사의 비행책임자 폴 윅(Paul Wick: 제프리 디문 분)은 두 사람을 포함한 우주 비행사 명단을 발표한다. 그때부터 고든과 프레드는 파일럿이 되기 위한 여러가지 테스트를 받는다. 드디어 우주 탐사가 시작되는 날. 선장 와일드 빌 오버벡(Captain Overbeck: 윌리암 샌들러 분), 차가운 미녀 줄리 포드(Julie Ford: 제시카 런디 분), 우주 침팬지 율리시스가 한 팀이다. 모두 프레드를 못미더워하지만 베테랑 우주비행사 버드만은 그를 믿어준다. 순조롭지 못한 출발에도 불구하고 우주선이 무사히 궤도에 오르고 드디어 도착한 화성에는 더욱 황당한 일들이 그들을 기다리고 있는데...
솔로
Colonel Frank Madden / Improved Solo
20억 달러의 국방 예산이 투입된 사이보그 인간 병기 솔로(Solo: 마리오 반 피블스 분)는 사고할 수 있도록 설계되어 로봇임에도 이성을 갖고 스스로 삶의 가치를 깨닫기 시작한다. 미국의 우방국에서 혼란을 야기하려는 반국의 책동을 분쇄하기 위하여 투입된 솔로는 민간인이 다칠 수 있는 상황이 되자 반군분쇄작전을 취소한다. 본부가 발칵 뒤집힌 것은 물론이다. 클라이드 장군(General Clyde Haynes: 베리 코빈 분)은 솔로를 만든 과학자인 빌 박사(Bill Stewart: 에드리언 브로디 분)에게 솔로의 재프로그램을 명령하지만 솔로는 기지를 탈출하여 반군 주둔지로 침투한다. 이곳에서 솔로는 마을 주민을 괴롭히던 반군을 격퇴한다. 마을 사람들과 솔로는 점점 결속이 두터워진다. 솔로 프로젝트의 책임자인 클라이드 장군은 매든 대령과 휘하의 특공대를 급파하여 솔로를 체포하려 하지만 솔로의 막강한 능력을 당해낼 제간이 없다. 이때 더욱 발전된 두 번째 사이보그인 매인 II가 투입되는데.
크리프트 스토리: 뱀파이어와의 정사
Mummy
음산하고 오래된 교외의 묘지에서 흡혈귀 릴리스가 부활한다. 살아있는 사람들의 신선한 심장을 먹으며 젊음을 유지하는 릴리스는 마을 외곽에 색다른 매춘 굴을 만들어 놓고 젊은 남자들을 유인한다. 바람둥이 캐일은 새로운 매춘 굴이 있다는 이야기를 듣고, 친구와 함께 그곳을 찾는다. 평범한 장의사 내부에 위치한 비밀통로를 통해 유곽으로 들어간 그들은 아름다운 여인들과 황홀한 순간을 맛본다. 하지만 그것도 잠시, 이들은 곧 릴리스에게 심장을 뺏기고 만다. 한편, 캐일의 누나 캐서린은 동생의 실종에 의문을 갖고, 사립탐정인 레이프와 함께 동생을 찾아 나선다. 조사 끝에 장의사 내에 숨겨진 은밀한 매춘 굴의 정체를 알아낸 레이프는 손님으로 가장해 들어갔다가, 그 곳에서 최근에 실종된 사람들의 시체를 발견한다. 다음날 레이프는 경찰과 함께 현장을 방문하지만 단서가 될만한 흔적은 아무 것도 없고 릴리스에게서도 별다른 혐의점을 찾지 못한다. 한편 동생 캐일로부터 어려움에 처해 있으니 도와달라는 전화를 받은 캐서린은 레이프와 함께 약속장소로 나간다. 하지만 뱀파이어로 변한 캐일은 다른 뱀파이어들과 함께 공격하기 시작한다. 가까스로 레이프는 이들을 따돌리지만 캐서린은 잡히고 만다. 뱀파이어들에게는 총도 별 소용이 없다는 것을 알아낸 레이프는 성수를 채운 물총으로 무장하고 릴리스의 본거지로 들어간다. 그리고 닥치는 대로 흡혈귀들을 향해 성수 물총을 쏘아댄다. 그런데 성수를 맞은 모든 흡혈귀들은 하나같이 녹아 없어지지만 우두머리인 리릴스는 갖은 재주를 부리며 오히려 레이프와 캐서린을 위협하는데...
The Omen
Dr. Linus
크리프트 스토리: 데몬 나이트
Frank Brayker
그 옛날 악으로부터 세상을 지키기 위해 세상 곳곳으로 흩어진 예수 그리스도의 피가 담긴 7개의 특별한 열쇠들이 있었다. 이 열쇠가 악의 손에 넘어가는 날에는 온 세상에 혼란에 빠지게 된다. 그 열쇠들 중 마지막 열쇠를 가진 브레이커는 악마 콜렉터의 눈을 피해 외딴 곳의 작은 여관으로 숨어들게 되고, 그곳에서 열쇠를 지키기 위한 최후의 혈투가 시작되는데...
쇼생크 탈출
Heywood
촉망받는 은행 간부 앤디 듀프레인은 아내와 그녀의 정부를 살해했다는 누명을 쓴다. 주변의 증언과 살해 현장의 그럴듯한 증거들로 그는 종신형을 선고받고 악질범들만 수용한다는 지옥같은 교도소 쇼생크로 향한다. 인간 말종 쓰레기들만 모인 그곳에서 그는 이루 말할 수 없는 억압과 짐승보다 못한 취급을 당한다. 그러던 어느 날, 간수의 세금을 면제받게 해 준 덕분에 그는 일약 교도소의 비공식 회계사로 일하게 된다. 그 와중에 교도소 소장은 죄수들을 이리저리 부리면서 검은 돈을 긁어 모으고 앤디는 이 돈을 세탁하여 불려주면서 그의 돈을 관리하는데...
로드레이서
Sarge
주인공 듀드는 록큰롤을 좋아하는 청년으로 마을 경찰들이 요주의 인물로 꼽는 문제아이다. 마을의 불량배 중 듀드를 미워하는 테드는 사사건건 대립한다. 둘의 싸움은 듀드가 버린 담배 꽁초로 인해 테드의 여자친구의 머리에 불이 붙으면서 시작된다. 이후, 테디 일당은 계속해서 듀드에게 시비를 걸지만 듀드는 신경을 쓰지 않는다. 듀드의 여자친구 다나와 친구 닉서는 듀드가 화를 내지 않도록 도와준다. 그는 유치한 불량배들을 상대해야하고 아무도 자신을 알아주지않는 비관적인 현실에서 록큰롤로 스트레스를 해소해나간다. 그러나 그토록 원하던 록큰롤 그룹에 입단을 눈앞에 두고 그 그룹의 비리를 알게된 듀드는 그들을 구타하고 연주회장을 난장판으로 만드는데...
Bermuda Grace
Jack Reed: Badge of Honor
David Anatole
When a young mother is murdered, Chicago police sergeant Jack Reed sets out to find her killer. But the secret world of undercover operations rears its ugly head.
프릭스 대모험
Dick Brian
리키 쿠간은 잘 나가는 배우로 남자들에게는 선망을, 여자들에게는 사랑을 받고 있다. 그런 어느날 EES라는 거대한 그룹의 사장이 리키에게 농약 선전 모델료로 5백만 달러를 제시한다. 리키는 농약이 유해하다는 소문은 거짓이라는 사장의 말을 믿고 친구 어니와 함께 남미에 있는 산타플랜 농약 선전을 위해 떠난다. 그곳에서 변장한 리키는 우연히 아름다운 줄리를 만나지만 그녀는 농약을 반대하는 환경운동가이다.
트레스패스
Don
소방관 번스와 돈은 어느날 화재 진압 현장에서 지도 하나를 발견한다. 그것은 50년전 도난당한 황금 매장지를 알려주는 보물지도다. 황금에 욕심이 난 번스와 돈은 동부 세인트 루이스로 떠난다. 그러나 그들이 도시 변두리에 위치한 폐허가 다 된 공장 건물로 들어서는 순간 그들의 환상은 악몽으로 돌변한다. 그 건물은 암흑가 갱단의 본거지로 갱들은 자신들의 범죄 사실이 폭로될 것을 우려해 이 두 사람을 제거하려 한다. 죽음의 위기에 처한 두 사람은 탈출을 시도하지만 외부로의 출구는 모두 차단된 상태이고, 갱단의 추격은 바짝 좁혀드는데.
Two-Fisted Tales
Mr. Rush (Presenter)
The foul-mouthed, wheelchair-bound Mr. Rush introduces three adventure tales inspired by the EC Comics of the 1950s: "Showdown," "King of the Road," and "Yellow." This star-studded telefilm was an attempt to launch a second anthology series in the mold of "Tales from the Crypt." When the film failed to generate sufficient interest, the three tales were re-edited and shown as "Crypt" episodes.
러쉬
Monroe
마약 중독자로 위장 침투한 형사가 신참 여형사를 파트너로 맞이하면서 전개되는 이야기를 다루고 있다. 실력있는 제작자 릴리 피니 자뉴크의 감독 데뷔작으로 에릭 클립톤이 부른 주제곡 `Tears in Heaven`이 크게 히트했다.
엑설런트 어드벤쳐 2
Grim Reaper
서기 2691년, 악당 노몰로스는 장차 인류의 미래를 구하게 될 빌과 테드를 처치하기 위해 가짜 빌과 테드 로보트를 만들어 1991년으로 보낸다. 한편, 1991년의 진짜 빌과 테드는 상금 2만천달러를 얻기 위해 배틀 오브 어밴드 콘테스트에 참가할 준비를 하고 있다. 드디어 가짜 빌과 테드 로보트가 캘리포니아에 도착, 빌과 테드의 생활을 모두 망쳐놓고 죽음으로 몰아넣는다. 저승에 떨어진 빌과 테드는 지옥을 구경하다가, 저승사자 그림 리케르와 리페르와의 내기에서 이겨 우주 최고의 과학자와 함께 돌아와 착한 로버트를 만든다. 그리고 콘테스트 장소에서 가짜들과 미래에서 날아온 노몰로스를 상대로 싸워 승리하는데...
Tagget
Yuri Chelenkoff
A disabled Vietnam veteran investigates an attempt on his life.
The Last to Go
Treat
Tyne Daly plays a woman who sees the dreams of her youth change over a 22-year period as, first, her surgeon husband leaves her for another relationship, and then, her children, on reaching adulthood, go their separate ways. Adapted from the 1988 novel by Rand Richards Cooper.
정오의 열정
Frank Sutton
미국 텍사스의 한 마을. 중고차 세일즈맨인 해리 매독스는 이곳을 자신의 새로운 정착지로 삼는다. 그는 누가 보아도 잘생긴 외모의 소유자로 이 지역 여자들의 가슴을 설레게 한다. 해리는 회계부서의 청순한 여인 글로리아에게 마음이 끌리지만, 자신에게 접근해오는 사장의 젊은 부인 돌리와 육체적인 관계를 맺기 시작한 후였다. 자신의 벌이에도 만족을 느끼지 못하고 글로리아와 돌리 부인 사이에서도 갈등을 하던 해리는 결국 사고를 치고 만다. 마을 중심부의 건물에 불을 지르고 마을 사람들의 관심을 돌려놓은 뒤 은행을 턴 것이다. 아무도 모르게 완전범죄를 수행했다고 믿는 해리. 하지만 보안관은 새로운 이주자인 그를 의심하고 의혹을 품는다.
The Face of Fear
Anthony Prine
Graham Harris was once one of the world's foremost mountain climbers, until a fall five years earlier left him with a lame leg, a fear of heights...and a frightening psychic ability in which he can see murders as they are happening.
다이 하드 2
Stuart
존 맥클레인(브루스 윌리스)은 LA에서 날아오는 아내 홀리를 마중하기 위해 공항으로 나간다. 그러나 테러리스트들이 공항을 점거하고, 마약의 대부 에스페란자 장군을 압송해 오는 비행기를 착륙시킨 후 점보기를 준비해 놓을 것을 요구한다. 홀리가 탄 비행기는 착륙하지 못하고 공항을 선회하나 연료가 떨어져 간다. 맥클레인과 특수부대원들은 테러리스트들의 본부인 교회를 습격하나 테러리스트들은 비행기에 오른다. 그러나 맥클레인은 테러리스트들의 총알이 공포탄이었음을 알고 특수 부대와 테러리스트들이 한 통속임을 알아내는데...
복수무정
Senator Vernon Trent
1983년 LA. 어느 고위 정치인의 부패와 살인 음모를 알아낸 로스앤젤레스의 형사 메이슨 스톰(Mason Storm: 스티븐 시걸 분)은 그 정치가와 악당, 그리고 부패 경찰의 표적이 된다. 그들의 기습을 받은 스톰은 외부에는 죽은 것으로 알려진 채 무의식 상태로 7년을 보낸다. 그가 다시 의식을 돌린 순간, 그는 곁에 아름다운 간호원 앤디 스튜워트(Andy Stewart: 켈리 르브룩 분)가 있는 걸 보게 된다. 무의식 환자 병실의 담당 간호원인 스튜워트는 그동안 의식 불명의 스톰이 누군지도 모른 채 간호를 하면서 가까워졌던 것이다. 스톰이 깨어났다는 것을 안 악당들의 기습에서 간신히 병원에서 빠져 나온 스톰은 스튜워트의 도움으로 건강을 회복하며 복수의 칼을 간다. 그러나 악당들은 집요하게 그를 해치우려 덤벼온다. 하지만 아내와 아들의 복수를 다짐한 그의 앞길을 아무 것도 막을 수는 없었다.
케이 나인
Salesman Don
돈키혼테처럼 밀어붙이고 지길 싫어하는 둘리 형사가 거물급 마약 거래상 라이만의 뒤를 끈질기게 캔다. 마약을 색출해 내기 위해 제리라는 경찰견 한마리를 얻는데 제리 또한 지기 싫어하는 성격에다 지능이 뛰어나고 고집이 세다. 파트너가 된 제리와 둘리는 만나자마자 주도권을 놓고 팽팽히 대결한다. 라이만은 둘리 형사가 사건에서 손을 떼게 하기 위해 둘리의 애인 트레이시를 납치해 둘리를 협박한다. 결국 트레이시를 구해내나 제리가 총상을 입는다. 총상을 입은 제리를 안고 병원으로 가 제리를 구한다.
Unconquered
Coach Dickey
In 1962 in Montgomery, Alabama, State Attorney Richmond Flowers, Sr. is one of few willing to fight racial injustices even if it costs him his family's peace.
X 전략
Dr. Carroll (as Bill Sadler)
위스콘신 심리연구소에 버질이라는 이름의 침팬지가 보내져 온다. 연구원 테리는 버질이 전에 수화를 배운 것을 알게 되어 인간과 침팬지 사이에 의사소통이 가능하다는 것을 실증한다. 어느날 미공군 기지로 보내진 버질은 핵 전쟁시 공격받은 비행사의 생태와 생존 가능성을 실험하는 프로젝트 X의 실험 대상이 된다는 사실을 알고 경악한다.
Off Beat
Dickson
Joe Gower's job is skating through library shelves, fetching books. A police officer/friend of his is chosen to participate in a charity dance performance. Gower agrees to take his place in the show by posing as a police officer. He falls for a female officer in the show and gets into various scrapes with fellow cops and also crooks. And he dances.
행키 팽키
Hotel Clerk
The complete innocent, Michael Jordon, is drawn into a web of secrecy and government secrets when a girl carrying a mysterious package gets into a taxi with him. When she is later murdered, Michael is the chief suspect and on the run.
Charlie and the Great Balloon Chase
Joey
Charlie Bartlett is a retired railroad worker whose dream of crossing the country in a hot air balloon is encouraged by his grandson Morris O'Neill, who decides to go along for the ride despite the misgivings of his widowed mother whose plans to remarry have left him disenchanted.
The Great Wallendas
Dieter Schmidt
Drama based on the legendary circus family, its spectacular but tragic career, and its unique aerial act that includes the seven-member pyramid that led to the 1962 accident in which two of the troupe were killed and another permanently paralyzed.
A Stage Of Twilight
Barry
Cora and Barry are a retired couple enjoying life in their seventies. One day, Barry has a severe coughing fit and is rushed to the hospital where he is diagnosed with a terminal heart disease. No longer able to hide his illness, or the unpleasant side effects, Barry makes the decision to rent a trailer home in the middle of the woods where he can die alone. His hope for a dignified death proves to be a dispiriting struggle for Cora, especially when Joey, a 17- year-old neighbor who acts as a surrogate son to the childless couple, enters the picture. As the days wind down to Barry's departure, she is driven to make a critical decision for them both.
Salem's Lot
Kurt Barlow
Author Ben Mears returns to his childhood home of Jerusalem’s Lot in search of inspiration for his next book, only to discover his hometown is being preyed upon by a bloodthirsty vampire.
It's Not Real Until You Shoot It: Making HILLS RUN RED
Self
Documentary on the making of Warner Premiere and Dark Castle's The Hills Run Red
The Final Curtain: The Last Days of Ed Wood, Jr.
Criswell
During the final three days of his life, while battling hallucinations and depression, failed movie director Ed Wood Jr. attempts to recreate the former glory of his B-movie career by making one last monstrous epic.