Kana Hanazawa

Kana Hanazawa

출생 : 1989-02-25, Tokyo, Japan

약력

Kana Hanazawa is a Japanese voice actress affiliated with the Office Osawa talent agency. In 2012 she made her debut as a singer.

프로필 사진

Kana Hanazawa
Kana Hanazawa
Kana Hanazawa
Kana Hanazawa
Kana Hanazawa
Kana Hanazawa

참여 작품

몬스터즈: 일백삼정 비룡시극
Flare (voice)
용 때문에 고향이 초토화된 젊은 웨이트리스를 우연히 알게 된 사무라이. 귀찮은 일에 휘말리는 건 질색이지만, 이번만큼은 어쩔 수 없을 듯하다.
Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba ON STAGE
Self
A special stage program celebrating the series of the Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba anime. This stage program is a live capture and features cast members who bring the series' world to life, as they perform an exclusive live reading of an original story and a special live dubbing performance.
The Concierge at Hokkyoku Department Store
Female Japanese Wolf (voice)
Akino is a trainee concierge at the Arctic Department Store, an unusual department store that caters exclusively to animals. Under the watchful eyes of the floor manager and senior concierges, Akino runs around to fulfill the wishes of customers with a myriad of needs and problems in her pursuit to become a full-fledged concierge.
The Feast of Amrita
The story will center on a high school girl named Tamahi, who encounters strange creatures while navigating a gigantic apartment building.
Psycho-Pass: Providence
Akane Tsunemori (voice)
귀멸의 칼날: 상현집결, 그리고 도공 마을로
Mitsuri Kanroji (voice)
혈귀가 숨어있는 거리에 잠입한 탄지로 일행. 강력한 상현 6 혈귀 남매 규타로 & 다키와의 전투 끝에 탄지로 일행은 궁지에 몰린다. 절체절명 위기의 순간에도 흔들리지 않는 곧은 의지로 규타로에 맞서는 탄지로, 젠이츠, 이노스케 그리고 음주 우즈이 텐겐. 환락의 거리 속 혈귀를 쓰러트리기 위한 그들의 치열한 전투가 시작된다. 한편, 키부츠지 무잔은 무한성에 상현 혈귀들을 소집시키고 탄지로는 새로운 칼을 찾아 도공 마을로 향하는데...
스즈메의 문단속
Tsubame Iwato (voice)
큐슈의 작은 마을에서 살고 있는 소녀 ‘스즈메’는 어느 날, 여행을 하며 ‘문’을 찾고 있는 한 청년을 만난다. 그의 뒤를 쫓아간 소녀는 산속 폐허에서 덩그러니 남겨진 낡은 문을 발견한다. 무언가에 이끌린 듯 ‘스즈메’는 문으로 손을 뻗는데…
우리의 새벽
Haruka Sawatari (voice)
In 2038, Yuuma Sawatari is an elementary school kid who loves everything about space and astronomy. He was initially excited when his parents bought a robot called Nanako, but he was disappointed when he learned that she was basically just a boring housekeeping robot. However, when he does finally try to talk to her about space, something strange happens. Her system crashes and is taken over by what claims to be a marooned alien ship! The alien ship wants Yuuma's help to get back to space!
극장판 5등분의 신부
Ichika Nakano (voice)
「낙제 직전」「공부가 싫은」미소녀 다섯 쌍둥이를 아르바이트 가정 교사로서 「졸업」까지 이끈 후타로. 배우에 전념하기 위해 휴학하기로 한 이치카의 공부를 봐주면서 「학교 축제」 준비에 힘쓰는 후타로와, 후회 없는 「학교 축제」를 만들기 위해 평소 이상으로 노력하는 요츠바. 어지러운 날들이 지나고 정신을 차려보니 「학교 축제」 전날. 후타로는 포기하지 않고 힘쓰는 이츠키의 모습에 힘입어, 니노의 각오와 미쿠의 결의, 그리고 이치카·요츠바·이츠키에 대한 마음의 답을 찾는다. 저마다의 생각을 안고 있는 와중, 드디어 시작된 고교 생활 최후의(마지막) 이벤트인 「학교 축제」 첫날. 『학교 축제 첫날 15시에 교실에 와줘』 교실에 모인 다섯 쌍둥이는, 후타로에게 어떠한 마음을 고백 받게 될까?
The Legend of the Galactic Heroes: Die Neue These Collision 3
Hildegard von Mariendorf (voice)
은하영웅전설 Die Neue These 격돌 제2장
Hildegard von Mariendorf (voice)
The Legend of the Galactic Heroes: Die Neue These Collision 1
Hildegard von Mariendorf (voice)
True enemies are uncovered in the continuation of Legend of the Galactic Heroes: Die Neue These.
굿바이, 동그리즈
Tivoli Urayasu (voice)
주변과 잘 어울리지 못하는 3명의 소년이 모인 "동그리즈"가 여름방학에 겪는 모험을 다룬 애니메이션 영화
극장판 주술회전 0
Rika Orimoto (voice)
어린 시절, 소꿉친구인 오리모토 리카를 교통사고로 눈 앞에서 잃은 옷코츠 유타. 옷코츠는 원령으로 변한 리카의 저주에 괴로워한 나머지 자신도 죽기를 바라지만, 최강의 주술사인 고죠 사토루에 의해 주술고전에 들어가게 된다. 그리고 동급생인 젠인 마키, 이누마키 토게, 판다를 만나면서 굳은 결심을 한다. 한편 옷코츠와 친구들 앞에 과거에 일반인을 대량으로 학살해서 고전에서 추방된 최악의 주저사인 게토 스구루가 나타난다. 주술사만의 낙원을 만들려는 게토는 비술사를 섬멸하겠다면서 신주쿠와 교토에 천의 저주를 내리는데...
Massara
Yuna (voice)
Short animation for the song "Massara" by Kiyoe Yoshioka. Released on DVD on December 22nd 2021.
귀멸의 칼날: 주합회의·나비저택 편
Mitsuri Kanroji (voice)
‘탄지로’와 ‘네즈코’는 귀살대 중에서도 최고의 계급인 지주들 앞으로 끌려간다. 탄지로의 죄명은 ‘대율 위반’- 특히, 혈귀인 네즈코를 죽이지 않고 동행한 혐의로 목숨을 잃을 위기에 처한다. 귀살대의 당주 ‘우부야시키 카가야’에 의해 위기를 넘긴 ‘탄지로’는 ‘젠이츠’, ‘이노스케’와 함께 지난 ‘나타구모 산’에서의 전투 이후 입게 된 상처를 치유하기 위해 나비저택에 머물며 기능회복 훈련에 돌입한다. 한편, ‘나타구모 산’의 일로 분노한 ‘키부츠지 무잔’은 하현들을 소집하는데…
リスインデッドリースクール
어떻게든 되는 나날
Ecchan (voice)
누군가를 생각하는 일상은 때론 달콤하고 때론 아프다. 그런, 될 대로 밖에 되지 않는 나날도, 반드시, 언젠가. 옛 애인의 결혼식, 남자학교 선생님과 학생, 몸과 마음의 변화를 맞는 사춘기 소꿉친구. 어떤 형태로든 그 누구도 사랑하는 것과 살아가는 방법에는 동등한 가치가 있다. 그리고 어설프게 누군가를 그리워하던 날들은 분명 언젠가 사랑스러운 추억이 될 거야. 그런 "누군가의 사랑"을 부드럽게 지켜봐,
Cells at Work!!: A gut-wrenching resurrection of the formidable enemy!
Red Blood Cell (Erythrocite) (voice)
The theatrical episode will cover events from the fifth volume of the manga.
사이코패스 3 FIRST INSPECTOR
Tsunemori Akane (voice)
심판하는 것은, 신인가 정의인가
이 세상의 (그리고 다른 세상의) 한구석에
Teru (voice)
히로시마에 살고 있는 소녀 스즈는 그림 그리는 것을 좋아하고 상상력이 풍부하다. 열여덟 살이 되어 혼기가 찬 스즈는 이웃 마을 쿠레에 사는 슈사쿠와 결혼한다. 살림에 적응해 갈 무렵, 군항 쿠레엔 태평양 전쟁의 그늘이 드리우고 스즈의 삶은 전쟁의 여파로 무너져간다.
Living in a Corner: Director Sunao Katabuchi's Work
Self - Voice actor (special guest)
Santa Company: The Secret of Christmas
Noel White (voice)
A feature-length version of the short anime film Santa Company (2014).
인간 실격
Yoshiko Hiiragi (Voice)
의료 혁명으로 죽음을 극복한 2036년. 네트워크가 제어하는 체내 나노머신과 "S.H.E.L.L." 시스템을 통해 인간은 질병과 부상의 고통 없이 120년의 수명을 보장받는다. 그러나 고통 없이 보장된 수명으로 인한 윤리적 타락, 해결되지 않는 경제적 불균형, 심각한 환경 오염, 그리고 "S.H.E.L.L." 시스템과 연결되어 있지 않은 사람들의 "인간 실격" 현상 등으로 기형적 사회가 된다. (2019년 제21회 부천국제애니메이션페스티벌)
KANA HANAZAWA Concert Tour 2019 -Coco Base- Tour Final
센코롤 커넥트
Yuki (voice)
삿포로 시의 평범한 마을에 갑자기 거대한 괴물이 나타난다. 그 괴물을 노리는 센코의 주인 테츠. 동급생 유키는 테츠가 센코를 키우고 있다는 우연히 사실을 알게된다. 센코의 변신능력에 호기심을 가진 유키는 테츠와 정체불명의 괴물을 키우는 슈우의 싸움에 휘말린다... 그리고 사건이 일단락되었을 무렵 테츠와 유키이외 슈우의 행방을 쫓는 카나메라는 소녀의 등장으로 2편의 스토리가 시작된다.
박모
Matsumoto (voice)
Hakubo tells the story of two young people who live in rural Fukushima: Sachi Koyama, a girl who excels at playing the violin, and Yuusuke Kijinami, a boy who loves to paint. After an awkward, chance encounter, the two meet and begin to fall in love, but Yuusuke is still living in the shadow of the 2011 Tohoku earthquake and tsunami.
날씨의 아이
Kana (voice)
고등학교 1학년 여름. 외딴 섬에서 가출해, 도쿄에 온 호타카. 그러나 생활은 곧 곤란해졌고, 고독한 나날의 끝에 겨우 찾아낸 일은, 수상한 오컬트 잡지의 작가 일이었다. 그의 앞날을 시사하는 듯, 연일 쏟아지는 비. 그런 가운데, 잡담으로 북적거리는 도시 한 편에서, 호타카는 한 소녀를 만난다. 어떤 사연을 안고, 남동생과 둘이서 밝고 씩씩하게 사는 소녀, 하루나. 그녀에게는, 이상한 능력이 있었다. "저기, 지금부터 맑아질 거야." 조금씩 비가 그치고, 아름답게 빛나는 거리. 그것은 기도하는 것만으로, 하늘을 맑게 하는 힘이었다.
사이코패스 시너스 오브 더 시스템 Case.2 퍼스트 가디언
Tsunemori Akane
아카네가 공안국 형사과 1계에 배속되기 전 2112년 여름 오키나와. 국방군 제15통합 임무부대의 스고 텟페이는 우수한 조종사로서 군사작전에 참여하고 있었다. 3개월 후 무인 무장 드론이 도쿄의 국방성을 공격하는 사건이 발생하고, 사건 조사를 위해 국방군 기지를 방문한 형사과 1계 집행관 마사오카 토모미는 스고와 함께 사건의 진상에 접근한다.
사이코패스 시너스 오브 더 시스템 Case.1 죄와 벌
Tsunemori Akane
2117년 겨울, 공안국 빌딩에 한 대의 폭주 차량이 돌진하는 사건이 일어난다. 운전자는 아오모리에 있는 잠재범 격리 시설 「생츄어리」의 심리 카운슬러인 야사카 이즈미였다. 하지만 공안국의 조사 직전에 야사카 이즈의 즉각 송환이 결정되고, 감시관 시모츠키 미카는 그녀를 송환하기 위해 집행관인 기노자 노부치카, 쿠니즈카 야요이 함께 아오모리로 향한다. 그리고 그 곳에서 그들을 기다린 건 “가짜 낙원”이었다.
아라네의 벌레장
Rin (voice)
교외의 공장 철거지에 있는 거대 집합주택 최근에는 여고생 변사체가 발견되고 이상한 심령현상이 목격되는 등 소문들이 끊이지 않는 곳이었다. 이곳으로 이사 온 허약한 여대생 린은 어느 날 밤 구급차로 실려 나오는 노파의 팔에서 커다란 벌레가 튀어나오는 것을 목격한다. 벌레에 대해 궁금했던 린은 도서실에서 살펴보던 중 민속학자인 토키요와 만났고 과거에도 이 지역에서 이상한 벌레 목격 사례가 많이 있었다는 것을 알게 된다. 그것은 '심령충'이라고 불리며 예로부터 남몰래 존재했다고 한다. '벌레'를 본 사람 중에는 섬뜩한 징조와 함께 변사한 사람도 적지 않아 '벌레의 저주'라고도 했다. 저주의 공포에 질린 그녀는 신비한 아우라를 뿜어내는 중학생 나스하와 주술사 사이온 등과의 만남을 통해 스스로도 벌레와 괴이의 정체에 다가간다. 그러나, 그것은 린 자신이, 봉인된 과거와 마주하는 것을 의미하고 있었다. 과연, 린을 기다릴 운명이란? 그리고 건물에 숨겨진 경악의 진실은?
속 오와리모노가타리
Nadeko Sengoku (voice)
The morning after his high school graduation ceremony, Araragi goes to the bathroom to wash his face but is struck by the sensation that his reflection is watching him. Touching the mirror, Araragi’s hand passes straight through and he is sucked into a mysterious world.
고질라: 행성포식자
Yuko Tani (voice)
"2만년 후의 지구“ 를 탈환하기 위해 주인공 하루오는 "반대G결전병기"로 개발된 메카 고질라의 잔해에서 새롭게 무장 요새도시 "메카 고질라 시티"를 건설하고, 사상최대의 고질라 "고질라 어스"와 결전에 임한다. 그러나, 동료 간의 대립의 결과 고질라 어스를 쓰러트릴 유일한 방법을 잃어버린 인류. 그리고 고질라 어스를 쓰러트릴 자들이 사라진 지구에 황금빛 섬광을 입고 "별을 먹는 자""기도라"가 탄생한다.
옷코는 초등학생 사장님!
Mineko Seki (girl) (voice)
초등학생 ‘옷코’는 사고로 부모님을 잃고 할머니가 운영하는 ‘봄의 집’ 여관에서 새로운 생활을 시작한다. 그런데, ‘봄의 집’에 도착한 ‘옷코’의 눈 앞에 둥실둥실 하늘을 떠 다니는 유령들이 등장하는데… 사는 게 쉽.지.않.다! ‘봄의 집’ 에 새로운 주인이 나타났다는 소식에 들뜬 유령들과 학교 생활부터 여관 일까지 모든 것이 낯선 ‘옷코’. 하지만 한눈 팔 새도 없이 ‘봄의 집’에는 저마다의 사연을 지닌 손님들이 줄을 잇기 시작하는데… 올 봄, 옷코와 친구들의 특별한 손님 맞이가 시작된다!
고질라: 결전기동증식도시
Yuko Tani (voice)
"2만 년 후의 지구"에 돌아와 필사적인 전투로 고질라를 쓰러트리는 것에 성공하는 인류. 그러나 기쁨도 잠시, 지구 깊은 곳에서 고질라 어스가 나타나고, 인류는 뿔뿔이 흩어져 버린다. 인류 생존의 희망과도 같은 "후츠아"와 만난 인류는 21세기에 그들이 후지산에서 「대 고질라 결전병기」의 개발을 하고 기동 직전에 파괴된 "메카고질라"의 개발 계획이 지금까지 남아있다는 것을 안다.
고질라: 괴수행성
Yuko Tani (voice)
20세기 마지막. 그날 인류는 지구라는 행성의 지배자가 자신들만이 아니라는 사실을 알았다... 거대생물 [괴수]수ㅡ 출현과 그 괴수를 구축하는 궁극의 존재 [고질라]. 반세기에 걸친 괴수와의 전쟁끝에 인류는 패배를 거듭하고 마침내 지구탈출을 계획한다. 그리고 2048년 중앙정부 관리하 인공지능에 의해 선별받은 인간만이 항성 간 이민선 아라트램호를 타고 11.9광년 너머에 있는 고래자리 타우성E를 목표로 떠난다. 그러나 20년에 걸쳐 도착한 타우성E와 지구의 환경조건차이는 전망치를 훨씬 웃돌아, 인류가 생존가능한 환경이라 부를 만한 곳이 아니었다. 이민선을 탄 한명의 청년 하루오. 4살때 눈앞에서 고질라에게 부모가 살해당하고 20년 동안 지구로 돌아가 고질라를 쓰러뜨리는 것만을 계속 생각했다. 이민 가능성이 닫힌 생존환경도 열학한 배 안에서 하루오를 중심으로 한 지구귀환파가 주류가 되어 위험한 장거리 아공간 항행을 결정하고 지구를 목표로 한다. 하지만 귀환한 지구는 이미 2만년의 세월이 지나 지상은 고질라를 정점으로 한 생태계에 의한 미지의 세계였다. 과연 인류는 지구를 되찾을 수 있을까? 그리고 하루오의 운명은?
Kana Hanazawa Live 2017“Opportunity”
쏘아올린 불꽃, 밑에서 볼까? 옆에서 볼까?
Teacher Miura (voice)
불꽃축제를 앞둔 어느 바닷가 마을 아이들은 ‘불꽃은 옆에서 보면 둥글까? 납작할까?’라는 것에 대한 이야기로 떠들썩하지만 갑작스런 전학을 앞둔 나즈나는 마음이 복잡하다. 우리 사랑의 도피를 떠나자. 노리미치에게 둘이서 마을을 떠날 것을 제안하는 나즈나. 하지만 어머니에게 발각된 나즈나는 집으로 끌려 들어가고 남겨진 노리미치는 나즈나가 간직하고 있던 구슬을 던져본다. 만약, 그때 내가… 나즈나와의 즐거웠던 순간으로 되돌아간 노리미치. 처음으로 나즈나와 단둘이 함께하기 위해, 마지막으로 나즈나에게 진심을 고백하기 위해 반복되는 하루를 몇 번이고 다시 겪게 되는데… 다시 불꽃이 터지면, 첫사랑도 이루어질까?
블레임!
Cibo (voice)
도시의 컨트롤에 대한 액세스 권한을 잃은 인류는 방어 시스템 '세이프 가드'에 의해 말살당하는 존재로 전락해 버렸다. 도시의 구석에서 간신히 살아남아 있던 "전기어사"인 마을 사람들도 세이프 가드의 위협과 만성적인 식량 부족으로 인해 멸종 위기 위기에 처해 버린다. 이러한 위기에 마을 소녀 '츠루하'는 마을을 구하려고 음식을 찾아 나서지만, 순식간에 '감시탑'에서 보내진 세이프 가드의 무리에게 습격 당한다.동료가 살해당하고 퇴로가 끊어졌던 그 때 나타난 것은 "이 세상을 정상화하는 열쇠"라고 하는 '넷 단말 유전자'을 찾는 탐색자 '키리이'였다.
밤은 짧아 걸어 아가씨야
The Girl with Black Hair (voice)
클럽 후배인 ‘검은 머리 소녀’를 짝사랑하는 ‘선배’는 오늘도 최대한 그녀의 시야에 들기 위해 최눈알(최대한 그녀의 눈앞에서 알짱거리기) 작전을 실행한다. 봄엔 본토초에서, 여름엔 헌책시장에서, 가을에는 대학축제에서…. 주변만 맴도는 선배의 생각은 어디로 향하게 될까?
유우키 유우나는 용사다-와시오 스미의 장 제1장 친구들
Sonoko Nogi
In the year 298 from the era of the gods, elementary school girls Washio Sumi, Nogi Sonoko, and Minowa Gin are tasked with an important mission. They are to become heroes and fight Vertex, a mysterious enemy that is attacking Shinju-sama, the god tree that protects Shikoku, the only area in the world that is still habitable. What they don't know, is that this fight will cost them more than they could have ever imagined.
Kingdom Hearts χ Back Cover
Invi (voice)
In the age of fairy tales, the Master of Masters and his six Keyblade-wielding apprentices reside in Daybreak Town and guard the world’s light. Foreseeing the Keyblade War, the Master of Masters gives his apprentices different roles to follow and vanishes, leaving them in conflict.
오렌지 - 미래
Naho Takamiya (voice)
26세의‘내’가 16세의 ‘나’에게 보내는 후회, 그리고 진심… 과연 미래의 나는 과거의 나를 바꿀 수 있을까? 26세의 봄ㅡ 스와는 고등 학교 동급생 다카코, 하기타, 아즈사, 졸업 후 아내가 된 나호, 그리고 두 사람 사이에 태어난 아이와 함께 벚꽃이 흩날리는 산을 찾는다. 그들은 그곳에서 지는 해를 바라보면서 10년전 숨진 나루세 가케루를 생각한다. 나루세 가케루는 고교 2학년 개학식 날 도쿄에서 마츠모토 시로 이사 온 전학생. 이내 가케루와 친해진 스와는 그와 나호가 서로 마음을 갖고 있음을 알지만 모르는 척한다. 그리고17세 겨울에 갑자기 가케루는 모든 것을 뒤로 한 채 죽고 만다. 10년후, 가케루의 죽음이 자살이었음을 알게 된 스와. "나는 가케루에게서 미래도, 나호도 빼앗은 교활한 놈이다! 만약 그때의 자신이 지금의 마음을 알고 있었다면…….” 스와는 기적을 믿고 과거의 나에게 편지를 보낸다. 거기에 남긴 것은 앞으로 일어나는 사건과 26세의 그가 안게 되는 후회와 진심. 그리고 16세의 자신을 향한 어떤 메시지였다. 26세의 스와가 보낸 마음을 알게 된 16세의 스와. 편지의 메시지에 힘입어 그가 마지막으로 한 선택은 "아직 아무도 본적이 없는 새로운 미래"를 만들어 내는 것. 나호와 가케루가 앞으로 그리는 미래는 어떻게 변할 것인가? 그리고 그것을 지켜보는 스와의 마음은?
Kagerou Daze: In a Day's
Shintarou Kisaragi—a NEET who shut himself inside his room for 2 years—has been living his life normally until he met a cyber girl named Ene, who appeared in his computer screen when someone anonymously sent him a mysterious e-mail one year ago. One day, Ene had been messing with Shintaro's PC, which causes him have to go to the outside world for first time in two years.
극장판 제가페인 adaptation
カミナギ リョーコ (voice)
치바현의 마이하마미나미 고등학교에 다니는 소고루 쿄우는 소꿉 친구인 카미나기 료코나 싸움 동료의 악우들에 둘러싸여 혼자뿐인의 수영부를 재흥하기 위해서 분투하고 있었다. 나날의 생활에 작은 불가사의가 몇개나 겹쳐 이윽고 쿄우는 세계의 비밀을 깨달아 간다. 반복되는 일상... 그것은 확실히 루프 하는 세계였다. 실험장으로 세계를 변화시키고자 하는 갈즈오름과 영원한 여름에 갇힌 인류의 싸움은 단 하나의 희망, 빛의 갑옷 제가페인과 미사키 시즈노의 미소로 크게 변화한다.
너의 이름은.
Yukari Yukino (voice)
시골에 사는 소녀 미츠하(가미시라이시 모네)는 어느 날 잠에서 깬 후 자신의 몸이 남자로 바뀐 걸 알게 된다. 같은 시간, 도쿄에 사는 소년 타키(가미키 류노스케) 역시 이 기이한 상황을 겪고 있다. 낯선 가족, 낯선 친구들, 낯선 풍경들... 서로에게 이어진 끈을 알게 된 둘은 둘만의 규칙을 정하고 점차 상황을 받아들이기 시작한다. 서로에게 남긴 메모를 확인하며 점점 친구가 되어가는 타키와 미츠하. 언제부턴가 더 이상 몸이 바뀌지 않자 자신들이 특별하게 이어져있었음을 깨달은 타키는 미츠하를 만나러 가는데...
그녀와 그녀의 고양이: 흘러가는 시간들
Miyu (voice)
어느 무더운 여름 날, 그녀와 그녀의 고양이인 ‘나’의 생활이 시작 되었다. 그녀는 단과대학 졸업을 앞두고 취직 활동에 쫓기는 하루하루를 보내고 있다. 언제나 힘내려 애쓰는 그녀에게 ‘나’와 지내는 시간은 서로 잠시나마 안락함을 느낄 수 있는 매우 소중한 것이었다. 하지만 가족, 친구, 미래.. 많은 것이 생각대로 풀리지 않아 점점 상처받은 그녀는 앞으로 나아갈 힘도 잃어버리고 말 듯한 상황. 그럼에도 그녀는 등을 곧게 펴고 오늘도 문을 열고 세상을 향해 발걸음을 내딛는다. 정말 좋아하는 그녀를 ‘나’ 는 언제까지나 지켜보고 싶다고 생각했다.
유희왕 극장판 더 다크 사이드 오브 디멘션즈
Sera
천년 퍼즐을 완성시켜 '어둠의 유우기'라는 또 다른 인격을 깨운 무토우 유우기. 카이바 코퍼레이션의 사장으로서 듀얼리스트의 정점에 군림한 카이바 세토와 동료들과의 수많은 사투를 벌였지만, 과거의 인연으로, 또 다른 자신과의 싸움을 피하지 못하고, 유우기와 어둠의 유우기는 마침내 결별하고 각자의 길로 떠나게 되었다. 그렇게 어둠의 유우기와의 마지막 듀얼을 끝내고 일상을 되찾은 것처럼 보였던 유우기 일행. 그 앞에 나타난 수수께끼의 소년 '아이가미'. 그리고 전세계에서 벌어지는 수수께끼의 실종 사건. 그저 한결같이 천년 퍼즐을 찾아다니는 카이바. 모든 조각이 합쳐질 때, 또 다시 결투의 막이 열린다!
Prison School: Mad Wax
Hana Midorikawa (voice)
The OVA featured the previously unanimated "Mad Wax" arc from the manga. Bundled with a limited edition of the manga's 20th volume.
Live Avenue Kana Hanazawa in Budokan
Artista
Live Avenue Kana Hanazawa in Budokan
Kana Hanazawa
Kana Hanazawa's first Budokan concert!
극장판 Go! 프린세스 프리큐어 Go! Go!! 호화 3편!!!
Princess Pampururu
안녕! 나는 하루노 하루카! 저희 동화나라 펌프킨 왕국에 왔습니다! 그런데 이 나라의 공주가 성에 갇혀있다는 것을 알았어요!! 도대체 누가, 무엇을 위해서...!? 공주를 구해 내어, 펌킨 왕국의 미래를 되찾아야 겠어요!! 모두 다 미라클 프린세스 라이트에 힘을 빌려주세요!! 우리들, 밤의 어둠에 갇힌 나라, 펌킨 왕국으로 날아가 버렸어 낮을 되찾기 위한 열쇠를 잡는 건, 미라클 라이트 희망을 잃지 않으면 소원은 꼭 이루어지니까 자 다들 힘을 합쳐서, 펌프 킹덤의 빛을 되찾자. 멋진 머리 장식을 손에 들고, 들떠 있는 큐어 플로라 즉시 머리장식을 하고 거울의 커튼을 힘껏 열면, 먼지가 기다려 기침한다! 그런데 거울 속의 큐어플로라는 새침한 얼굴...... 어라!? 거울 속이? 뭔가 이상해? 큐어 플로라와 거울 속의 큐어 플로라 불가사의한 거울의 이야기, 기대해줘!!
피그테일
Talking Things
지구가 흔들렸다. 바다는 포효한다. 그리고는…. 이름 모를 재난의 여파로 남은 잔인하지만 조용한 세계에서의 희망과 부활에 관하여 생각하게 하는 이야기
죽은 자의 제국
Hadaly Lilith (voice)
바라는 것은, 21그램의 영혼과 너의 말 '사체 소생 기술'이 발달해 죽은자를 노동력으로 활용하는 19세기 말 런던. 의학을 전공하는 '존. H. 왓슨'은 친구 '프라이데이'와의 약속을 지키기 위해 불법으로 죽은자를 만드는 실험을 한다. 그의 불법 행위가 첩보기관 '월싱엄'에 알려지게 되며 왓슨은 위기를 맞게 되지만, 오히려 뛰어난 기술과 그의 야심을 높이 산 '월싱엄'으로부터 특별한 임무를 받게 된다. 그것은 바로 한 세기 전 빅터 프랑켄슈타인 박사가 절망 끝에서 만들어 낸 기술이 담긴 '빅터의 수기'를 찾아내는 것. 텅 빈 육체에 21그램의 영혼을 되돌릴 수 있는 유일한 방법인 '빅터의 수기'를 향해 왓슨은 삶과 죽음이 공존하는 욕망과 파멸의 공간으로 발을 내딛게 되는데...
kimi dame
Theme Song Performance
A young writer's father returns after a long-time disappearance.
kimi dame
A young writer's father returns after a long-time disappearance.
사이코패스
Akane Tsunemori (voice)
모든 범죄가 예측 가능해진 미래! 시스템의 지배가 세상을 위협한다! 개인의 범죄성향이 측정 가능해진 미래세계, 인간의 심리 경향을 분석해 이들을 실시간으로 감시하고 제어하는 시빌라 시스템에 의해 범죄가 관리되는 가운데 일본 정부는 마침내 타국에까지 이 시스템을 수출하기에 이른다. 장기간 내전 상태에 있던 SEAUn(동남아시아 연합)의 의장 ‘츄안 한’은 수도인 샴발라플로트에 시빌라 시스템을 도입하고, 때마침 밀입국 무장단체에 의한..
Kanojo ga Flag wo Oraretara OVA
Megumu Touzokuyama
Bundled with the 11th volume of Kanojo ga Flag wo Oraretara light novel.
Watashi ga Motenai no wa Dou Kangaetemo Omaera ga Warui!: Motenaishi, Nazomeite Miru
Yuu Naruse
The 13th episode of the TV anime bundled with the special limited first edition of the 7th manga volume.
맹렬 우주해적: 아공의 심연
Chiaki Kurihara (voice)
하쿠오우 여학원 고등부에 다니는 카토 마리카는 정부 발행의 사략선 면허를 지난 합법 우주해적이다. 마리카는 학업, 우주요트부 부장, 찻집 램프관에서의 아르바이트, 그리고 우주해적선 벤텐마루의 선장으로서 바쁜 날들을 보내고 있다. 3학년 진급을 앞둔 봄방학 어느 날, 호화여객선에서의 해적영업을 의뢰받은 마리카는 승객리스트 안에서 은하패스의 소유자, 무겐 카나타의 이름을 발견한다. 카나타의 아버지이며 저명한 '아공간 다이버'인 무겐 박사와의 약속을 지키기 위해 해적쇼가 한창인 가운데 마리카는 카나타에게 말을 건다. "아공의 강, 그 끝은 무슨 색인가?" 그리고 소년과 해적의 아공을 달리는 모험이 시작된다!
웨이크 업, 걸즈! 7인의 아이돌
Anna (voice)
그린 리버즈 엔터테인먼트는 센다이에서 활동하는 약소예능프로덕션. 하지만 마지막 소속 탤런트가 빠져나가고 사장인 탄게는 다음 수로서 아이돌 유닛을 결성하기로 결심한다. 탄게의 억지에 거리로 나가 스카우트를 시작한 매니저 마츠다는 공원에서 혼자 노래를 읊조리는 소녀와 만난다....
언어의 정원
Yukari Yukino (voice)
구두 디자이너를 꿈꾸는 고등학생 다카오는 비오는 날 오전에는 학교 수업을 빼먹고 도심의 정원으로 구두 스케치를 하러 간다. 어느 날 그는 우연히 유키노라는 여인과 정원에서 만나게 된다. 그녀는 그보다 연상으로 보이지만 세상과 동떨어진 듯한 삶을 살고 있는 여인. 나이 차이가 나는 그들의 예상치 못한 우연한 만남은 비가 오는 날이면 그 정원에서 계속 이어진다. 이름도 나이도 알지 못하지만 걷는 법을 잊어버린 그녀를 위해 다카오는 구두를 만들어 주기로 결심한다. 하지만 장마가 끝나갈 무렵 그들 사이에는 뭔가 말하지 못한 것들이 남아 있는데... 과연 다카오는 그의 감정을 행동이나 말로 옮길 수 있을까?
슈타인즈 게이트 극장판 - 부하영역의 데자뷰
Mayuri Shiina (voice)
광기의 매드 사이언티스트를 자칭하는 오카베 린타로와 그의 라보멤 동료들은 우연히 과거로 보낼 수 있는 메일 “D메일”을 발명하게 된다, 그러나 과거를 몇 번이고 바꿔도 동료의 죽음을 막지 못하는 어두운 미래만이 있고 오카베 린타로는 절망하게 된다. 그런 그가 찾아낸 한줄기 빛은 누구도 죽지 않는 미래 즉 슈타인즈 게이트라고 불리는 세계선. 시간축을 뛰어넘어 얽혀있는 문제를 풀어내 드디어 슈타인즈 게이트에 도달하게 되지만 몇 개의 세계선을 넘어다닌 오카베의 뇌에 거대한 부하가 걸리기 시작하고 만다.
AURA ~마류인 코우가 최후의 싸움~
Ryouko Satou
사토 이치로는 보통 학생으로서 고교 데뷔에 성공했을 터였다. 어느 날 밤, 분실물을 찾기 위해 향한 학교에서 수수께끼의 파란 마녀와 만나고 그의 교실에서의 입장은 크게 바뀌어 버린다. 마녀의 정체는 이치로의 같은 반 친구인 사토 료코였던 것이다. 그녀는 진짜 마녀일까?아니면 그저 코스플레이를 한 여자일까? 또한 료코로 인해, 반에 숨어 있던 들도 속속들이 본색을 드러내기 시작하며 이치로를 끌어들이기 시작하는데…
청의 엑소시스트 극장판
Shiemi Moriyama (voice)
"점프 스퀘어" 연재의 인기 만화를 애니메이션화하여 2011년 4월부터 10월까지 방송 된 '"청의 엑소시스트" 의 극장판. 마을 축제 한창 준비중에 모리야마 시에미, 오쿠무라 유키오, 오쿠무라 린은 철도에 다니는 악마를 붙잡히 위해 오래된 지하철역으로 향한다. 달리는 열차로 둔갑한 악마를 봉인하기 위해 유키오는 천장을 통해 열차 첫째 칸으로 향하게 되고 시에미와 린 단 둘이서 대기하고 만다. 열차 안에 갇혀있는 영혼들을 구하기 위해 안으로 들어가자는 시에미의 부탁에 린은 유키오의 충고를 무시한 채 뒷문으로 들어간다. 린의 난입에 악마는 금방 눈치를 체고 본 모습으로 돌아오게 되고 린과 유키오는 악마와 한바탕 싸움을 벌이지만 린의 삽질로 인해 마을과 우사마로가 잠들어 있는 신사까지 부숴먹는데...
극장판 썬더일레븐 GO VS 골판지 전사 W
花咲ラン
강수호가 이끄는 썬더레전드 코리아와 천마루가 주장을 맡고 있는 신생 썬더코리아의 시합 날, 정체를 알 수 없는 애스터라는 소년이 나타나 강수호를 쓰러트리고, 갑자기 수 많은 소형 로봇들까지 나타나 관객들을 공격하기 시작한다! 이 세계에서는 한 번도 본 적 없는 이들 로봇은 바로 LBX! 그리고 관중들을 공격하는 이들에 맞서 또 다른 LBX들이 출현하는데…. 갑자기 나타난 최반과 이하늘 그리고 골판지 전사들은 당황해하던 천마루 일행과 함께 관중들을 공격하던 로봇들을 물리치고는 순식간에 사라져 버린다. 과연 갑자기 나타난 애스터와 소형 로봇들의 정체는 무엇이며 최반과 이하늘 일행은 전혀 다른 세계에 왜 나타난 것인지?! 최강의 축구팀과 LBX 군단이 지구의 운명을 걸고 피할 수 없는 승부를 시작한다!
표적이 된 학원
Kahori (voice)
내게 사람의 마음을 읽을 수 있는 능력을 주세요!! 학교에서 벌어지는 알 수 없는 사건들! 과연 그들의 운명은? 카마쿠라에 살고 있는 중학생 켄지는 같은 반 여학생 카호리를 짝사랑한다. 켄지의 단짝인 나츠키도 켄지를 어렸을 때부터 좋아했지만 그런 진심을 켄지에게 털어 놓진 못하고 있다. 켄지와 나츠키는 서로 엇갈린 감정속에 아무일 없는듯 지내지만 켄지가 카호리를 좋아하는 걸 알게 된 나츠키는 가슴이 아프지만 어쩔 수 없이 카호리를 향한 켄지의 짝사랑을 응원해 준다. 그러던 어느 날 켄지의 반에 쿄고쿠라는 남자애가 전학을 오게 된다. 무엇인가 비밀을 간직한 신비스러운 매력을 가진 쿄고쿠에게 카호리는 점점 마음이 끌려가게 되는데 쿄고쿠가 전학을 오면서 학교 내에서는 알 수 없는 일들이 벌어지게 된다. 이윽고 이 네 사람의 운명은 어떤 한 사건을 계기로 돌이킬 수 없는 상황으로 전개되는데...
Shooting Star Lens
Hanakago Risa
The story follows Risa, a girl with zero experience in romance. Meanwhile, a boy named Yuugure is the most popular student in Risa's school year. Even though the two have had no contact with each other in the past, they find themselves at school at the same time one night.
페이트/프로토타입
Sajou, Ayaka
《Fate 시리즈》 중 한 작품. 비주얼 노벨 《Fate/stay night》의 원안에서 비롯된 작품으로, 현재 일부만 발표된 상태. 이전부터 Fate/stay night에는 '세이버는 원래 남자였다'는 식으로 원안의 존재가 여기저기에서 암시되어 왔다. 그 설정이 본격적으로 공개된 것은 《Character Material》에서였으며, 이때는 통칭 『구 Fate』라는 이름으로 불렸다. 그리고 그 원안에 기반한 다이제스트 영상이 Fate/Prototype이라는 이름으로 2011년 12월 말 코믹마켓에서 배포된 《카니발 판타즘》 Vol.3의 특전으로서 제작되었다.
Baby Princess 3D Paradise Love
Mizuki Amatsuka (voice)
A high school senior named Youtarou thought he was an only child — until he met his real mother and discovered that she has 19 daughters, from 0 to 18 years old. Now he ends up living with his true family.
Miss Morita is Taciturn
Mayu Morita (voice)
Morita Mayu, a high school girl. She is extremely reticent and her silence and habit of looking at people's eyes straightly sometimes cause misunderstanding. The reason behind it is not because she doesn’t like to talk nor because she has nothing to say. The reason she rarely speaks is due to the fact she thinks too much before speaking, thus losing the timing to speak altogether. But she lives a happy school life with her classmates.
Broken Blade: Enclave of Lamentations
Baldr and his men carries Delphine back to the kingdom after discovering Rygart. Borcuse orders the attack on the capital without waiting for the others to rejoin. Sigyn makes a weapon using Athenian's golem parts. Narvi finds her surviving men and return to protect the capital. Cleo decides to go back and hugs Sigyn good bye. Borcuse's army manage to break the Krisnan's first defense line and the battle moves into the streets. Sigyn's men manage to find Delphine and repairs it while its automatic cooling system is still operating. When the Delphine cools, Rygart leaps to defend the kingdom and fought Borcuse. Sigyn delivers the make shift weapon to Rygart and he initially unable to fight Borcuse because he is too fast but when Borcuse's Golen's leg cracks, Rygart damages it. Borcuse comes out of the cockpit and use his handgun to shoot at Rygart replaying Girghe's last moment. Rygart kills him and Borcuse's army lost. Zess upon hearing Cleo's escape decides to find her.
Broken Blade: Edge of the Line of Death
Cleo Saburafu (voice)
Fifth Break Blade Movie. Girge is questioned by Narvi over his surprise attack against Borcuse forces and has him detained so he does not repeat his antics again. Later Loggin, Rygart and Nile learns about True's death but Nile is unsure whether to tell the true to Narvi. While Rygart and Baldr talk about Girge's past and Cleo learns more about Zess's academy days with Sigyn, the Athenian Invasion army have finally regroup and despite losing many Golems, Nike's ego badly bruised by Girge and the death of one of his officers, Borcuse is overjoyed at finding two worthy opponents to fight, particular Rygart and Girge. Rygart, after finding out that Borcuse is heading to his hometown where his little brother Regatz lives, disobeys Narvi's order to head home and search for his brother. However, when he arrives, the villagers have been killed by Borcuse's men. Borcuse is glad to see Rygart is here and has duel with him while his men are ordered to watched.
Literature Girl Memoir III- Rhapsody of the Love Maiden
Toko Amano (voice)
Unable to express her feelings toward the boy she likes, Nanase Kotobuki inadvertently makes it look like she hates Konoha Inoue instead. Her best friend, Kurara Mori, tries to help as Kotobuki attempts to clear the misunderstandings she has created.
.hack//Quantum
Sakuya / Asumi Aida (voice)
Tobias, Mary, and Sakuya are way into the The World. Together, they form an inseparable group, grinding toward the break of day and running dungeons in search of the artifacts of adventure. But when the trio becomes lost in this virtual labyrinth, a chance encounter with the mysterious entity known only as Hermit will change their lives forever.
Otome Youkai Zakuro Picture Drama
Susukihotaru
Picture dramas included with the first and third limited edition DVD volumes.
Literature Girl Memoire II - Requiem of the Dancing Sky Angel
Tooko Amano (voice)
Miu Asakura lives a sad and troublesome childhood due to her parents' constant fighting. Eventually her father leaves the house and she ends up living with her bitter mother. Miu has been desperately trying to escape the harsh reality that surrounds her to the only safe place she knows: the worlds inside the books she loves. Ostracized by the kids at school due to her imaginative mind that prompts her to frequently lie, she becomes a friend of Konoha Inoue who rather than estranged, ends up fascinated by Asakura's tales.
Broken Blade: The Earth of Calamity
Cleo Sabraf
Fourth Break Blade Movie. As Zess and Erekt returns to Athens, Krisna mobilizes their army to face the Athenian Invaders. Cleo continues living with Sigyn where the latter warns her not to harm Rygart again. Meanwhile, Sigyn assembles a special Golem force led by Narvi with Rygart, her older brother Nile and Sniper Loggin under her command including Girge. Girge is General Baldr's son and a talented Golem pilot who has been given Cleo's Golem but he is a former criminal who killed his teammates without reason which Baldr warns Rygart to be careful with his son and kill him if he does anything suspicious. As General True and General Baldr's forces head out, Rygart trains with his teammates to better use the Delphine while Hodr asks the Orlando Empire for help. Before leaving, Sigyn makes Rygart vow to come back safely. General True is ambushed by the Athenians led by Io and Nike
Broken Blade: Scars from an Assassin's Blade
Cleo Sabraf
The inhabitants of the continent of Cruzon are born with the ability to freely control quartz. Technology based on this power allows them to perform a great multitude of tasks such as shoot projectiles and pilot mobile suits (called Golems in this society). Rygart Arrow is an un-sorcerer, a rare individual who is unable to levitate even the smallest crystal. Living with his brother on a farm, he receives a letter from an old friend, Hodr, the current king. Close companion of the king and queen when they were students at Assam Military School, Arrow is informed that a war is about to occur. Hodr called him because an ancient type of Golem has been found in a mining shaft. No one has been able to move it and Queen Sigyn, an expert engineer, suspects that maybe an un-sorcerer might be the key to activate it.
Sekirei Pure Engagement Special
Kusano
Episode 0 "Kanwanidai (two subepisodes: Sekirei Shindan & Sekirei Yoka)" of Sekirei ~Pure Engagement~ released on the first DVD and BD volume.
블랙★록 슈터
Mato Kuroi (voice)
The story of two girls bound in friendship, as well as Black Rock Star's struggle unfolding in another world. But when the two worlds come together... what will happen?
Broken Blade: The Split Path
Cleo Sabraf
Second Break Blade movie. The narration begins by revealing Athens invaded the Krisna Kingdom for allowing the Orlando Empire to cross into their land to attack Athens during their power struggle over Assam but the true purpose of the invasion is to take over the Krisna Quartz mines as Athens is suffering a shortage of Quartz. In the Athens capital of Ilios, Secretary of War Loquis has received news that his brother Zess has successfully reach Binonten. Meanwhile, Rygart manages to get a ceasefire between the Athens invaders and Krisna defenders and speaks with Zess.
Literature Girl Memoir I - Prelude of a Dreaming Girl
Tōko Amano
Tōko Amano is a high school student with the strange power of being able to experience books by eating them. While visiting the workplace of her deceased father, she stumbles upon the rejected drafts for a writing contest. One of them has such an impact on her that she asks her acquaintance there to give it one more chance
Broken Blade: The Time of Awakening
Cleo Sabraf
In the continent of Cruzon, an impending war between the Kingdom of Krisna and the nation of Athens is brimming. The people of this land are able to use quartz for whatever purpose they desire. Yet one person, Rygart Arrow, is not. He is an "un-sorcerer," a person unable to use quartz. But this characteristic will enable him to pilot an ancient Golem, one strong enough to put up a fight against the invading army of Athens.
문학소녀 극장판
Tōko Amano (voice)
중학교 시절의 트라우마로 '평범하게'를 모토로 살아온 소년 이노우에 코노하. 하지만 세이죠 고교의 정원에서 자칭 '문학소녀' 아마노 토오코를 만난 순간부터 코노하는 평범한 일상과 작별을 고하게 된다. 문학과 이야기를 너무나도 사랑한 나머지 이야기를 먹고 그 맛을 음미할 수 있는 특별한 능력을 지니고 있는 소녀 아마노 토오코는 자신의 비밀을 알아버린 코노하를 문예부에 가입시키고 매일매일 짧은 이야기를 쓰게 함으로써 일명 '간식 담당'으로 만들어 버린다. 조용한 문예부 교실에서 원고지를 채워나가는 코노하와 글을 음미하는 토오코. 다른 사람과 깊이 접촉하는 것을 두려워 했던 코노하는 제멋대로인 토오코에게 휘둘리는 사이 조금씩 마음의 안정을 되찾아가지만, 어느날 토오코가 설치한 '연애 상담 우체통' 속에 들어 있던 한 장의 그림으로 인해 평화로웠던 일상은 다시 한 번 붕괴된다. 코노하를 사로잡고 있는 과거란 과연 어떤 것인지...!?
Literature Girl
Toko Amano (voice)
Tokimeki Memorial: The First Finder
Kyouno Rhythmy
Kobayashi Manabu's new life as a freshman at the prestigious Kirameki High School begins. As he explores the new school with a video camera, pretending to collect data as a member of the student council, he conducts several interviews with the female heroines of the story.
가시나무 왕
Kasumi Ishiki (voice)
온 몸이 돌처럼 굳어 결국 죽음에 이르게 하는 일명 ‘메두사 바이러스’가 전세계에 퍼졌다. WHO는 긴급 성명을 발표, 각국에 대책과 정보 공개를 요구한다. 이에 최고의 제약회사인 비너스 게이트는 ‘콜드 슬립 프로젝트’를 개발한다. 전세계인 중 메두사 바이러스에 감염된 160명만 선발해 냉동 캡슐에서 100년 동안 잠들게 한 후, 그들을 바이러스가 사라지고 없을 미래에 다시 눈뜨게 하는 것이 이 프로젝트의 핵심이다. 선발된 사람들은 하나 둘씩 스코틀랜드의 어느 성에 마련된 콜드 슬립 센터로 모이기 시작한다. 그리고 그들은 콜드 슬립 상태에 이른다. 얼마나 잠들어 있었던 것일까? 깨어나보니 세상은 온통 가시덤불로 뒤덮여있고, 어디선가 나타난 정체불명의 몬스터들이 사람들을 위협하는데.. 도대체 세상엔 무슨 일이 벌어졌던 것인가? 이제 그 미스터리가 밝혀질 탈출 드라마가 시작된다!
센코롤: 괴물을 키우는 소년
Yuki (voice)
평범한 지방 도시의 건물 꼭대기에 거대한 괴물이 나타난다. 지역 방위군이 작전에 돌입하고 주민들은 소란을 일으킨다. 용감하고 호기심 강한 소녀 유키는 소년 데츠가 센코라는 이상한 생물체를 키우고 있음을 알게 된다. 유키는 이내 데츠와 센코의 친구가 된다.
Sekirei: Kusano's First Shopping Trip
Kusano
"Kusano's first errand" - A ten minute OVA that came along with the 6th vol. limited edition of Sekirei. Kusano finally tires of nobody admitting her as Sahashi's potential wife, so she insists on joining Musubi and Tsukiumi on their shopping race to show her abilities. An iffy day ensues.
Psycho-Pass: S1
Akane Tsunemori
The series takes place in the near future, when it is possible to instantaneously measure and quantify a person's state of mind and personality. This information is recorded and processed, with the term "Psycho-Pass" referring to a standard used to measure an individual's potential for criminal behavior. The story centers around the "enforcement officer" Shinya Kogami, who is tasked with managing crime in such a world.
Cencoroll 3
Yuki (voice)
Cencoroll 3 is the finale to the main characters Tetsu and Yuki's story.
I Fall in Love With You Through a Robot
Saki (voice)
Set in the year 2060, it follows a love story as Tokyo's third Olympics draws near. Takeru Oosawa, who works for the AI Robot Technology Research Lab, is chosen as a member of the national secret project using humanoid robots. With the help of childhood friend and co-worker Youichirou Amano and his sister Saki, Takeru tries his best to reach his objectives. However, the situation changes when Saki's office receives a warning note for terrorism.