Story Artist
Three tales, three ages, three worlds. At the time of Ancient Egypt, a young king becomes the first black pharaoh to deserve the hand of his loved one. During the French Middle Ages, a mysterious wild boy steals from the rich to give to the poor. In 18th-century Turkey, a prince of pastries and a princess of roses escape the palace to live their love.
Art Direction
Three tales, three ages, three worlds. At the time of Ancient Egypt, a young king becomes the first black pharaoh to deserve the hand of his loved one. During the French Middle Ages, a mysterious wild boy steals from the rich to give to the poor. In 18th-century Turkey, a prince of pastries and a princess of roses escape the palace to live their love.
Production Design
Three tales, three ages, three worlds. At the time of Ancient Egypt, a young king becomes the first black pharaoh to deserve the hand of his loved one. During the French Middle Ages, a mysterious wild boy steals from the rich to give to the poor. In 18th-century Turkey, a prince of pastries and a princess of roses escape the palace to live their love.
Screenplay
Three tales, three ages, three worlds. At the time of Ancient Egypt, a young king becomes the first black pharaoh to deserve the hand of his loved one. During the French Middle Ages, a mysterious wild boy steals from the rich to give to the poor. In 18th-century Turkey, a prince of pastries and a princess of roses escape the palace to live their love.
Director
Three tales, three ages, three worlds. At the time of Ancient Egypt, a young king becomes the first black pharaoh to deserve the hand of his loved one. During the French Middle Ages, a mysterious wild boy steals from the rich to give to the poor. In 18th-century Turkey, a prince of pastries and a princess of roses escape the palace to live their love.
Self
Self (voice)
Director
Pablo Legasa from the Paris Opera Ballet dances in the sky in live-action, to Erik Satie's Gnossienne No. 1.
Screenplay
Pablo Legasa from the Paris Opera Ballet dances in the sky in live-action, to Erik Satie's Gnossienne No. 1.
Writer
Pablo Legasa from the Paris Opera Ballet dances in the sky in live-action, to Erik Satie's Gnossienne No. 1.
Screenplay
풍요로운 예술의 전성기 벨 에포크 시대 파리, 평화롭기만 한 이 도시에서 연이어 어린 아이들이 사라진다. 이에 사랑스런 소녀 '딜릴리'와 배달부 소년 '오렐'은 파리 곳곳을 누비며 피카소, 로댕, 모네, 드뷔시, 르누아르, 퀴리부인 등 당대 최고의 아티스트들에게서 힌트를 얻는다.
Director
풍요로운 예술의 전성기 벨 에포크 시대 파리, 평화롭기만 한 이 도시에서 연이어 어린 아이들이 사라진다. 이에 사랑스런 소녀 '딜릴리'와 배달부 소년 '오렐'은 파리 곳곳을 누비며 피카소, 로댕, 모네, 드뷔시, 르누아르, 퀴리부인 등 당대 최고의 아티스트들에게서 힌트를 얻는다.
Writer
매일 밤 소녀, 소년, 나이든 영사기사는 작은 영화관에 모인다. 세 사람은 놀라운 이야기의 영웅들을 그리고 만들고 변장하고 연기하는 축제를 만들어 간다.
Matelot 2 / Le médecin (voice) (archive footage)
매일 밤 소녀, 소년, 나이든 영사기사는 작은 영화관에 모인다. 세 사람은 놀라운 이야기의 영웅들을 그리고 만들고 변장하고 연기하는 축제를 만들어 간다.
Screenplay
매일 밤 소녀, 소년, 나이든 영사기사는 작은 영화관에 모인다. 세 사람은 놀라운 이야기의 영웅들을 그리고 만들고 변장하고 연기하는 축제를 만들어 간다.
Director
매일 밤 소녀, 소년, 나이든 영사기사는 작은 영화관에 모인다. 세 사람은 놀라운 이야기의 영웅들을 그리고 만들고 변장하고 연기하는 축제를 만들어 간다.
Storyboard
Five further stories from the French designer, writer and director Michel Ocelot: La Maîtresse des monstres, Le Pont du petit cordonnier, Le Mousse et sa chatte, L'Écolier sorcier, and Ivan Tsarévitch et la Princesse Changeante. This compilation movie has only been released in Japan.
Various Characters (voice) (archive footage)
Five further stories from the French designer, writer and director Michel Ocelot: La Maîtresse des monstres, Le Pont du petit cordonnier, Le Mousse et sa chatte, L'Écolier sorcier, and Ivan Tsarévitch et la Princesse Changeante. This compilation movie has only been released in Japan.
Screenplay
Five further stories from the French designer, writer and director Michel Ocelot: La Maîtresse des monstres, Le Pont du petit cordonnier, Le Mousse et sa chatte, L'Écolier sorcier, and Ivan Tsarévitch et la Princesse Changeante. This compilation movie has only been released in Japan.
Director
Five further stories from the French designer, writer and director Michel Ocelot: La Maîtresse des monstres, Le Pont du petit cordonnier, Le Mousse et sa chatte, L'Écolier sorcier, and Ivan Tsarévitch et la Princesse Changeante. This compilation movie has only been released in Japan.
Screenplay
The grandfather welcomes us into his blue grotto, there was still beautiful memories of childhood to tell Kirikou: the times when he helped the men and women of his village and elsewhere ... He tells us how Kirikou, thanks to his bravery and intelligence, came to the aid of the strong woman. He tells us by what trick the little hero found the grumpy old man, who had been lost in the bush, and how a cherry threatened by the witch was finally able to pass on his knowledge to the villagers. We also discover the secret of a mysterious blue monster, and finally through a flute linked to the family of our small and valiant heroes, the magical power of music.
Writer
The grandfather welcomes us into his blue grotto, there was still beautiful memories of childhood to tell Kirikou: the times when he helped the men and women of his village and elsewhere ... He tells us how Kirikou, thanks to his bravery and intelligence, came to the aid of the strong woman. He tells us by what trick the little hero found the grumpy old man, who had been lost in the bush, and how a cherry threatened by the witch was finally able to pass on his knowledge to the villagers. We also discover the secret of a mysterious blue monster, and finally through a flute linked to the family of our small and valiant heroes, the magical power of music.
Director
The grandfather welcomes us into his blue grotto, there was still beautiful memories of childhood to tell Kirikou: the times when he helped the men and women of his village and elsewhere ... He tells us how Kirikou, thanks to his bravery and intelligence, came to the aid of the strong woman. He tells us by what trick the little hero found the grumpy old man, who had been lost in the bush, and how a cherry threatened by the witch was finally able to pass on his knowledge to the villagers. We also discover the secret of a mysterious blue monster, and finally through a flute linked to the family of our small and valiant heroes, the magical power of music.
Screenplay
매일 밤, 작고 낡은 극장에 소년과 소녀, 그리고 이들에게 놀라운 동화를 들려주는 중년의 남자가 찾아온다. 이들이 누구인지, 어디에서 왔는지, 왜 이곳에 모이는지는 중요치 않다. 시간과 공간을 초월하며 환상적인 동화를 만들어가는 세 사람. 이들은 중세시대의 늑대인간, 티벳의 아름다운 연인, 아즈텍의 괴물과 상상의 세계로 이어지는 동굴, 무시무시한 마법사와 사슴으로 변한 공주의 이야기를 만들며 자신들만의 동화세계를 꾸며나간다. 빛과 어둠, 경이로운 색채와 웅장한 음악으로 채워진 마법 같은 애니메이션이 오늘 밤, 당신을 기다리고 있다.
Writer
매일 밤, 작고 낡은 극장에 소년과 소녀, 그리고 이들에게 놀라운 동화를 들려주는 중년의 남자가 찾아온다. 이들이 누구인지, 어디에서 왔는지, 왜 이곳에 모이는지는 중요치 않다. 시간과 공간을 초월하며 환상적인 동화를 만들어가는 세 사람. 이들은 중세시대의 늑대인간, 티벳의 아름다운 연인, 아즈텍의 괴물과 상상의 세계로 이어지는 동굴, 무시무시한 마법사와 사슴으로 변한 공주의 이야기를 만들며 자신들만의 동화세계를 꾸며나간다. 빛과 어둠, 경이로운 색채와 웅장한 음악으로 채워진 마법 같은 애니메이션이 오늘 밤, 당신을 기다리고 있다.
Director
매일 밤, 작고 낡은 극장에 소년과 소녀, 그리고 이들에게 놀라운 동화를 들려주는 중년의 남자가 찾아온다. 이들이 누구인지, 어디에서 왔는지, 왜 이곳에 모이는지는 중요치 않다. 시간과 공간을 초월하며 환상적인 동화를 만들어가는 세 사람. 이들은 중세시대의 늑대인간, 티벳의 아름다운 연인, 아즈텍의 괴물과 상상의 세계로 이어지는 동굴, 무시무시한 마법사와 사슴으로 변한 공주의 이야기를 만들며 자신들만의 동화세계를 꾸며나간다. 빛과 어둠, 경이로운 색채와 웅장한 음악으로 채워진 마법 같은 애니메이션이 오늘 밤, 당신을 기다리고 있다.
Director
Screenplay
Screenplay
I told a story, Kirikou and the Sorceress, that reached a large number of people. It was the first time in my life. But this film was not my first one. I had also made short films, with a very limited distribution. Nobody saw them. I am lucky enough now to introduce them to you, to make these little mechanisms run again; they are the result of perseverance and passion. Besides the almost forgotten past, I have added a dance of today, which I conceived for Björk. Also something of the future, a post-scriptum to my film "Azur & Asmar". In addition to the films, I try to explain the happy magic of these bits of nothing which became my life. Michel Ocelot
I told a story, Kirikou and the Sorceress, that reached a large number of people. It was the first time in my life. But this film was not my first one. I had also made short films, with a very limited distribution. Nobody saw them. I am lucky enough now to introduce them to you, to make these little mechanisms run again; they are the result of perseverance and passion. Besides the almost forgotten past, I have added a dance of today, which I conceived for Björk. Also something of the future, a post-scriptum to my film "Azur & Asmar". In addition to the films, I try to explain the happy magic of these bits of nothing which became my life. Michel Ocelot
Writer
I told a story, Kirikou and the Sorceress, that reached a large number of people. It was the first time in my life. But this film was not my first one. I had also made short films, with a very limited distribution. Nobody saw them. I am lucky enough now to introduce them to you, to make these little mechanisms run again; they are the result of perseverance and passion. Besides the almost forgotten past, I have added a dance of today, which I conceived for Björk. Also something of the future, a post-scriptum to my film "Azur & Asmar". In addition to the films, I try to explain the happy magic of these bits of nothing which became my life. Michel Ocelot
Director
I told a story, Kirikou and the Sorceress, that reached a large number of people. It was the first time in my life. But this film was not my first one. I had also made short films, with a very limited distribution. Nobody saw them. I am lucky enough now to introduce them to you, to make these little mechanisms run again; they are the result of perseverance and passion. Besides the almost forgotten past, I have added a dance of today, which I conceived for Björk. Also something of the future, a post-scriptum to my film "Azur & Asmar". In addition to the films, I try to explain the happy magic of these bits of nothing which became my life. Michel Ocelot
Screenplay
금발머리에 파란 눈을 가진 ‘아주르’와 검은머리에 검은 눈을 가진 ‘아스마르’. 아주르의 유모이자 아스마르의 엄마인 다정한 ‘제난’ 에게서 형제처럼 자란 두 소년은 같은 이야기를 듣고, 같은 자장가를 듣고, 같이 잠들며 소년시절을 함께 보낸다.
Writer
금발머리에 파란 눈을 가진 ‘아주르’와 검은머리에 검은 눈을 가진 ‘아스마르’. 아주르의 유모이자 아스마르의 엄마인 다정한 ‘제난’ 에게서 형제처럼 자란 두 소년은 같은 이야기를 듣고, 같은 자장가를 듣고, 같이 잠들며 소년시절을 함께 보낸다.
Director
금발머리에 파란 눈을 가진 ‘아주르’와 검은머리에 검은 눈을 가진 ‘아스마르’. 아주르의 유모이자 아스마르의 엄마인 다정한 ‘제난’ 에게서 형제처럼 자란 두 소년은 같은 이야기를 듣고, 같은 자장가를 듣고, 같이 잠들며 소년시절을 함께 보낸다.
Screenplay
The film is a sub-story to Kirikou and the Sorceress rather than a straight sequel. The movie is set while Kirikou is still a child and Karaba is still a sorceress. Like Princes et princesses and Les Contes de la nuit, it is an anthology film comprising several episodic stories, each of them describing Kirikou's interactions with a different animals. It is however unique among Michel Ocelot's films, not only in that it is co-directed by Bénédicte Galup (who has previously worked with him as an animator) but also for each of the stories being written by a different person (in all other cases, Ocelot has been the sole writer and director of his films).
Director
The film is a sub-story to Kirikou and the Sorceress rather than a straight sequel. The movie is set while Kirikou is still a child and Karaba is still a sorceress. Like Princes et princesses and Les Contes de la nuit, it is an anthology film comprising several episodic stories, each of them describing Kirikou's interactions with a different animals. It is however unique among Michel Ocelot's films, not only in that it is co-directed by Bénédicte Galup (who has previously worked with him as an animator) but also for each of the stories being written by a different person (in all other cases, Ocelot has been the sole writer and director of his films).
Self - Interviewee
Studio Ghibli is Japan's most successful animation studio, with helmers Hayao Miyazaki ("Spirited Away," "My Neighbor Totoro") and Isao Takahata ("Grave of The Fireflies," "The Tale of Princess Kaguya") creating a bonanza for producer/prexy Toshio Suzuki. Generously adorned with clips from their films and their influences, the docu follows Ghibli's arc from a mid-'60s rebellion against working conditions at Toei Co. to its present powerhouse position, complete with public fun park. All interviews are illuminating, but Miyazaki is teasingly confined to pic's tete-a-tete finale with esteemed French comic artist Jean "Moebius" Giraud. Meeting of the wizened European, whose imprint is on films from "Blade Runner" to "The Fifth Element," and the apparently relaxed Nipponese helmer makes an interesting contrast, and will be of special interest to Francophiles. All credits are impeccable
Animation
누군가 나만을 위해 영화를 상영해 준다면? '나'를 영화 속 주인공으로 만들어주는 깜찍한 발상에서 시작된 영화. 상상력이 풍부한 소년과 소녀가 매일 밤 영화관에서 만나 상상 속의 왕자와 공주로 다시 태어난다.소심하고 겁이 많지만 111개의 다이아몬드를 찾아 공주의 마법을 푸는 왕자. 싱싱한 무화과의 맛과 바보스러우리만치 순수한 소년의 정성에 감복해버린 거만한 여왕. 군중들의 비웃음에 개의치 않고 차분해 때를 기다리다가 멋쟁이 마녀와 사랑에 빠지는 청년. 메가 레이더 살인을 즐기는 미래 여왕과 그녀의 잔인함 속에 짙게 드리워진 고독을 치유해준 파블로 조련사. 황당한 마법의 키스로 인해 개구리, 나비, 코뿔소, 코끼리, 애벌레, 사마귀, 벼룩, 기린, 고래, 황소로 변신해가는 왕자와 공주의 불길한 키스의 전주곡 등...소년과 소녀의 상상력은 장소와 시간을 훌쩍훌쩍 뛰어넘어 독특하고 매혹적인 사랑 이야기를 만들어 가는데... 이 봄, 사랑하는 여인들의 마음을 훔쳐갈 마법같은 이야기가 펼쳐친다.
Decorator
누군가 나만을 위해 영화를 상영해 준다면? '나'를 영화 속 주인공으로 만들어주는 깜찍한 발상에서 시작된 영화. 상상력이 풍부한 소년과 소녀가 매일 밤 영화관에서 만나 상상 속의 왕자와 공주로 다시 태어난다.소심하고 겁이 많지만 111개의 다이아몬드를 찾아 공주의 마법을 푸는 왕자. 싱싱한 무화과의 맛과 바보스러우리만치 순수한 소년의 정성에 감복해버린 거만한 여왕. 군중들의 비웃음에 개의치 않고 차분해 때를 기다리다가 멋쟁이 마녀와 사랑에 빠지는 청년. 메가 레이더 살인을 즐기는 미래 여왕과 그녀의 잔인함 속에 짙게 드리워진 고독을 치유해준 파블로 조련사. 황당한 마법의 키스로 인해 개구리, 나비, 코뿔소, 코끼리, 애벌레, 사마귀, 벼룩, 기린, 고래, 황소로 변신해가는 왕자와 공주의 불길한 키스의 전주곡 등...소년과 소녀의 상상력은 장소와 시간을 훌쩍훌쩍 뛰어넘어 독특하고 매혹적인 사랑 이야기를 만들어 가는데... 이 봄, 사랑하는 여인들의 마음을 훔쳐갈 마법같은 이야기가 펼쳐친다.
Screenplay
누군가 나만을 위해 영화를 상영해 준다면? '나'를 영화 속 주인공으로 만들어주는 깜찍한 발상에서 시작된 영화. 상상력이 풍부한 소년과 소녀가 매일 밤 영화관에서 만나 상상 속의 왕자와 공주로 다시 태어난다.소심하고 겁이 많지만 111개의 다이아몬드를 찾아 공주의 마법을 푸는 왕자. 싱싱한 무화과의 맛과 바보스러우리만치 순수한 소년의 정성에 감복해버린 거만한 여왕. 군중들의 비웃음에 개의치 않고 차분해 때를 기다리다가 멋쟁이 마녀와 사랑에 빠지는 청년. 메가 레이더 살인을 즐기는 미래 여왕과 그녀의 잔인함 속에 짙게 드리워진 고독을 치유해준 파블로 조련사. 황당한 마법의 키스로 인해 개구리, 나비, 코뿔소, 코끼리, 애벌레, 사마귀, 벼룩, 기린, 고래, 황소로 변신해가는 왕자와 공주의 불길한 키스의 전주곡 등...소년과 소녀의 상상력은 장소와 시간을 훌쩍훌쩍 뛰어넘어 독특하고 매혹적인 사랑 이야기를 만들어 가는데... 이 봄, 사랑하는 여인들의 마음을 훔쳐갈 마법같은 이야기가 펼쳐친다.
Writer
누군가 나만을 위해 영화를 상영해 준다면? '나'를 영화 속 주인공으로 만들어주는 깜찍한 발상에서 시작된 영화. 상상력이 풍부한 소년과 소녀가 매일 밤 영화관에서 만나 상상 속의 왕자와 공주로 다시 태어난다.소심하고 겁이 많지만 111개의 다이아몬드를 찾아 공주의 마법을 푸는 왕자. 싱싱한 무화과의 맛과 바보스러우리만치 순수한 소년의 정성에 감복해버린 거만한 여왕. 군중들의 비웃음에 개의치 않고 차분해 때를 기다리다가 멋쟁이 마녀와 사랑에 빠지는 청년. 메가 레이더 살인을 즐기는 미래 여왕과 그녀의 잔인함 속에 짙게 드리워진 고독을 치유해준 파블로 조련사. 황당한 마법의 키스로 인해 개구리, 나비, 코뿔소, 코끼리, 애벌레, 사마귀, 벼룩, 기린, 고래, 황소로 변신해가는 왕자와 공주의 불길한 키스의 전주곡 등...소년과 소녀의 상상력은 장소와 시간을 훌쩍훌쩍 뛰어넘어 독특하고 매혹적인 사랑 이야기를 만들어 가는데... 이 봄, 사랑하는 여인들의 마음을 훔쳐갈 마법같은 이야기가 펼쳐친다.
Director
누군가 나만을 위해 영화를 상영해 준다면? '나'를 영화 속 주인공으로 만들어주는 깜찍한 발상에서 시작된 영화. 상상력이 풍부한 소년과 소녀가 매일 밤 영화관에서 만나 상상 속의 왕자와 공주로 다시 태어난다.소심하고 겁이 많지만 111개의 다이아몬드를 찾아 공주의 마법을 푸는 왕자. 싱싱한 무화과의 맛과 바보스러우리만치 순수한 소년의 정성에 감복해버린 거만한 여왕. 군중들의 비웃음에 개의치 않고 차분해 때를 기다리다가 멋쟁이 마녀와 사랑에 빠지는 청년. 메가 레이더 살인을 즐기는 미래 여왕과 그녀의 잔인함 속에 짙게 드리워진 고독을 치유해준 파블로 조련사. 황당한 마법의 키스로 인해 개구리, 나비, 코뿔소, 코끼리, 애벌레, 사마귀, 벼룩, 기린, 고래, 황소로 변신해가는 왕자와 공주의 불길한 키스의 전주곡 등...소년과 소녀의 상상력은 장소와 시간을 훌쩍훌쩍 뛰어넘어 독특하고 매혹적인 사랑 이야기를 만들어 가는데... 이 봄, 사랑하는 여인들의 마음을 훔쳐갈 마법같은 이야기가 펼쳐친다.
Screenplay
아프리카의 한 마을, 임신한 한 여인의 뱃 속에서 아기가 소리친다. "엄마, 저를 빨리 낳아주세요" 그리고 아기 키리쿠는 스스로 엄마 배에서 나온다. 마을은 카라바라는 마녀의 지배를 받으며 황폐한 삶을 살아간다. 카라바의 마법을 풀면 마을은 다시 평화를 되찾을 거라는 할아버지의 말을 믿고 키리쿠는 마녀와 멋진 한판을 벌이게 된다.
Director
아프리카의 한 마을, 임신한 한 여인의 뱃 속에서 아기가 소리친다. "엄마, 저를 빨리 낳아주세요" 그리고 아기 키리쿠는 스스로 엄마 배에서 나온다. 마을은 카라바라는 마녀의 지배를 받으며 황폐한 삶을 살아간다. 카라바의 마법을 풀면 마을은 다시 평화를 되찾을 거라는 할아버지의 말을 믿고 키리쿠는 마녀와 멋진 한판을 벌이게 된다.
Writer
아프리카의 한 마을, 임신한 한 여인의 뱃 속에서 아기가 소리친다. "엄마, 저를 빨리 낳아주세요" 그리고 아기 키리쿠는 스스로 엄마 배에서 나온다. 마을은 카라바라는 마녀의 지배를 받으며 황폐한 삶을 살아간다. 카라바의 마법을 풀면 마을은 다시 평화를 되찾을 거라는 할아버지의 말을 믿고 키리쿠는 마녀와 멋진 한판을 벌이게 된다.
Director
Screenplay
Director
Not to be confused with Ocelot's 2011 feature film, Tales of the Night is a made for TV silhouette animation. It is a compilation of 3 fairy tale like stories, bridged by sequences of a boy and girl in an abandoned theater.
Screenplay
Not to be confused with Ocelot's 2011 feature film, Tales of the Night is a made for TV silhouette animation. It is a compilation of 3 fairy tale like stories, bridged by sequences of a boy and girl in an abandoned theater.
Writer
Not to be confused with Ocelot's 2011 feature film, Tales of the Night is a made for TV silhouette animation. It is a compilation of 3 fairy tale like stories, bridged by sequences of a boy and girl in an abandoned theater.
Story
Here we have an innocent boy, a pretty princess, a treacherous merchant and a giant eagle who is fond of jewels. The tale is set in the country of the Arabian Nights, under a hail of precious stones...
Storyboard
Here we have an innocent boy, a pretty princess, a treacherous merchant and a giant eagle who is fond of jewels. The tale is set in the country of the Arabian Nights, under a hail of precious stones...
Writer
Here we have an innocent boy, a pretty princess, a treacherous merchant and a giant eagle who is fond of jewels. The tale is set in the country of the Arabian Nights, under a hail of precious stones...
Director
Here we have an innocent boy, a pretty princess, a treacherous merchant and a giant eagle who is fond of jewels. The tale is set in the country of the Arabian Nights, under a hail of precious stones...
Writer
A pretty shepherdess is in love with a young shepherd. So is a fairy. The shepherdess knows how to look after sheep and dance to the sound of her boyfriend's pipe. As for the fairy, she is powerful and hard-hearted; she has a flying dragon, a crystal palace, a sleeping tower and other evil powers. Which of the two will win ?
Director
A pretty shepherdess is in love with a young shepherd. So is a fairy. The shepherdess knows how to look after sheep and dance to the sound of her boyfriend's pipe. As for the fairy, she is powerful and hard-hearted; she has a flying dragon, a crystal palace, a sleeping tower and other evil powers. Which of the two will win ?
Director
"I am ugly, I am alone, I am bored". In three seconds, everything will change...
Writer
"I am ugly, I am alone, I am bored". In three seconds, everything will change...
Animation
Saint Martin grants the peasant and his wife four wishes. All we can do now is hope they get everything to live happily ever after. Based on a XIVth century fable.
Art Direction
Saint Martin grants the peasant and his wife four wishes. All we can do now is hope they get everything to live happily ever after. Based on a XIVth century fable.
The Villein (Voice)
Saint Martin grants the peasant and his wife four wishes. All we can do now is hope they get everything to live happily ever after. Based on a XIVth century fable.
Screenplay
Saint Martin grants the peasant and his wife four wishes. All we can do now is hope they get everything to live happily ever after. Based on a XIVth century fable.
Writer
Saint Martin grants the peasant and his wife four wishes. All we can do now is hope they get everything to live happily ever after. Based on a XIVth century fable.
Director
Saint Martin grants the peasant and his wife four wishes. All we can do now is hope they get everything to live happily ever after. Based on a XIVth century fable.
Graphic Designer
On her throne, a princess welcomes her suitors under the watchful eye of her family and the kingdom. Down below, amongst the crowd, struggles a poor hunchback.
(Voice)
On her throne, a princess welcomes her suitors under the watchful eye of her family and the kingdom. Down below, amongst the crowd, struggles a poor hunchback.
Screenplay
On her throne, a princess welcomes her suitors under the watchful eye of her family and the kingdom. Down below, amongst the crowd, struggles a poor hunchback.
Writer
On her throne, a princess welcomes her suitors under the watchful eye of her family and the kingdom. Down below, amongst the crowd, struggles a poor hunchback.
Director
On her throne, a princess welcomes her suitors under the watchful eye of her family and the kingdom. Down below, amongst the crowd, struggles a poor hunchback.
Writer
Documentary on industrial lubrification.
Screenplay
Documentary on industrial lubrification.
Graphic Designer
The Daughters of Equality want everybody to be like them...
Animation
The Daughters of Equality want everybody to be like them...
Editor
The Daughters of Equality want everybody to be like them...
Writer
The Daughters of Equality want everybody to be like them...
Screenplay
The Daughters of Equality want everybody to be like them...
Director
Documentary on industrial lubrification.
Director
The Daughters of Equality want everybody to be like them...
Screenplay
In a white lace universe, three inventors create machine which are both pretty and useful. Unfortunately people do not understand them...
Writer
In a white lace universe, three inventors create machine which are both pretty and useful. Unfortunately people do not understand them...
Narrator (voice)
In a white lace universe, three inventors create machine which are both pretty and useful. Unfortunately people do not understand them...
Director
In a white lace universe, three inventors create machine which are both pretty and useful. Unfortunately people do not understand them...
Writer
Screenplay
Director